Husk meg
Brukernavn
Passord

Umbachs gladnyhet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 aug 12, 12:50

... er herved avslørt. FFK har ansatt Håkon Wibe Lund som ny assistenttrener.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1loi1za8oigxb1dmiuure8dyel/title/trenerkapasitet-fra-honefoss-til-ffk

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 12, 12:53


Du kødder nå


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 09 aug 12, 13:08

Veldig bra!!!

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 09 aug 12, 13:15

jeg ønsker han veldig lykke til med jobben ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 aug 12, 13:37

Opprinnelig postet av Holters

... er herved avslørt. FFK har ansatt Håkon Wibe Lund som ny assistenttrener.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1loi1za8oigxb1dmiuure8dyel/title/trenerkapasitet-fra-honefoss-til-ffk

Hmmmmm....

når han snakker om "gladmelding til uka" så kan jeg ikke si annet enn at denne gladmeldingen på langt nær IKKE veier opp for ukas negative melding....

Summasumarum så har ukas meldinger gått i minus.....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 aug 12, 13:44


Så...? Noen er glad, noen lurer på det er kødd - hvordan er denne signeringen?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 09 aug 12, 14:12

Får håpe det er noen spillere igjen å trene da,når han begynner i jobben.


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 09 aug 12, 14:13

Vi har vel det tynneste trenerapparatet i tippeligaen. Nå begyner vi vel å nærme oss minimum av hva vi bør ha på lang sikt. Spesielt for å være en klubb som må satse på unge talenter og utvikling av disse. Hvilke andre trenere har vi per dags dato? Kun Amundsen og Jonsson + juniortrenere?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 12, 14:24

Opprinnelig postet av Larifari

Vi har vel det tynneste trenerapparatet i tippeligaen. Nå begyner vi vel å nærme oss minimum av hva vi bør ha på lang sikt. Spesielt for å være en klubb som må satse på unge talenter og utvikling av disse. Hvilke andre trenere har vi per dags dato? Kun Amundsen og Jonsson + juniortrenere?

Er vel nå 4-5 pers i støtteapparatet.

Lag som Molde og RBK har nærmere 20. Sandnes Ul har vel 8 eller 9.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


roso

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 09 aug 12, 15:10
Endret: 09 aug 12, 15:11
Endret av: roso

Sikkert bra med Håkon Wibe Lund, men han begynner ikke før etter sesongslutt....

Jeg venter fortsatt på gladnyheten jeg, for jeg har ikke sett noen slik enda.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 12, 16:30

Opprinnelig postet av roso

Sikkert bra med Håkon Wibe Lund, men han begynner ikke før etter sesongslutt....

Jeg venter fortsatt på gladnyheten jeg, for jeg har ikke sett noen slik enda.

Holters linka til den i første innlegg. Meget bra signering på trenerfronten. Fornuftig. Det er en gladnyhet samma åssen dere snur og vender på det.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 aug 12, 16:59

Opprinnelig postet av ffkmufc

 

Holters linka til den i første innlegg. Meget bra signering på trenerfronten. Fornuftig. Det er en gladnyhet samma åssen dere snur og vender på det.

Artig! Gleder meg!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 12, 17:14

Man vet man holder med en klubb i deep shit når det å ansette en assistenttrener er noe som blir hauset opp som sesongens store nyhet.

Men men, godt å få det på plass i hvert fall, og kan sikkert tilføre en del nytt inn i trenerteamet, selv om alderen var noe overraskende.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 09 aug 12, 17:21

Opprinnelig postet av arte et labore

Man vet man holder med en klubb i deep shit når det å ansette en assistenttrener er noe som blir hauset opp som sesongens store nyhet.

Men men, godt å få det på plass i hvert fall, og kan sikkert tilføre en del nytt inn i trenerteamet, selv om alderen var noe overraskende.

Vet vi at det er dette som er gladnyheten ???


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 12, 17:33

Opprinnelig postet av rød og hvit
Vet vi at det er dette som er gladnyheten ???

Nei, men hva skulle det ellers være? Økonomienstatusen har jo kommet ut (kanskje det var den?), og noen stjernespillere er neppe på vei inn vil jeg tro. Jeg regner heller ikke med at det er Lars Grorud hvis han signerer.

 


roso

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 09 aug 12, 17:50

Det er jo en bra nyhet at vi har ansatt en trener, men når han ikke begynner før neste sesong håper jeg at det er en gladere nyhet på gang....

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 aug 12, 18:13

Opprinnelig postet av rød og hvit

Vet vi at det er dette som er gladnyheten ???

Ja, dette var gladnyheten.

Husk, som Rey påpekte i dette innlegget, at Følstad gikk ut i etterkant av Umbach Hansens utsagn og forsøkte å dempe forventingene:

"For det første så skriver de at det ser ut som om klubben vil kunne gå i null i år. Det er likevel ikke det som er den store greia.

Følstad sier at det er blitt blåst litt opp, men det er absolutt en positiv sak over lengre tid, men det er ikke en sak som publikum nødvendigvis legger merke til. Med andre ord ikke en overgang"

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 aug 12, 18:47

Sommerens gladnyhet er at FFK (ja, Tippeliga-klubb!) endelig har fått seg assistenttrener Laughing Dette understreker vel bare de økonomiske problemene klubben har.


roso

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 09 aug 12, 20:46

Det hadde vært en god nyhet som jeg sa om det ikke var for denne setningen: "FFK ville gjerne hatt Wibe Lund på plass allerede nå, men siden Hønefoss har gitt beskjed at de ønsker å beholde ham ut sesongen så må vente til kommende sesong før Wibe Lund er på plass."

Jeg skjønner ikke - men har FFK gitt opp, og planlegger nå Adecco? Det må da være noen skikkelig gode nyheter på gang?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 aug 12, 00:19

Jeg er så lei av FFK-ledere med sleivete uttalelser i media som skaper unødig forventning for oss supportere.

Ny assistent-trener fra 2013-sesongen får ikke hårene på armene mine til å reise seg i begeistring. Og hvis dette var sommerens største nyhet er det intet mindre enn hysterisk komisk og latterlig.

Sett bort i fra det er jeg kjempeglad for at vi får inn en ung, dyktig spillerutvikler/assistenttrener i trenerteamet. Det har jeg ønsket meg helt siden Amundsen ble ansatt som spillerutvikler i FFK. Men når vi i tillegg må vente med å få inn Wibe Lund til etter sesongen er det nesten på sin plass at Bertelsens svigerfar går ut med en unnskyldning til supporterne for å holde oss for narr. Nesten, bare nesten. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24