Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi solgt til Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 aug 12, 22:44
Endret: 09 aug 12, 08:49
Endret av: per egil

Nei, dette er dessverre ingen teori utifra hva Jan Rafn tidligere har nevnt. RBKweb melder dessverre at yndlingen presenteres i morgen! Vi får bare ønske han lykke til videre, selvom de fleste av oss sikkert sitter med en følelse av at han i det minste kunne ventet til etter sesongen.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 aug 12, 22:49

Helvete!

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 12, 22:50
Endret: 08 aug 12, 22:56
Endret av: kjell-H

Jeg skal ikke spille for andre lag i norge(Tarik) Takk for den tarik!Men jeg får bite i det sure Eple og ønske Tarik lykke til videreSmile Er det håp om at FFK for par kr av dette? el går alt til tdligere klubb og værste?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 12, 22:58
Endret: 08 aug 12, 23:00
Endret av: Holters

Jeg har egentlig litt vanskeligheter med å forstå valget hans. Tarik forlater "klubben i hans hjerte" i ytterste nød for en klubb som fint hadde tatt imot ham med åpne armer etter sesongslutt. Likevel velger han å dra nå i sommer, og dermed knuse alt som heter heltestatus i Fredrikstad. Det er lov å være skikkelig skuffa nå.

Tarik lovte at han aldri skulle spille for en annen klubb i Norge. Den første gangen lot vi oss lure og aksepterte en konstruert  livsløgn om at det var FFKs tilværelse i 1. divisjon som var forklaringen. Denne gangen er det langt vanskeligere å bortforklare valget. Jeg er overbevist om at det vil bli servert en eller annen coverstory om at Tarik ønsket å forlate FFK for at klubben skulle få penger for ham, men faktum er at han helt og holdent har tatt valget selv. FFK var tvunget til å akseptere budet grunnet avtalen med Herenveen.

Det er ikke vanskelig å forstå at Rosenborg er langt mer attraktive enn Fredrikstad. Derimot er det vanskelig å forstå at Tarik velger Rosenborg fremfor Pescara, og i tillegg velger å forlate FFK midt i den verste nedrykksstriden med tilhørende økonomisk katastrofe. I stedet for å kjempe til det siste for å forhindre nedrykk, velger han i stedet å sette den siste spikeren i kista.

Tarik er tilnærmet uerstattelig. Uten penger, er han komplett uerstattelig.

Vi går en tung høst i møte...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 12, 22:59

Takk for alt du har gjort for klubben i våre hjerter Tarik! <3 Du er alltid velkommen hjem igjen når du vil hjem igjen!

husk alle målene han har gitt oss, husk det han har gjort for oss, husk at han kom tilbake igjen og hjalp oss til å holde plassen i Tippeligaen! Spillere kommer og går, men klubben består!  

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 aug 12, 22:59
Endret: 08 aug 12, 23:14
Endret av: Fredd

Utrolig kjedelig! Klandrer ikke Tarik for dette. Han må tross alt tenke litt på seg selv også!

Nedrykket er vel mer eller mindre et faktum da. Kan også selge Horn nå. 

Vi får vel betale litt ned på gjelda med de få kronene som er igjen da.

Lykke til Tarik! 

 Edit: Godt det var utsolgt!

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 08 aug 12, 23:05

Tarik er for mange en helt og et forbilde, han lovte og ikke spille for noen andre norske klubber og hadde alle muligheter til å få et ettermæle i FFK som han ville vært alene om å ha. Isteden velger han å ikke bare bryte sitt eget løfte men også å skrive under for norsk fortball største hatobjekt. Klart det ville kommet flere tilbud fra utenlandske klubber, det var bare det å vente litt til det skulle skje. Dette var rett og slett forferdelig skuffende, og det hjelper ikke at du lar være å juble for målene du scorer mot oss når vi skal møte jævla Rosenborg på Lerkendal i høst.

 

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 aug 12, 23:05

Vi har lov å være skuffa idag folkens, men ikke svartmal alt.. har en følelse av at noen har noe på lur.. ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 08 aug 12, 23:09


Helt enig med Holters her,og som jeg skrev tidligere. Kunne fint ventet til sesongen er over,hadde blitt tatt i mot med åpne armer av røtenborg etter sesong slutt. Nå settes klubben i hans herte i en meget vanskelig situasjon.Hva med  og prøvd  å hjelpe klubben til å berge plassen først. Fy faen nå er jeg skuffet.

TA stod frem i avisa her om dagen og sa han var blitt lovet forsterkninger. Nå er laget svekket som faen,og som Holters sier Tarik er uerstattelig.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 aug 12, 23:18


Dett var dett.........Cry

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 08 aug 12, 23:31

Det var dråpen, nå er FFK-hjertet mitt fullstendig numment. Det er faen ikke noen vits i å være positiv lenger, det fører bare til smerte.

---------------------------

Værste ut av FFK!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 12, 23:35

ikke noe lett for oss nå... skjønner ikke hvorfor han gjør dette.....

Håpet må være at RBK en gang driter seg ut og for smake samme medesin som det vi må smake på.....

Vi skal klare oss i år.. jeg tror og håper at det kommer inn en spiss

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 08 aug 12, 23:39

Visst dette skal være en måte å hjelpe klubben på, og at summen som refereres til stemmer. Vil jeg kalle det å pisse i buksa for å holde varmen.

 

FFK vil etter at Herenveen har fått sitt, sitte igjen med ca 1,9 mill. Av dette skal vel de såkalte investorene ha sin del tilbake.

Nei drit å dra med hele FFK. Nå er det Stjernen og Slevik ibk for alla penga fremover. Der virker det ihvertfall som de har kontroll i eget hus.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 08 aug 12, 23:42


Ser mange men han må tenke på seg selv,forstår det men hva faen hadde han tapt på å bli i klubben ut sesongen?

Da hadde alle som holder med FFK vært han evig takknemlig,men nå er det vel mange som ikke ser på han som den helten han ga seg ut for å være,tror mange føler seg sviket.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 aug 12, 23:48

Jeg har ingen forståelse for at Tarik Elyounussi velger å gå til RBK, ihvertfall ikke nå, i den situasjonen FFK faktisk er. 

En lojal spiller som ikke vil spille for andre klubber enn FFK sa en gang den godeste Tarik. Men nå når vi trenger han som mest så velger han å gå.  Dette er rett og slett bare tarvelig.

FFK solgte han til nettopp Herenveen for 7-8 mill mindre en til le mans, fordi kameraten hans skulle studere i nederland, men kompisen han kom jo ikke ned. De ønsket og legge til rette for Tarik. Deretter satt han og suttra i leiligheten sin i 20 mnd før FFK hentet han hjem igjen. Nå holder vi på å rykke ned. Jeg ville respektert at en spiller ønsker å spille i utlandet, og at han ville dratt etter sesongen. Men for RBK!!! For ett SVIK!!!

Jeg for min del håper at Tarik aldri spiller ett eneste minutt for FFK igjen. 

Jeg synes Tarik rett og slett har holdt FFK for narr, det er disse som har bygd han opp, det er vi supporterne som altid har støttet han. Se på Gerrard i Liverpool, han ble der selv om Chelsea og Mourinho ville ha han. Det er en klubbspiller, Tarik, nei han er som alle andre spillere. Lykkejegere!!!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 08 aug 12, 23:53
Endret: 08 aug 12, 23:54
Endret av: JonFT

Tarik svikter nå FFK. Uten tvil. Han ødelegger også store deler av den gode oppfatningen vi supportere og folk i Fredrikstad og omegn har av gutten. Han river ned alt. Han viser at samme hva slags tilhørighet man har til en klubb, samme hva klubben har gjort for en, og samme hva vedkommende på tro og ære lover og sier i forhold til egen klubb, så vil det komme "omstendigheter" som visker bort dette på et blunk. Det skal bare litt overtalelse til, litt mer penger, så slår egoet inn, og man "glemmer" hva man har sagt. 

Jeg er utrolig skuffa over Tarik. Hadde FFK rykka ned, med Tarik på laget, så hadde jeg fortsatt vært skuffa om han gikk til RBK, men da hadde jeg ihvertfall forstått det. Nå forstår jeg det ikke, og føler bare tomhet. 

Jeg ønsker ikke Tarik lykke til i RBK. Håper han får slite benken og stagnerer. Sikkert hardt å brutalt sagt. Men det er sånn jeg føler det nå. 

Takk for det du har gjort for FFK, Tarik. Men dette var ikke måten å ta farvel på!

 

 

---------------------------

Alltid FFK!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 09 aug 12, 00:09

Trodde vi skulle få en skikkelig opptur denne uka jeg, i følge formannen i FFK. Dette var tidenes nedtur.... og til RBK av alle steder.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 09 aug 12, 00:27

hvis det stemmer håper jeg han brekker begge bena og blir sittende på brakka i trondheim til den dagen kontrakten går ut ......

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 aug 12, 00:39

Elyounoussi  agent,  Tore Pedersen, sier imidlertidig følgende til Dagbladet i en tekstmelding :

IKKE KLAR.   Får leve i håpet.  Dette står i Dagbladet nå i kveld i artikkelen om at rbkweb.no hevder at Tarik er klar.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 aug 12, 00:39

Lykke til Tarik. Takk for at du har stått på for oss. Regner med du er tilbake hos oss om 5-6 år. Du frotjener å gå videre som spiller ,fordi du er et herlig menneske. Nå får også klubben noen kroner for deg,så vi kan vel si at du har bidratt til at klubben har fått noen kroner: 25 mill da du ble proff i utlandet,og 2 millioner idag.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24