Husk meg
Brukernavn
Passord

Zlatko Tripic til FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 jul 12, 18:28

Zlatko Tripic til FFK!

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/t8hs9n9qeqe51eo6h4ebp0ip6/title/zlatko-tripic-til-ffk


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 12, 18:30
Endret: 30 jul 12, 18:53
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av solano2


Hørte rykter i dag om Zlatko Tripic fra Molde på lån. Noen andre som har hørt rykter rundt han?

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/t8hs9n9qeqe51eo6h4ebp0ip6/title/zlatko-tripic-til-ffk


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 12, 19:04

Opprinnelig postet av alestr1

Zlatko Tripic til FFK!

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/t8hs9n9qeqe51eo6h4ebp0ip6/title/zlatko-tripic-til-ffk

Har selv spilt på lag med han. Går langt utenpå en Rafn som omtales som FFKs største egenutvikla talent per dags dato. Bra lån dette!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 30 jul 12, 19:04

Skulle veldig gjerne hatt inn en med mer rutine, men ettersom Amundsen er veldig glad i kantspill og vi har litt lite konkurranse der også er det vel en grei signering.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 19:08

Kjempespenende...en gutt jeg er sikker på vil bidra allerede på søndag. Fin innstilling,og en talemtfull spiller. BRALaughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 21:43

Tripic er god! Spennende signering.

Velkommen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 21:44

Opprinnelig postet av Rey

Amundsen er veldig glad i kantspill.

Tøft. Det har ikke jeg sett noe til hittil.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 12, 21:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Amundsen er veldig glad i kantspill.

Tøft. Det har ikke jeg sett noe til hittil.

Kanskje fordi vi spiller med Mads Hansen og Simen Rafn på kantene?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 30 jul 12, 21:45

Ikke jeg heller, men det er på grunn av at han vil ha mye kantspill at det blir hentet to kantspiller (Nenad og Tripic)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 12, 21:46

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Amundsen er veldig glad i kantspill.

Tøft. Det har ikke jeg sett noe til hittil.

Kanskje fordi vi spiller med Mads Hansen og Simen Rafn på kantene?

Der har du svaret.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 12, 21:49

Burde vi ikke hatt en tankspiss på topp til å ta imot innleggene fra kantene også da i tilfelle? Tarik er ikke akkurat verdens beste på hodet og Tveter har jeg mistet troen på som tankspiss. Eller er det meningen at kantspillerne skal slå inn langs bakken, eller utfordre innover og avslutte selv?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 22:01

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Amundsen er veldig glad i kantspill.

Tøft. Det har ikke jeg sett noe til hittil.

Kanskje fordi vi spiller med Mads Hansen og Simen Rafn på kantene?

Vi har jo for det meste spilt med Halvorsen som høyrekant. En helt ordinær spiller etter min mening. Han har ikke vært i nærheten av noe som helst i FFK.

Mads Hansen må vi bare kvitte oss med. Han har vel aldri vært svakere enn han er nå.

Hallo folkens, klubber, agenter og fandens bestefar - er det noen som kan komme å hente Alex Valencia??? Vi trenger han ikke. Han er for dyr!!! Løp og hent. FFK betaler frakt.

Simen Rafn eier ikke selvtillit, han trenger bedre spillere rundt seg. Jeg vil ikke skrote han enda. Jeg vil gjerne se han mer. Godt toppnivå, men elendig bunnivå.

Vi får også begynne å bruke Gueye mer. Det skader ihvertfall ikke.

Hva skjer med Standerholen? Er han Tippeligaemne i det hele tatt? Jeg begynner snart å tvile. Har jo stått på stedet hvil i lange tider nå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 jul 12, 22:04

Opprinnelig postet av arte et labore

Burde vi ikke hatt en tankspiss på topp til å ta imot innleggene fra kantene også da i tilfelle? Tarik er ikke akkurat verdens beste på hodet og Tveter har jeg mistet troen på som tankspiss. Eller er det meningen at kantspillerne skal slå inn langs bakken, eller utfordre innover og avslutte selv?

Dæven, tenk å ha en 2002-versjon av Stian Johnsen på venstrekanten da. Hadde vel 40 målgivende pasninger i 2002-sesongen i 2.divisjon. 

Fytti katta så moro det var!! 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 12, 22:30

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva skjer med Standerholen? Er han Tippeligaemne i det hele tatt? Jeg begynner snart å tvile. Har jo stått på stedet hvil i lange tider nå.

Han bør kanskje begynne å prestere i 3 div først? Nok en spiller som blir hausa opp grunnet god teknikk. Har ingenting annet å by på som fotballspiller. Har selv spilt back mot han, og det har vel vært den enkleste spilleren å kle av i år.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 jul 12, 23:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva skjer med Standerholen? Er han Tippeligaemne i det hele tatt? Jeg begynner snart å tvile. Har jo stått på stedet hvil i lange tider nå.

Han bør kanskje begynne å prestere i 3 div først? Nok en spiller som blir hausa opp grunnet god teknikk. Har ingenting annet å by på som fotballspiller. Har selv spilt back mot han, og det har vel vært den enkleste spilleren å kle av i år.

 

jeg er sååååå enig. Når spillere ikke engang klrer å dominere i 3.div...har de vel ingenting å gjøre i hverken TL eller Adeco,etter min mening. Er nok av spillere som ikke er bra nok pr idag,men jeg skal støtte de,fordi de spiller for den herligste klubben i TL.

Og det er jo litt rart: vi jubler bare det kommer inn en spiller.....liksom samme åssen han er,eller hvor han har spilt før...bare det kommer en SPILLER. Tidene har virkelig forandret seg


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 jul 12, 00:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dæven, tenk å ha en 2002-versjon av Stian Johnsen på venstrekanten da. Hadde vel 40 målgivende pasninger i 2002-sesongen i 2.divisjon. 

Fytti katta så moro det var!! 

 

Du er vel i grunn inne på det selv, det var 2.div...

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jul 12, 00:26

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dæven, tenk å ha en 2002-versjon av Stian Johnsen på venstrekanten da. Hadde vel 40 målgivende pasninger i 2002-sesongen i 2.divisjon. 

Fytti katta så moro det var!! 

Du er vel i grunn inne på det selv, det var 2.div...

Var egentlig et mimre-innlegg for å minne folk på hvor gøy det var en gang i tida.

Stian Johnsen har aldri prestert på noe høyere nivå heller.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 31 jul 12, 11:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Har selv spilt på lag med han. Går langt utenpå en Rafn som omtales som FFKs største egenutvikla talent per dags dato. Bra lån dette!

Å nei - har dette "en [navn]" kommet hit også nå?

Spøk til side: Zlatko Tripic kan fort være en forsterkning per dags dato. Vi har forsåvidt et anstendig antall vingspillere, men Tripic er antagelig bedre enn dem alle. Valencia har nok et høyere maksnivå, men han er jo aldri skadefri lenge nok til å nå det. Halvorsen har ikke vært noe særlig som ving, og Tarik trengs i midten. Forøvrig er det jo uvisst hvor lenge sistnevnte blir i klubben.

Hansen og Rafn holder per dags dato adeccodass-nivå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 02 aug 12, 16:16

Hentet fra http://www.demokraten.no/ffk/article6171947.ece:

Tripic er lånt inn fra Molde ut sesongen som en del av salget av Etzaz Hussain. Alle utgifter dekkes av moldenserne.

 

Vil det si at han ikke koster FFK noe at all? Lønn, bonuser(gud forby), e.l.?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 aug 12, 16:40

Alle utgifter betyr vel alle det?

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3