Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd 19. runde: FFK - Tromsø 5 august 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 04 aug 12, 10:10

Opprinnelig postet av solano2

Holm og Ramberg sentralt i følge FB Cry

 

Kan du legge ut hele laget for oss som ikke abonnerer på FB?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 aug 12, 10:30
Endret: 04 aug 12, 10:30
Endret av: solano2

Knutsen; Hansen, Horn, Martinsen, Aleesami; Halvorsen, Holm, Ramberg, Sreckovi; Elyounoussi, Ruud Tveter.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 04 aug 12, 10:38

Hvorfor tilbake til Knutsen?

Merker Landgren fortsatt den lille skaden?

Skal Jabbie hvile?

Blir Tripic joker?

 

Syntes Momo burde få starte...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 12, 16:30

Idag snur det.. har det på følelsen Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 aug 12, 17:16
Endret: 05 aug 12, 17:24
Endret av: Knuty


Laget er bekreftet på fredrikstadfk.no:

Jon Masalin, Hansen, Horn, Martinsen, Alesaani, Halvorsen, Ramberg, Holm, Sreckovic, Ruud Tveter, Tarik.

Benken (som for en gang skyld er fulltallig): Knudsen, Jabbie, Landgren, Strømsborg, Rafn, Tripic, Momo.

--

For øvrig har de nye gutta fått draktnumre:

Nr 2: Haitam Aleesani

Nr 18: Nenad Sreckovic

Nr 20: Zlatko Tripic


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 12, 17:49

Idag forventer jeg at TA får ut det beste i gutta,og klarer å motivere gutta til kjempeinnsats. Ja-----gutta har også et ansvar sjøl,men treneren er sjef,og har hovedansvaret for at gutta går ut på banen ,UTEN å være redde------UTEN å være altfor 'gira'.

TA har nå nesten fulltalig tropp,og dette er like mye hans eksamen,mener nå jeg.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 05 aug 12, 18:56

En førsteomgang hvor det presteres over forventet. De to nye tilskuddene er positive. Krysser begge hendene for en fortsettelse de neste 45...

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 05 aug 12, 18:56
Endret: 05 aug 12, 19:00
Endret av: Jabbie

Kan ikke klage over dette. Slipper litt ned mot slutten av 2. omgang, men det er ikke verre enn at Tromsø vel kun har notert et par-3 sjanser. Fantisk med mål i debutkampen for Sreckovic, dog har han vært ganske usynelig foruten målet og en forsering med påfølgende godt innlegg. Forsvaret er bra, litt rufs og åpen på backene vel? men det er tross alt to ''nye'' spillere der. Aleesani virker spesielt spennende offensivt.

Tarik får gang på gang utnyttet ferdighetene sine i bakrom. Det er bra. Halvorsen har flere ganger raske returløp og lyktes faktisk litt med fintene til en forandring.

Sagt det før, men sier det igjen...tror dette går veien

Edit: Må vel nevne at vi var heldig med den Årst/Horn sitausjonen... Kunne vært rødt òg ?

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 12, 19:17

jaaada.............2-0........knallbra av han nye backen......TENK om dette holder heeeeelt inn!!!!!!!!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 aug 12, 19:34

Tripic markerer seg også etter at han kom inn, rask! Bra stopp av overgang.

---------------------------

Guttane!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 aug 12, 19:44

Strømsborg inn som stopper!! Vidar har spilt seg ut av laget idag. Ellers fornøyd med resten.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 12, 19:48

Jeg er velsig godt fornøyd med de 3 nye idag. Også veeeeldig happy med Tarik. En negativ ting....Vidar M må SLUTTE å prøve på ting han IKKE behersker.......Vidar M MÅ gjøre det enkelt,og ikke tulle seg bort i situasjoener..all'a den der Horn måtte tacle på seg et gult kort.

Ellers en heeeeerlig kveld folkens......nå kan vi godt stjele et poeng i Stavanger også.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 aug 12, 20:09

Synes at Mads Hansen har gjort en meget bra jobb på backplass i dag !! Positivt med våre "nye" spillere. Halvorsen synes jeg gjør en god jobb, det samme med Holm......mye bra i dag !!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 12, 20:22

Herlig kamp, imponert over den nye venstrebacken våres. Satt bak benken idag og skal si det var engasjemang! Trond Amundsen var aktiv så det sang etter, og også Jocke var skikkelig engasjert mot slutten.. moro!

Jon Masalin, gjorde noe rart idag, men hadde TO fantastiske redninger! HERLIG! Bra kamp idag, og deilig med 3 poeng.. Og.. hva var det jeg sa: Det snur idag ;) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 12, 20:45

Opprinnelig postet av hasse33

Synes at Mads Hansen har gjort en meget bra jobb på backplass i dag !! Positivt med våre "nye" spillere. Halvorsen synes jeg gjør en god jobb, det samme med Holm......mye bra i dag !!

Enig! Er vel en av de bedre kampene han har levert.. Også synes jeg det er spennende å kanskje se Landgren på midtbane fremover.

Ellers, ble ikke 3-1, men ble seier! Like bra! Mål av nykomlingen Srekovic og målgivende av nykomlingen Aleesami! Får vel ikke en så mye bedre start enn det..

Også må det nevnes at vi hadde veldig flaks med runden ellers idag også.. Tap til Ulf og Sogndal.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 aug 12, 21:59

Forresen KUDOS til Amundsen som snudde seg og ropte: Dere får hjelpe oss helt inn da!! Herlig! :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 aug 12, 22:10

Dette var helt glimrende, mye pent å si om spillerne og Trond Amundsen som tok ut et litt kontroversiellt lag med suksess. Dette fortjente laget og i tillegg gikk de andre kampene også vår vei i dag.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 aug 12, 22:35

Godt å se at kun 2 spillere er i faresonen før Aafk kampen, som er særdeles viktig. Horn får vi virkelig håpe kommer seg gjennom den kampen uten kort, vi er sårbare på stopperplass og har ingen som kan dekke hans plass. Strømsborg og Martinsen er for like, hvor jeg rangerer førstnevnte som den beste. Rafn er andremann i faresonen, men er ikke mer enn en innbytter per dags dato.

Hva er ståa på Valencia?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 aug 12, 22:35

Dæilig med seier igjen. Stolt av gutta idag. De nye fikk jo en veldig bra start for FFK.ArtigSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 12, 22:46

Jeg er,og har vært skeptisk til TA som trener. Og mente at han skulle opp til eksamen idag. TA gjorde det veldig bra,og jeg er spent på fortsettelsen. Nøkkelen er at TA får jobbe med stor nok tropp på treningene,sånn at det blir kvalitet der. DET så vi resultatet av idagens seier:))



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3