Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 16. serierunde: Aalesunds FK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 12, 10:28
Endret: 21 jul 12, 11:18
Endret av: Rey

Dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar IL
Assistentdommer 1: Leif Erik Opland, Byneset IL
Assistentdommer 2: Kai Lafjell, Abildsø IL
4. dommer: Trond-Erik Julseth, Malmefjorden IL
Dommerveileder: Einar Henrik Halle, Molde FK
Kampdelegat: Steinar Aas, Stjørdals-Blink Fotball

 

Etter Dårlig spill mot LSK må Tarik stå over p.g.a. kort. hvem skal spille nå ?

hvorfor prøver vi ikke Halvorsen som spiss sammen med en Ruudtveter f.esk ?

ramberg bør inn.. jeg syns Jabbie var svak mot LSK.

håper vidar er tilbake...

 

forsvaret skulle vært slik

 

Landgren-horn-Strømsborg-vidar

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 jul 12, 10:37

Aafk har like mange seire som oss, men en haug med uavgjort i tillegg. Lukter uavgjort her også.

Hvis ikke Martinsen er tilbake kommer vi til å slite med bare en ren stopper kampklar. Da blir det vel Dahl Hagen som stopper og Hansen / Ramberg / Holm som back. I og med at Tarik også er ute blir det Momo fra start, enten som spiss eller kant og da med Halvorsen opp som spiss.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jul 12, 12:29

Klarer vi uavgjort borte mot Aalesund er det strålende, jeg er desverre redd vi taper.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 jul 12, 13:40

Opprinnelig postet av keiko99

ramberg bør inn.. jeg syns Jabbie var svak mot LSK.

 

Jabbie var en av lagets beste! Ble dessverre bare litt mye rom for han å dekke alene!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 12, 14:13

jeg deler ikke din mening, men sånn er det... ikke alle skal mene det samme Smile

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 jul 12, 21:52

Håper på dette laget mot AaFK:

Jon Knudsen

Andreas Landgren - Vidar Martinsen - Ole Strømsborg - Benjamin Dahl Hagen

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie - Thomas Holm - Etzaz Hussain

Hans Erik Ramberg

Mouhamed Gueye


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 12 jul 12, 00:32
Endret: 12 jul 12, 00:33
Endret av: Albin

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på dette laget mot AaFK:

Jon Knudsen

Andreas Landgren - Vidar Martinsen - Ole Strømsborg - Benjamin Dahl Hagen

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie - Thomas Holm - Etzaz Hussain

Hans Erik Ramberg

Mouhamed Gueye

                                           Jon Knudsen

Andreas Landgren - Vidar Martinsen - Ole Strømsborg - Benjamin Dahl Hagen

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie -   Hans Erik Ramberg -  Rafn

                                      Etzaz Hussain

                                   Mouhamed Gueye

dette blir mer riktig. Hvorfor skal du sette Hussain på ving? han har aldri spilt der og det er vel bedre åå sette han på den plassen har liker beste når man skal første bruke han. Ramberg og jabbie spiller godt sammen, bedre enn noen anne sentalt. Det er jo de 2 som har spillt sammen de 2 kampene vi har vunnet i det siste.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 jul 12, 17:08

Håpe Martinsen blir friskmeldt til kampen, han sliter visst med noe legggreier om jeg ikke husker feil.. Hvis ikke han blir klar, hvem skal vi bruke som stopper da?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 jul 12, 17:56
Endret: 12 jul 12, 17:59
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Håpe Martinsen blir friskmeldt til kampen, han sliter visst med noe legggreier om jeg ikke husker feil.. Hvis ikke han blir klar, hvem skal vi bruke som stopper da?

Joacim Jonsson! ;-)

Nei da, blir vel Dahl Hagen som stopper og Mads Hansen på venstreback da...? Blir tøft mot 199 cm høye Sander Post... Kan liksom ikke helt se for meg at de flytter Jabbie, Ramberg eller Holm ned som stopper.

For øvrig et helt fantastisk idiotisk kort av Jørgen Horn. Makan til dustehandling. I tillegg syntes jeg vi nok en gang fikk bevist at Hussain og Jabbie ikke passer godt sammen sentralt på midtbanen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 jul 12, 21:28

Opprinnelig postet av Holters

 

For øvrig et helt fantastisk idiotisk kort av Jørgen Horn. Makan til dustehandling. I tillegg syntes jeg vi nok en gang fikk bevist at Hussain og Jabbie ikke passer godt sammen sentralt på midtbanen.

Helt enig i begge disse! Håper virkelig Horn snart vokser av seg dette!

Hva angår midtbanen så vet jeg ikke helt hva som skjedde på mandag, men jeg fikk en følelse av at Hussain var litt overalt men aldri på rett plass. Da fikk Jabbie altfor mye rom å dekke. Hussain er en viktig, kreativ offensiv spiller for oss, men i en midtbanetoer må han jobbe smartere.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 jul 12, 01:03
Endret: 13 jul 12, 01:04
Endret av: scheien

trur hussain passer best som møtende spiss, der kan han ligge i rommet foran stopperne å ha et godt samarbeid med spiss og kanter. han passer ikke i en 4er på midtbanen. eventuelt kan han fungere som en indreløper i en 5er på midten.

håper på dette laget.

                                     knudsen

landgren           martinsen       strømsborg          hagen

halvorsen              ramberg       jabbie               rafn/valencia

                                          hussain

                                          momo

usikker på rafn og valencia. det bør treningene denne uka avgjøre. vil ha momo istedenfor tveter på topp, trur tveter kommer til å slite som oppspillspunkt mot store sterke stoppere. bedre å holde ballen langs bakken å spille i ben eller bakrom på momo.

så nettopp at albin har satt opp samme som meg, da tenker vi likt. hehe


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 jul 12, 09:08

Jeg er også enig, men hvis ikke Vidar blir friskemeldt har vi et skikkelig problem i forsvar. Syns Rafn bør starte kampen, kanskje Valencia kan komme inn etter hvert, men jeg synes ikke vi skal risikerer for mye med han siden det kommer kamper senere som blir svært viktige. (som dere forstår har jeg null tro på poeng borte mot Aalesund uten Tarik og Horn)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 jul 12, 14:33

14 spillere drar i dag til nordvestlandet for å møte Aalesund på Color Line Stadion.

Her er de som reiste fra Fredrikstad Stadion:

Jon Knudsen
Andreas Landgren
Ole Strømsborg
Benjamin Dahl Hagen
Mads Hansen
Ole-Jørgen Halvorsen
Hans Erik Ramberg
Khalifa Jabbie
Alexander Ruud Tveter
Etzaz Hussain
Mouhammed "Momo" Gueye
Jon Masalin
Simen Rafn
Simen Standerholen.


Jaja, vi reiser altså til Aalesund uten de tre beste midtstopperne våre. Både Horn, Martinsen og Duré er suspenderte/skadet.

Da blir vel forsvarsrekka noe sånt: Landgren - Strømsborg - Dahl Hagen - Hansen

Nok en gang reiser vi ut i verden med HELE 14(!!) spillere. Strålende greier.

Jeg har null tro på poeng med dette laget, men kanskje det er akkuratt derfor FFK vinner i dag? Uansett blir det spennende.

Nå håper jeg spillerne våre (les: Horn bla.) oppfører seg som folk på banen fremover, for vi har ikke råd til mange dustete karantener fremover hvis vi skal beholde plassen i Tippeligaen. 

Hva feiler egentlig Vidar Martinsen? Noe alvorlig? Også ser jeg at Thomas Holm er skadet igjen. Er det virkelig noen som forstår logikken i å hente denne spilleren til FFK? Gutten har jo vært mer på sykestua de siste sesongene enn på banen. Et skandalekjøp - enkelt og greit!!! Alex Valencia orker jeg nesten ikke å kommentere engang. YellYell


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 15 jul 12, 15:17

Helt tragisk at vi ikke en gang har folk nok til å fylle opp benken. All ære til både spillere og trener(e) for at de orker dette. Hvor er de viktigste kampene framover? Er det kampen for å overleve i Tippeligaen, eller er det kampen som må tas internt for at kluibben ikke skal gå konkurs? At vi taper kampen er jeg overbevist om, men jeg foreslår at vi som skriver her inne prøver å unngå å skrive negativt om spillere/trener(e) i forbindelse med denne kampen siden situasjonen er som den er.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jul 12, 15:24

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jaja, vi reiser altså til Aalesund uten de tre beste midtstopperne våre. Både Horn, Martinsen og Duré er suspenderte/skadet.

Uten de to beste midtstopperne våre... Syns Strømsborg er bedre enn Duré Smile

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva feiler egentlig Vidar Martinsen? Noe alvorlig?

Leddbåndskade etter en vridning i kneet. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det kneet som ødela de første sesongene hans i FFK også.

Opprinnelig postet av Plankekæll

Også ser jeg at Thomas Holm er skadet igjen. Er det virkelig noen som forstår logikken i å hente denne spilleren til FFK? Gutten har jo vært mer på sykestua de siste sesongene enn på banen. Et skandalekjøp - enkelt og greit!!

Selvfølgelig ser jeg logikken. En rutinert spiller som kan brukes på flere plasser som i tillegg kom gratis. Stallen vår oser ikke akkurat av rutine, så selvfølgelig ser jeg logikken. Med fasit i hånd ser man selvfølgelig at vi ikke skulle hentet han, men at han skulle være så skadeplaget kunne vi vel ikke vite? Han var vel ikke spesielt mye skadet i Molde / Tromsø. En uheldig signering er han så absolutt, men det er langt derifra og til et skandalekjøp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 12, 15:48

æsj vi sliter Frown

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 jul 12, 16:36

Opprinnelig postet av Rey

En rutinert spiller som kan brukes på flere plasser som i tillegg kom gratis. 

Ja, han kan ihvertfall brukes på sykestua sammen med Alex Valencia.

Gratis og gratis. Han har sikkert minimum 600.000,- i lønn.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jul 12, 16:40

Sannsynlig lagoppstilling (4-4-1-1):
Jon Knudsen – Mads Hansen, Ole Strømsborg, Benjamin Dahl Hagen, Andreas Landgren – Alexander Ruud Tveter, Khalifa Jabbie, Hans Erik Ramberg, Ole Jørgen Halvorsen – Etzaz Hussain – Momo.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 15 jul 12, 16:50

Opprinnelig postet av kjell-H

Sannsynlig lagoppstilling (4-4-1-1):
Jon Knudsen – Mads Hansen, Ole Strømsborg, Benjamin Dahl Hagen, Andreas Landgren – Alexander Ruud Tveter, Khalifa Jabbie, Hans Erik Ramberg, Ole Jørgen Halvorsen – Etzaz Hussain – Momo.

Ja, men speilvendt.

Begge backene skal bytte plass og begge kantspillerne skal bytte plass. 

Et bra lag, men jeg er meget skeptisk til forsvarsfireren. 


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 15 jul 12, 17:40

Hehe, tok ikke mange kampene før halve laget var på skadelista, evt karantene, igjen nei. Ble vel to kamper med full benk?

Aalesund har hjemmebane og har et bedre lag enn oss i utgangspunktet, og det inntrykket bare forsterkes når FFK's lag i dag er temmelig b-preget med 3-4 av de faste ute. Alt kan uansett skje, og jeg har sånn passelige trua. Statestikk er så mangt, men noe som sånn sett kan gi litt håp er at vi faktisk har scoret syv flere mål enn Aalesund i år (24 mot 17). Det er vel nettopp denne 'magiske' 10-millionerspissen som det lenge har florert rykter om de savner på Colorline. Ingen blir skremt av Post & co.

Hyggelig å se Hansen på laget igjen, forresten. Håper hans prestasjon i uvandt posisjon i dag står i stil til bloggen.

God kamp.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24