Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidligere #3 Stjernenspiller Anders Helgesen er død!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jul 12, 20:35

Tidligere stjernenspiller Anders Helgesen døde i natt kun 30 år gammel etter en tragisk motorsykkelullykke på Kjøkøy ved puttesundbroa :( 

Jeg vil sende varme og gode tanker til venner, familie og alle innen stjernen miljøet og kondolere så mye med det som har skjedd. Utrolig trist og utrolig tragisk! :( RIP og hvil i fred Anders! 

http://www.f-b.no/nyheter/anders-helgesen-omkom-etter-mc-ulykke-pa-hvalerveien-1.7426103

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jul 12, 20:55

En utrolig trist nyhet. Anders Helgesen var alltid en av favorittspillerene mine når han var aktiv. Vet ingenting om hvordan han var som menneske men var han noe i nærheten av hva var var på isen så var han nok en fantastisk flott fyr. Har bare hørt gode ord om han.

Kondolerer til familie, venner og alle i hockeymiljøet i Norge.

Hvil i fred.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 08 jul 12, 12:43
Endret: 08 jul 12, 12:44
Endret av: Stjernengutt

Opprinnelig postet av rasle

En utrolig trist nyhet. Anders Helgesen var alltid en av favorittspillerene mine når han var aktiv. Vet ingenting om hvordan han var som menneske men var han noe i nærheten av hva var var på isen så var han nok en fantastisk flott fyr. Har bare hørt gode ord om han.

Kondolerer til familie, venner og alle i hockeymiljøet i Norge.

Hvil i fred.

Etter hva jeg hører,var Anders i privatlivet som på isen. En hedersmann som alltid ga sitt ytterste. Han kuttet ut ishockeyen til fordel for utdannelsen og hadde nettopp fått seg en god jobb han skulle startet opp med i August.

 

Mine tanker går til familie,venner og til hockeymiljøet han var en del av hele sitt liv.

R.I.P #3. Du vil bli savnet av mange. 

---------------------------

1. Stjernen
2. FFK
3. Färjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3