Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 13. serierunde: Sogndal - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 jun 12, 17:48

vi har kanal digital her hjemme, sjekka nettopp, å kanalen fungerer fortsatt, så jeg regner med at jeg får sett kampen idag. så at tv2 zebra forsvinner 2 juli. da forsvinner kanskje sportskanalene også.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jun 12, 18:18

Opprinnelig postet av scheien

vi har kanal digital her hjemme, sjekka nettopp, å kanalen fungerer fortsatt, så jeg regner med at jeg får sett kampen idag. så at tv2 zebra forsvinner 2 juli. da forsvinner kanskje sportskanalene også.

TV2 har slått på signalene enn så lenge. Får håpe at de tullingene på canal digital skjerper seg litt så man ikke mister TV2 sport og Zebra

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 12, 19:38


Endelig i gang igjen og underhalvannen time til kampstart.

Diskusjonene har vært mange rund at det har blitt dødt rundt laget, og man må få menigmann på banen igjen og gjenopplive interessen rundt laget.

Registrer at vårt kjære Fredrikstad blad ikke har planer om å være med på gilde. I skrivende stund står det ikke et ord om kampen i avisa og det er liten tvil om at mange av de middels interesserte ikke en gan har fått med seg at sesongen er i gang igjen og at FFK har kamp.

Nok om det. 3 poeng hadde enkelt og greit vært gøy..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jun 12, 19:53

Vi spiller en kamp som er utrolig viktig, taper vi skal det mye til å unngå nedrykk. Dette burde ført til masse diskusjoner rundt lagoppstillinger mm, men her er det nesten tyst.

Jeg har vært supporter siden 1984 og har for å si det mildt vært med på mange nedturer, men nå vet jeg mestem ikke hva jeg skal si.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 jun 12, 20:14

Hussain på benken i dag og Rafn fra start. Hvor er logikken?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 jun 12, 20:20
Endret: 29 jun 12, 20:23
Endret av: scheien

Opprinnelig postet av shaggy


Endelig i gang igjen og underhalvannen time til kampstart.

Diskusjonene har vært mange rund at det har blitt dødt rundt laget, og man må få menigmann på banen igjen og gjenopplive interessen rundt laget.

Registrer at vårt kjære Fredrikstad blad ikke har planer om å være med på gilde. I skrivende stund står det ikke et ord om kampen i avisa og det er liten tvil om at mange av de middels interesserte ikke en gan har fått med seg at sesongen er i gang igjen og at FFK har kamp.

Nok om det. 3 poeng hadde enkelt og greit vært gøy..

vi snakket om det ista vi også, ikke noe på fredrikstad blad enda. 40 min til kampstart. har de ikke fått med seg at det er kamp idag?

har faktisk tippa på ffk seier idag, mye pga at ramberg er tilbake, så mot viking hvor viktig han er for oss. spent på hva laget blir idag.

 

så det nå. laget blir

Jon Knudsen,

Andreas Landgren, Vidar Martinsen, Jørgen Horn, Benjamin Dahl Hagen

Ole-Jørgen Halvorsen, Hans Erik Ramberg, Khalifa Jabbie, Simen Rafn

Tarik Elyounoussi og Alexander Ruud Tveter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 jun 12, 20:23

Dette er laget:

Jon Knudsen

Andreas Landgren - Jørgen Horn - Vidar Martinsen - Benjamin Dahl Hagen

Ole Jørgen Halvorsen - Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Simen Rafn

Tarik Elyounoussi (k)

Alexander Ruud Tveter

 

Jeg ville hatt med Etzaz Hussain, men nå har vi i det minste litt klasse på benken også. 


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 29 jun 12, 20:25

Virker som om f-b "holder kjeft" om det ikke er noe negativt å skrive om dagen. Jeg har trua på seier i dag, første kamp med kunstgress på på fosshaugane og fullsatt stadion. Tror det blir en morsom kamp! :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jun 12, 20:26
Endret: 29 jun 12, 20:31
Endret av: Erikk

Jeg ville hatt Strømsborg som stopper, Marthinsen som venstre back, og Dahl Hagen på benk. Videre ville jeg hatt Tarik "alene" på topp Hussain som "hengende spiss/offensiv midtbane" og Rudd-Tveter på benk.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 29 jun 12, 20:41

Syns ikke laget ser så ille ut egentlig. Og jaggu har vi kvalitet på benken også hvis det skulle være nødvendig. Blir seier i dag!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 29 jun 12, 20:58

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg ville hatt Strømsborg som stopper, Marthinsen som venstre back, og Dahl Hagen på benk. Videre ville jeg hatt Tarik "alene" på topp Hussain som "hengende spiss/offensiv midtbane" og Rudd-Tveter på benk.

Enig. Litt leit at eget talent Strømsborg blir vraka for en middelmådig innleid spiller. Menmen, en 19-åring har helt sikkert ikke vondt av å sitte på benk en gang i blant heller. Overraskende med Hussain på benk fra start også. En liten vekker muligens, syns han har vært litt under hva man kunne forvente. Mulig jeg hadde for høye forhåpninger.

Skeptisk til om Ramberg får til så mye av sin kreativitet fra en sentralrolle. Litt for mye defensivtansvar for han? Hadde foretrukket 4-3-3 med Ramberg og Hussain på hver sin side av Jabbie.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jun 12, 21:25

JAAAAA!!!!!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 jun 12, 21:26

Der scora Jabbie ffks 800ede mål! Artig!!


Silkefjerten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09
Innlegg: 12

Lagt til: 29 jun 12, 21:29

Deilig! Flott mål av Jabbie


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 jun 12, 21:30

JAAAAAA  igjen vi leder 2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Silkefjerten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jul 09
Innlegg: 12

Lagt til: 29 jun 12, 21:30

Og der kom Ruud Tveter! Ser meget lyst ut nå folkens :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 29 jun 12, 21:31

Bra assist av Horn også.

Sogndal er ellers veldig upresise i dag. Sikkert uvant å ikke spille på et potetjorde.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 29 jun 12, 21:32
Endret: 29 jun 12, 21:33
Endret av: Jabbie

Deilig! Følte meg i grunn trygg på seier her, og det ser unektelig bra ut. Nett-tv slukna under første målet, men godt at vglive kan fortelle meg at det var Jambi(!) som scoret:

 

  • 0 - 1 Mål Fredrikstad: JAMBI. Suser fra Jambi som går forbi flere Sogndal-spillere og inn i lengste hjørnet.


 Er visst ikke lett med navnet til Jabbie. Var her tidligere i år en kommentator som kalte han for Jaffie også.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jun 12, 21:36

Deilig! Nå ligger vi på kvalikk og har sendt LSK bak oss ;-)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 jun 12, 21:36

Morsomt å se gutta jobber fremover.... kjappe på overganger, mye pent spill, men jeg vil gjerne se et innhopp av Hussain og Valencia. Synes Rafn er vært ganske usynelig......



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3