Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 13. serierunde: Sogndal - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 jun 12, 20:09
Endret: 04 jul 12, 19:04
Endret av: arte et labore

En uke igjen til serien endelig starter opp igjen og FFK har vel et tilnærmet skadefritt lag tilgjengelig? Kun Dure som manglerog muligens Valencia?

FFK vant i dag en treningskamp mot Bærum 4-1 etter en målløs første omgang og både Horn og Holm spilte kampen. Ruud Tveter lagde forøvrig to mål.

I og med at vi har flere alternativer enn på lenge er jeg veldig spent på hvilket lag vi spiller med mot Sogndal.

Keeperplassen og de to backene samt Tarik som spiss er vel bankers. Resten er jeg veldig usikker på. Benker dem Strømsborg etter at han har storspilt i Horn sitt skadefravær eller flytter dem Horn opp på midten igjen for å få plass til begge... eller er det kanskje Vidar som må sitte på benken?

Sentral på midten er vel alle tilgjengelige? Hussain, Jabbie, Holm og Ramberg er alle klare selv om Holm nok er lengst unna å starte. Syns det er vanskelig å velge to spillere.

Halvorsen, Hansen, Rafn på kantene... en  må ut. Håper Halvorsen og Rafn starter.

Den siste spissplassen blir det nok Ruud Tveter som tar ettersom han puttet to i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 21 jun 12, 20:36

har ikke Horn 3 gulekort?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 jun 12, 20:38

Jeg klarer bare å telle to.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 12, 21:18

Opprinnelig postet av Albin

har ikke Horn 3 gulekort?

Ingen har karantene til Sogndal-kampen.


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 jun 12, 21:25

Jeg syns vi skal starte med samme laget som mot Viking, så kan Tarik/Hussain komme inn som supersubber mot slutten når songdalforsvarerene merker melkesyren...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jun 12, 21:44
Endret: 21 jun 12, 21:47
Endret av: Plankekæll

Å sette våre to desidert beste spillere på benken (den ene fast på landslaget) i neste kamp blir for meg useriøst.

Men nå begynner vi å få endel valg, et aldri så lite luksusproblem. Det er helt fantastisk! Vi skal jaggu klare å klatre på tabellen med solid og stramt defensivt spill krydret med litt artisteri fra Tarik og Etzaz fremover på banen.

Nå gleder jeg meg faktisk til høstsesongen. 

I dagens kamp (http://www.f-b.no/ffk/dagens-ffk-lyspunkt-1.7409998) mot Bærum var også Valencia med! Artig også at det bare var nordmenn som spilte. (Landgren, Jabbie og Momo ikke med).


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 21 jun 12, 22:26

Opprinnelig postet av Plankekæll

Å sette våre to desidert beste spillere på benken (den ene fast på landslaget) i neste kamp blir for meg useriøst.

Men nå begynner vi å få endel valg, et aldri så lite luksusproblem. Det er helt fantastisk! Vi skal jaggu klare å klatre på tabellen med solid og stramt defensivt spill krydret med litt artisteri fra Tarik og Etzaz fremover på banen.

Nå gleder jeg meg faktisk til høstsesongen. 

I dagens kamp (http://www.f-b.no/ffk/dagens-ffk-lyspunkt-1.7409998) mot Bærum var også Valencia med! Artig også at det bare var nordmenn som spilte. (Landgren, Jabbie og Momo ikke med).

Landgren og Momo var syke/skadet. Jabbie er på vei til Norge igjen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jun 12, 22:46

Håper på:

Knudsen

Landgren - Strømsborg - Martinsen - Dahl Hagen

Ramberg - Horn - Jabbie - Rafn

Hussain

Tarik


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 12, 00:16
Endret: 22 jun 12, 11:41
Endret av: keiko99

om det ikke blir 3 poeng så takker jeg ja til 1 Laughing

tror vi vinner

FFK med lyspunkt

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 jun 12, 13:59

Jeg vil ha Strømsborg med fra start,og jeg ønsker Halvorsen på benken. Sjelden at en spiller dominerer imot en klubb han netopp har vært i. Eks: Kvisvik spilte aldri gode kamper imot Brann.

Simen bør få fornyet tillit på kant,og Tarik bør ta den andre kanten. På midten,blir kanskje Jabbie,og Horn litt like? Så kanskje vi velger å bruke Jabbie og Ramberg. Horn da i forsvaret,men Vidar og Benjamin på back.

Vi trenger IKKE å slå langt opp imot en 'liten ' ensom spiss,til det er de 2 midtstopperne til Sogndal altfor gode, derfor bør Ruud Tveter få muligheten til å vise seg fram-noe som er på tide,etter min mening. Han har vært talentfull vveldig lenge nå,og jeg håper han slår ut i full blomst snart-hvis ikke,har han ikke noe høyere nivå.....mener jeg.

Hussain i mellom rommet.

Jeg har stor tro på et godt resultat,og dette er også en liten prøve på om TA har fått gjort noe med gutta. Ønsker 3 poeng,håper på 1 poeng Laughing


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 jun 12, 17:40

Jeg tar turen til Sogndal! Noen andre som skal?

---------------------------

Samhold


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jun 12, 09:51

Opprinnelig postet av bennygullfot

Jeg tar turen til Sogndal! Noen andre som skal?

Ja.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 jun 12, 19:54

Noen som vet hvorfor denne kampen starter kl 21?

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 12, 20:07

Dommer: Espen Berntsen, Fart, FL
Assistentdommer 1: Frank Andås, Gjøvik-Lyn, SK
Assistentdommer 2: Kim André Johnsen, Enebakk
4. dommer: Jan Morten Tennøy, Nore Neset IL
Dommerveileder: Ola Bjørnsen, Norge - Fotball

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 28 jun 12, 19:45

Gleder meg til i morgen. ENDELIG kan man se skikkelig fotball igjen Tongue out

Håper virkelig på seier Cool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jun 12, 00:23

starter kl 2100 pga åpningen av kunstgress banen...så dette blir første kamp på Fosshaugane Campus på kunstgress.

 

Ellers har jeg et tips: Tarik vil dominere noe inn i 'dampen' på fredag,og han vil alene bidra til at vi vinner en sterk,overbevisende seier. DA blir det trøkk imot LSK neste kamp,med han 'forsangeren',som har meldt comeback----vet ikke mye om han,bor i bergen,men hørt han er flink til å dra med folk.)


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 29 jun 12, 00:51

Om du bor i Bergen, regner jeg med at du skal kjøre over til sogndal, sånn som meg imorgen? :)

---------------------------

Samhold


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 29 jun 12, 14:46


Går denne kampen på tv?


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 29 jun 12, 14:51
Endret: 29 jun 12, 14:51
Endret av: rødforalltid

Går på Tv2 sport trorjeg. Visst ikke konflikten mellom canal digital og Tv2 sørger for  noe annet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 29 jun 12, 15:48

Konflikten mellom Tv2 og CanalDigital har ingenting å si for hvor kampen går. Tv2 Sport sender den. Hvis du ikke har tilgang til denne kanalen på grunn av konflikten mellom Tv2 og CanalDigital kan man se den gratis på nett ved å gå via "mine sider" hos CanalDigital. Eventuelt kontakt kundeservice.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24