Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 30 9

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 jul 12, 12:58

Jeg mener t hvis det ikke kommer inn 3-5 spillere 1.august,da har vi ikke sjanse til TL spill 2013,desverre. Nå skal vi se om det er noen 'rikingær' i byn,som vil redde oss,for n'te gang.

Alternativet,er å starte planleggingen av Adeco så fort som mulig,ikke minst økonomisk.......hvis mulig...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 jul 12, 13:30

Særriøst: få inn Kvisvik. Klubben trenger en type som han i gruppa nå. Ikke hadde han gjort seg bort ved å spille siste 30 min heller,og han hadde garantert funnet Tarik,med målgivende.Wink


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jul 12, 18:20

Opprinnelig postet av Kai Roger

Særriøst: få inn Kvisvik. Klubben trenger en type som han i gruppa nå. Ikke hadde han gjort seg bort ved å spille siste 30 min heller,og han hadde garantert funnet Tarik,med målgivende.Wink

Nå har vel Kvisviken signert for Sarpsborg ut året.

Hva gjelder spilleren Jocke refererte tl i går, denne fra Europa, ja så misstenker jeg at det fort kan være snakk om leie av en kjent islending. Noen som klarer å tippe hvilken islending, kjent fra bardisken på landslagssamling og som visstnok ikke er så fornøyd med tilværelsen, det kan være snakk om???

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


larsemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 12
Innlegg: 15

Lagt til: 23 jul 12, 18:41

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.8255180 

Dette høres jo meget lovende ut. Garantert to nye spillere. Kanskje tre:)

Det var den beste nyheten jeg kunne få akkurat nå

 

 

 

 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 12, 20:17

Noen som vet hvor Patrik Gerrbrand holder hus om dagen? Fikk ikke fornyet kontrakt med Hammarby. Billig løsning ut sesongen i det minste? Er jo kun 31 år og kan komme med litt erfaring inn i spillertroppen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 12, 20:27

ser på face og det ser ut til at han er på tur. ferie

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 12, 20:33

Han var tydeligvis i Fredrikstad så sent som i helgen.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 jul 12, 21:28

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Kai Roger

Særriøst: få inn Kvisvik. Klubben trenger en type som han i gruppa nå. Ikke hadde han gjort seg bort ved å spille siste 30 min heller,og han hadde garantert funnet Tarik,med målgivende.Wink

Nå har vel Kvisviken signert for Sarpsborg ut året.

Hva gjelder spilleren Jocke refererte tl i går, denne fra Europa, ja så misstenker jeg at det fort kan være snakk om leie av en kjent islending. Noen som klarer å tippe hvilken islending, kjent fra bardisken på landslagssamling og som visstnok ikke er så fornøyd med tilværelsen, det kan være snakk om???

 

Kvisvik kunne lett ordnet en kontrakt med oss istedet...amatærkontrakt kontra proffkontrakt osv-men er lite sansynlig at dette skjer.

Hvem er islendingen du sikter til??????


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 12, 22:00

Ja det lurte jeg også på..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 12, 22:13

Opprinnelig postet av Kai Roger
Hvem er islendingen du sikter til??????

Veigar Pall Gunnarsson vil jeg tro. Kanskje en bra løsning på topp bak Tarik, men frykter at formen ikke akkurat er veldig bra og at det vil være en grunn til at Enga leier han ut.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 jul 12, 08:13

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av Kai Roger
Hvem er islendingen du sikter til??????

Veigar Pall Gunnarsson vil jeg tro. Kanskje en bra løsning på topp bak Tarik, men frykter at formen ikke akkurat er veldig bra og at det vil være en grunn til at Enga leier han ut.

Virker ikke som han er best mates med Andresen heller da, og hvis tilfelle tror jeg det er en større grunn til at han blir leid ut enn at formen er dårlig. Man krysser ikke mr. Vålerenga! Foot in mouth

Gunnarsson hadde vært en nice tilvekst, han er en sånn fighter og en goalgetter jeg føler vi trenger.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 12, 10:49

I følge FB vil ikke FSI være med å sponse spillere, da de mener at stallen er bra nok til å klare seg, så FFK må tydeligvis klare seg selv med kjøpene sine og mer minus på budsjettet sitt


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 jul 12, 11:36


FSI kan ta seg en bolle. Håper FFK takker for samarbeidet og holder seg langt unna FSI fremover.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 jul 12, 11:38

Hvorfor sier du det? Vi har jo fått hjelp mange ganger av FSI.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 jul 12, 11:44

Opprinnelig postet av Patrioten

I følge FB vil ikke FSI være med å sponse spillere, da de mener at stallen er bra nok til å klare seg, så FFK må tydeligvis klare seg selv med kjøpene sine og mer minus på budsjettet sitt

 

Hvis dette stemmer,så forgår det en maktkamp her,hvor spillerinvest mener at Værste folka må ta en større del av regninga.

Jeg har sagt det før,og sier det igjen: Høili og hans venner,på bygge ny stadion,hvor det også er hall for hockey,håndball,innebandy,kampsport--(sikkert glemt noen),så kan Værste sitte der.

Stjernen.FHK,trenger sårt en storstue til sine kamper.......tomta måtte vel blitt på østsida?

Sikker på at kommunen også kunne blitt med på et slikt løft----tenk: Stadion-hockey hall-håndball hall...hvor det syder av bredde og toppidrett...DET hadde virkelig vært noe for byen. I mellomtiden er det vel bar å boikotte de butikka som ligger på Værste området? Til evnt direktørene har tenkt seg om en og to ganger til?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 12, 11:49

Opprinnelig postet av Erikk

Hvorfor sier du det? Vi har jo fått hjelp mange ganger av FSI.

Var vel de som hentet Alex Valencia og Mattias Andersson i 2009 for å berge oss? eller husker jeg feil? Valencia vet vi hvordan det går med, mens Andersson ble gitt bort til Odd..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 12, 11:51

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Patrioten

I følge FB vil ikke FSI være med å sponse spillere, da de mener at stallen er bra nok til å klare seg, så FFK må tydeligvis klare seg selv med kjøpene sine og mer minus på budsjettet sitt

 

Hvis dette stemmer,så forgår det en maktkamp her,hvor spillerinvest mener at Værste folka må ta en større del av regninga.

Jeg har sagt det før,og sier det igjen: Høili og hans venner,på bygge ny stadion,hvor det også er hall for hockey,håndball,innebandy,kampsport--(sikkert glemt noen),så kan Værste sitte der.

Stjernen.FHK,trenger sårt en storstue til sine kamper.......tomta måtte vel blitt på østsida?

Sikker på at kommunen også kunne blitt med på et slikt løft----tenk: Stadion-hockey hall-håndball hall...hvor det syder av bredde og toppidrett...DET hadde virkelig vært noe for byen. I mellomtiden er det vel bar å boikotte de butikka som ligger på Værste området? Til evnt direktørene har tenkt seg om en og to ganger til?

Det mest idiotiske klubben gjorde var å bli med på den stadion avtalen på værste.. Den avtalen der skulle klubben sagt opp og heller gjort som du skriver over her. HAdde vært mye mye bedre.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 jul 12, 11:56

Der har vi kjernen i problemet altså stadionavtalen, jeg må nesten si jeg forstår at FSI begynner å bli lei av å betale nye spillere når vi har den stadionavtalen som ruinerer klubben.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 12, 12:13

Legger litt av artikkelen inn her: 

Sitat Fredrikstad blad:

Det er ingen møtevirksomhet mellom FFK og spillerinvest for tiden. Talsmann Anders Beer mener spillerne trener for lite.

Anders Beer i spillerinvest hevder spillerne i FFK er gode nok til å unngå nedrykk.

- Personlig mener jeg stallen er god nok med tanke på kvalitet. Den er tynn, men spillerne hver for seg holder godt nivå mener Beer.

Granittgiganten retter heller en pekefinger mot treningskulturen i FFK og fotballen. Det betyr at viljen til å investere ytterligere i FFK-troppen kan anses som liten i spillerinvest. - Da må det i såfall garanteres at dette dreier seg om markant bedre spillere. Og slikt er ofte vanskelig uansett. Mener du at det ikke er behov for forsterkninger?

- Isolert sett er stallen god. Man har hatt glimrende prestasjoner, men også bunnprestasjoner som nå mot Hønefoss. Det er et stort potensial i den spillerstallen FFK nå har legger han til.

FSI har jevnlig kontakt med FFK-apparatet men Beer avviser at det foreligger noe konkret mellom partene for tiden. 

- Det er ingen møtevirksomhet. Dessuten er det ferie, så det er litt vanskelig å få kontakt med alle sammen rundt disse tider, foreløpig skjer det ingenting avslutter Beer.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 12, 12:18
Endret: 24 jul 12, 12:19
Endret av: FFKgutt1

Forøvrig så snakker Joacim om ass.trener i FB idag. De har et førstevalg som de jobber med, men han vet ikke når den personen blir klar. Blir neppe den her uken ettersom han sier til FB. Og det diskuteres 4 nye spillere i klubben om dagen og han forteller at serberen og skeid backen har imponert på treningene og at de er aktuelle.. 

Hvem tror dere de skal hente som ass.trener? Og hvem spillere jakter dem tro? hmm... 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 30 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3