Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 30 6

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 jul 12, 15:21


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 02 jul 12, 15:44

LSK og FFK kniver jo nå om nedryksplassen, så hvis det ikke er pengene, og FFK er interessert så blir jeg overasket. Så sant han ikke har tenkt å score mange selvmål selvsagt

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 jul 12, 15:45
Endret: 02 jul 12, 15:46
Endret av: Costanza

Ser av denne artikkelen på lsk.no at Anders Østli omtaler Lillestrøm som sin favorittklubb:

- Jeg gleder meg veldig til å komme til Åråsen og LSK, og til en klubb med store ambisjoner. Lillestrøm har i tillegg alltid vært favorittklubben min, og det blir stort å få spille i den gule og svarte drakta. Min fars familie er fra Lillestrøm. Jeg håper å utrette mye på Åråsen, sier Anders Østli til LSK.no.

Lykke til!

Hadde vært en grei spiller å ha i stallen vår, i og med at han er lokal, innehar noen OK kvaliteter og kan bekle flere posisjoner. Men uten penger, blir det vanskelig å få spillere til klubben.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 jul 12, 15:45

Opprinnelig postet av Welhaven


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

Tja. Vet vi om han hadde tilbud fra andre klubber i Tippeligaen? Hvis ikke blir vel dette en noget forhastet konklusjon. FFK har i hvert fall ikke tilbudt ham kontrakt. Vet det også var snakk om S08, men de befinner seg nå engang i Adeccodassen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 03 jul 12, 11:11


Trodde Tarik skulle bestemme seg iløpet av hælja jeg


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 jul 12, 08:01

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Welhaven


Østli til LSK.. Var vel pengene da vel!

Tja. Vet vi om han hadde tilbud fra andre klubber i Tippeligaen? Hvis ikke blir vel dette en noget forhastet konklusjon. FFK har i hvert fall ikke tilbudt ham kontrakt. Vet det også var snakk om S08, men de befinner seg nå engang i Adeccodassen.

Ikke tilbudt ham kontrakt nei, men vi vet jo heller ikke hvor interessert han var i samtaler med FFK heller, så forhastet/ ikke forhastet kan vel slå begge veier.. Synes bare det er merkelig valg for en Lisleby-gutt å ha Lillestrøm som favorittlag, høres ut som en bortforklaring i mine øyne.

Lillestrøm har vel ikke vært nevnt opp mot navnet i noen sammenhenger heller? Tette kort opp mot brystet blir litt sånn skjult motiv for min del iallefall.

Men samme kan det være! Vil heller ha forsterkninger i spiss-rekkene kontra forsvaret.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 04 jul 12, 08:42

Dette var et intervju med lsk.no, og Østli sier selvfølgelig det alle supportere og LSKere vil høre, nemlig at LSK alltid har vært en drøm osv...

Han har jo tidligere også sagt at FFK er "klubben hans."

At gutten alltid har hatt et spesielt forhold til laget fra Romerike pga familiebånd, er jo helt naturlig.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jul 12, 08:45

De ga han kontrakt og han fortalte supporterne det de ville høre. TIpper han hadde sagt det samme hvis det var en annen klubb som hadde gitt han kontrakt.

For oss som har 4 gode midstoppere og store behov for forsterkninger andre steder på banen var det jo ikke noe behov for Østli.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 jul 12, 23:47

Spørsmål: husker dere han spilleren som var her på prøvespill,for et par år siden,og som alle sa var 'sort gull'.? Jeg mener han bodde hjemme hos Wellhaven. Noen som vet hvor han er nå?..Og om han kanskje hadde vært noe for oss idag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jul 12, 09:07

Hva med spilleren fra Bærum som vi hadde på prøvespill tidligere i år


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jul 12, 10:24

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jul 12, 11:34

Opprinnelig postet av Erikk

http://www.budstikka.no/sport/rozhat-er-1-divisjons-femte-beste-spiller-1.7396540 Er det han du mener?

Nei, mener å huske at det var Sebastian Troupe (lynrask høyreback).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jul 12, 11:36

Kanskje han jeg linker til burde vært vurdert?

Iht TV2 er han Adeccoligaens 5. beste spiller, har scort 7 av Bærums 13 mål, og er bare 21 år.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 05 jul 12, 12:41


Så stille det er rundt Tarik avklaringen?

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 jul 12, 18:36

Tror nesten han har bestemt seg for å takke nei. Syns det har gått såpass lang tid siden den medisinske testen at han strengt tatt burde ha bestemt seg nå. I tillegg har Pescara kastet øynene sine på en svensk spiss og da er kanskje ikke Tarik interessant lengre?

Eller så er det jeg som griper etter halmstrå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jul 12, 09:04


De hadde vel bare innleide spisser i slutten av sesongen i serie B, så de har vel ingen igjen nå, så de trenger sikkert tre, fire spisser, er ikke meningen å ta i fra deg halmstrået ditt, men slik er det dessverre


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 07 jul 12, 11:59

Opprinnelig postet av Kai Roger

Spørsmål: husker dere han spilleren som var her på prøvespill,for et par år siden,og som alle sa var 'sort gull'.? Jeg mener han bodde hjemme hos Wellhaven. Noen som vet hvor han er nå?..Og om han kanskje hadde vært noe for oss idag?

 

http://www.fredrikstadfk.no/latest-news/article/qcqsuxq7t2ao16grds2z0egb6/


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 07 jul 12, 12:14

Opprinnelig postet av Kai Roger

Spørsmål: husker dere han spilleren som var her på prøvespill,for et par år siden,og som alle sa var 'sort gull'.? Jeg mener han bodde hjemme hos Wellhaven. Noen som vet hvor han er nå?..Og om han kanskje hadde vært noe for oss idag?

 

Kan se ut som han spiller i Thailand.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Ohandza

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 jul 12, 22:59

Tidligere Vikingspiller Birkir Bjarnason til Pescara...........hmmmmmmm


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 jul 12, 14:38

Tarik trengte 48 time til.........det er nå snart 72 timer siden....noen som vet noe nytt?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 30 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24