Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 30 4

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 jun 12, 23:06

Latterlig lite hvis detta stemmer.Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? Godt mulig det er jeg som har oppfattet detta feil men er det ikke sånn? Og vil man idet hele tatt få penger for Tarik?Er ikke så lenge sia Brann sleit med å få penger ifra en italiensk klubb?Og husseklepp sleit med å få lønn?Åssen tør du å ta sjangsen på detta Tarik?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 25 jun 12, 23:10

Var det ikke slik at det var en klasul om at FFK måtte slippe han visst det kom ett bud på 8 mill? Visst FFK godtar ett slikt bud, skjønner jeg godt at FFK er på vei godt ned i gjørma. Da er det jo en bedriftsstyring lik null.

 

Visst Tarik presser igjennom overgangen for en såpass liten sum, så er kanskje ikke lojaliteten til klubben er så stor som han forsøker å legge frem.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 jun 12, 23:14

Opprinnelig postet av kjell-H

Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? 

Simen Brenne til Lillestrøm for 7,5 millioner.
John Anders Bjørkøy til Lillestrøm for 4 millioner.
Dominic Adiyiah til AC Milan for 12 millioner.
Tarik Elyounoussi til Heerenveen for 25 millioner.

Dette er summer som er helt vanvittige spør du meg. Selvsagt har man også gjort dårlige salg, men dette er nesten på grensen til i overkant for disse spillerne.

48,5 millioner kroner fikk vi inn for disse 4 spillerne. Meget bra! 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 jun 12, 23:26

Opprinnelig postet av Costanza

Det finnes ikke noe godt tidspunkt å miste en spiller som Tarik på. Men dette er nok likevel verst tenkelig tidspunkt... sukk.

Men han spiller vel i FFK ut juli?

Han kan vel ikke gå før vindusåpningen?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 25 jun 12, 23:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Men er vell det ikke normalt at vi nesten altid får lite for våres spillere mens de andre klubba selger for mer? 

Simen Brenne til Lillestrøm for 7,5 millioner.
John Anders Bjørkøy til Lillestrøm for 4 millioner.
Dominic Adiyiah til AC Milan for 12 millioner.
Tarik Elyounoussi til Heerenveen for 25 millioner.

Dette er summer som er helt vanvittige spør du meg. Selvsagt har man også gjort dårlige salg, men dette er nesten på grensen til i overkant for disse spillerne.

48,5 millioner kroner fikk vi inn for disse 4 spillerne. Meget bra! 

Med såpass til salgssummer er det jo enda mer smertefullt (og for en utenforstående sikkert mystisk) å se hvor trangt klubben sitter i det nå.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 jun 12, 08:40

Opprinnelig postet av Willy René

Men han spiller vel i FFK ut juli?

Han kan vel ikke gå før vindusåpningen?

Han kan ikke spille for sin nye klubb før vinduet åpner, men han kan selvfølgelig reise ned til Pescara og være med på sesongoppkjøringen før vinduet åpner. Vil tro at Tarik også har lyst til å være med på sesongoppkjøringen der nede også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 26 jun 12, 08:45

Opprinnelig postet av rødforalltid

Var det ikke slik at det var en klasul om at FFK måtte slippe han visst det kom ett bud på 8 mill? Visst FFK godtar ett slikt bud, skjønner jeg godt at FFK er på vei godt ned i gjørma. Da er det jo en bedriftsstyring lik null.

 

Visst Tarik presser igjennom overgangen for en såpass liten sum, så er kanskje ikke lojaliteten til klubben er så stor som han forsøker å legge frem.

Hvis det er slik at at prisen Pescara vil betale er alt for lav, så vil det vel komme bedre bud fra andre klubber. Hvis ikke er det kanskje slik at prisen er riktig i dagens marked.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 jun 12, 08:48
Vår beste spiller som også er landslagspiller selges altså for småpenger. Mange sa før sesongen at vi mangler en spiss, lett å forstå når vi kun har Momo og Alex som begge er uferdige og har noe vei igjen før de egentlig er gode nok for Tippeligaen. Hva skal vi si nå?

Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 26 jun 12, 09:56

Småpenger og småpenger. Det snakkes om at FFK trolig sitter igjen med to millioner hvis salget gjennomføres. Dette er da rundt 25 prosent av den opprinnelige salgssummen, altså rundt åtte mill, og i dagens marked er ikke det så galt.

Men selvfølgelig enig i at to millioner for vår klart beste spiller ikke akkurat er hva man drømmer om.

Tror og håper at vi får inn minst én ny spiller før overgangsmarkedet stenger. Det er vi vel egentlig helt avhengig av. Det stinker ikke mål av Momo og Ruudi, selv om jeg drømmer om at ruudi skal vokse med økt tillit.

At Tarik forsvinner i sommer er egentlig noe jeg har regnet med i hele år – selv om jeg også har drømt våte drømmer om at han kunne bli sesongen ut.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 10:00

Hvis dette er riktig overgangssum (altså €500.000) så sitter ikke FFK igjen med så veldig mye mer enn 1-1,1 mill da... Men det er jo mer enn null! Kan jo være at Jocke har en diamant nede i et land?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 26 jun 12, 10:30

FFK må selge på 1. mill. euro. Ikke 500.000.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 jun 12, 12:22


Hvis saken er at klausulen er EUR 1 mill forstår jeg ikke hvorfor han sskal selges for noe lavere enn det


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 jun 12, 12:32

Opprinnelig postet av Erikk


Hvis saken er at klausulen er EUR 1 mill forstår jeg ikke hvorfor han sskal selges for noe lavere enn det

Det har vel litt med at FFK har lovet å ikke stå i veien for videre proffdrøm for Tarik. Så hvis han vil til den klubben og de ikke har råd til mer. Så ja da får FFK bare selge. Vi skylder Tarik det. Men på en måte virker det jo som klubben har bitte litt penger da.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jun 12, 12:45

Greit Tarik vil ut igjen men synes han kanskje er litt for ivrig å dra ifra FFK til fordel for en liten klubb i italia.De mindre klubba i italia er vell ikke helt kjent for å betale for seg så det blir spennende om noen idet hele tatt får penger for Tarik!

Pokker vi har jo ikke akr for mange spisser igjen i FFK el!Frown Tarik bør hvertfall ikke gå ut i media etterpå å klage hvis han ikke får lønning der nede!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 13:01

Uansett størrelse, så er det fortsatt SerieA, milevis fra Tippeligaen. Og vi skal ikke sitte her å klage på noe Tarik gjør fremover! Han har vist så mye klubblojalitet som få andre! En fantastisk ambasadør!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 jun 12, 13:04


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 jun 12, 13:16

Opprinnelig postet av Erikk


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.

       Han vil jo også få mange flere tilbud hvis han lykkes i Pescara og på landslaget.  Lykke til Tarik og takk for alt du har gjort for FFK. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 26 jun 12, 13:30

Ettersom han har ambisjoner på landslaget kan det være en fordel å dra til en klubb der han får spilletid. Hadde neppe fått det i Inter, Juve eller Milan.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jun 12, 15:28

Betryggende på om det er noen ess i ermet :)

@endre82 Lugnt, jag och Jocke löser det...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 12, 21:36

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Erikk


All ære til Tarik, han vil jeg ikke kritisere. Men som manger sier har Italienske småklubber også i serie A et dårlig rykte på seg og jeg kan ikke forstå annet enn at mange bedre tilbud vil dukke opp for han så lenge han spiller på landslaget.

       Han vil jo også få mange flere tilbud hvis han lykkes i Pescara og på landslaget.  Lykke til Tarik og takk for alt du har gjort for FFK. 

 

Er det bekreftet fra FFK at Tarik er solgt ?

Intil det skjer er det vil ikke noe vits å ønske han lykke til. At italienske aviser skriver det betyr ikke det at det er sant..



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 30 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3