Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 27 av 30 27

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 aug 12, 21:42

Opprinnelig postet av keiko99

sier heller ja takk til John Carew

Ja, den kællen er nok i god form.... zzzzzz.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 aug 12, 23:14

Nei takk til en veldig dårlig Carew. Nå er det på tide at vi henter spillere fornuftig som kan være med å bygge opp FFK igjen! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 12, 10:50

Hahaha, man skal lese mye rart, men at noen ikke ønsker Rade Prica til FFK trudde jeg aldri at jeg skulle se. Hadde vært en syk signering.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 aug 12, 11:40

Å blåse alle penger som finnes eller ikke finnes på en låneavtale med Rade Prica blir slik jeg ser det nesten like ille som å blåse det samme pengene som finnes eller ikke finnes på Carew.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 12, 18:14

Branns unge strålende offensive midtbanespiller Fredrik Haugen kan ende opp i FFK på lån denne høsten i følge ba.no.

Han herjet jo mot FFK for Løv-Ham i kvalik-kampen på Fredrikstad Stadion for to år siden, så dette håper jeg blir en realitet.

Han kan også ende opp i Sandefjord der han garantert blir fast på laget. Det tror jeg han blir i FFK også.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 12 aug 12, 20:18

Opprinnelig postet av Plankekæll

Branns unge strålende offensive midtbanespiller Fredrik Haugen kan ende opp i FFK på lån denne høsten i følge ba.no.

Han herjet jo mot FFK for Løv-Ham i kvalik-kampen på Fredrikstad Stadion for to år siden, så dette håper jeg blir en realitet.

Han kan også ende opp i Sandefjord der han garantert blir fast på laget. Det tror jeg han blir i FFK også.

Knallgod spiller. Men må ha tillit. Skjønner ikke hva Brann holder på med her...kjøper muligens en midtbanespiller ifra Start,også låner de ut en av veldig få bergensere på laget.....itillegg en som 'Softball' med Marit Voldsæter i spissen ,har finansiert.

Det forteller vel hvor viktig 'roller' er i fotball....Messi hadde vel heller ikke scora sååå mange mål,hadde han blitt plassert på backenWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 12, 20:20

Når man prioriterer en spiller som Nordkvelle foran Haugen er det noe som er galt med verden.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 12, 20:22
Endret: 12 aug 12, 20:24
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Branns unge strålende offensive midtbanespiller Fredrik Haugen kan ende opp i FFK på lån denne høsten i følge ba.no.

Nok en spiller som ikke eier tempo, og således er jeg skeptisk. Det er ikke en slik spillertype FFK trenger nå. Haugens fremste styrker er fotballforståelsen, overblikket og pasningsfoten. Svakheten er at han er veldig, veldig temposvak, noe han har blitt avslørt kraftig på i Brann-karrieren. Haugen besitter veldig gode ferdigheter, men det er vel først og fremst fart og målscorere FFK trenger nå?

(...og jeg har sett Haugen mye i løpet av min tid i Bergen).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 12, 20:25

FFK har henta mye fart i Tripic og serberen, samt Halvorsen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 12, 20:27

Har FFK en eneste kreativ midtbanespiller Holters? En slik som Hussain?

Svaret er vel nei.

Løsningen kan være Fredrik Haugen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 12, 20:31
Endret: 12 aug 12, 20:43
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

FFK har henta mye fart i Tripic og serberen, samt Halvorsen.

Joa, men Tripic og serberen er heller ingen store målscorere, samt Halvorsen har jo hatt en forferdelig svak FFK-karriere til nå. Foruten Ramberg, som fortsatt har helt OK frekvens på beina, så er den sentrale midtbanen vår temposvak. Haugen er best i en offensiv midtbanerolle. En duo med Jabbie og Haugen vil være altfor temposvak. Om Haugen skulle ha spilt i den tilbaketrukne spissrollen, så ville det vært lett å kle av ham og Ruud Tveter. En altfor lite dynamisk og beveglig duo.

Haugen er voldsomt opphauset i media fordi han var et stort talent, men tror svært få faktisk har sett ham spille mye. Ja, han har god fotballforståelse og et godt overblikk, men jeg har alltid vært skeptisk til om han kom til å slå igjennom på øverste nivå grunnet tempoproblemene. Til nå har dette hindret ham i Brannkarrieren.

Haugen hadde f.eks. passet langt bedre inn i diamanten til Sarpsborg 08 med smale kanter - tilnærmet indreløpere.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 12, 20:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Når man prioriterer en spiller som Nordkvelle foran Haugen er det noe som er galt med verden.

Regner med at dette var ironi.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 12, 20:41

Det viktigste nå er uten tvil en målscorer som Holters sier. Haugen kan gjerne komme, men ikke på bekostning av noe annet. Posisjonsmessig er det ikke Haugen som trengs.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 12, 20:47

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Når man prioriterer en spiller som Nordkvelle foran Haugen er det noe som er galt med verden.

Regner med at dette var ironi.

Nei, jeg har aldri helt skjønt greia med Nordkvelle. 

Løpsbikkje som er veldig begrensa som spiller.

Jeg har mye mer tro på Haugen.

Er forøvrig enig med både deg og Holters at det er en skikkelig ekkel spiss som hadde banka inn endel scoringer som vi trenger aller mest. Vi har mange som kan spille offensiv midtbane.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 aug 12, 21:42

Haugen på lån? Nei for F*** nå må vi hel prøve å få tak i noe fast en bare å låne! Nå får vi få tak i noen billigere spisser og kjøpe de så man kan begynne å bygge et nytt lag!!! Om vi må ned i adecco så får det være så lenge vi har faste spillere! Nå må det være slutt på å låne spillere. Greit vi har lite penger men for pokker det må da være mulig å få tak i par spillere på fast kontrakt en bare lån? Når sesongen er over så kan man jo telle for hånd hvor mange spillere vi sitter igjen med etter lånte spillere har dratt igjen! Nå må vi ser fremover og bygge et nytt lag igjen.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 aug 12, 21:47

Av de som startet i dag eier vi følgende spillere:

Masalin, Hansen, Grorud, Martinsen, Aleesami, Halvorsen, Jabbie, Horn, Ramberg og Ruud Tveter.

Oisann, 10 av 11 gitt.

I tillegg eier vi Landgren, Holm, Rafn, Knudsen, Momo, Valencia, Duré, Strømsborg.


Vi leier Sreckovic og Tripic.

I rest my case.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 aug 12, 21:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Av de som startet i dag eier vi følgende spillere:

Masalin, Hansen, Grorud, Martinsen, Aleesami, Halvorsen, Jabbie, Horn, Ramberg og Ruud Tveter.

Oisann, 10 av 11 gitt.

I tillegg eier vi Landgren, Holm, Rafn, Knudsen, Momo, Valencia, Duré, Strømsborg.


Vi leier Sreckovic og Tripic.

I rest my case.

Ja den er grei. Men du er vell enig at vi bør begynne å bygge nytt lag en å hente flere på lån?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 12 aug 12, 21:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Av de som startet i dag eier vi følgende spillere:

Masalin, Hansen, Grorud, Martinsen, Aleesami, Halvorsen, Jabbie, Horn, Ramberg og Ruud Tveter.

Oisann, 10 av 11 gitt.

I tillegg eier vi Landgren, Holm, Rafn, Knudsen, Momo, Valencia, Duré, Strømsborg.


Vi leier Sreckovic og Tripic.

I rest my case.

Hehehe Den SATT !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 12 aug 12, 23:25

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Plankekæll

Av de som startet i dag eier vi følgende spillere:

Masalin, Hansen, Grorud, Martinsen, Aleesami, Halvorsen, Jabbie, Horn, Ramberg og Ruud Tveter.

Oisann, 10 av 11 gitt.

I tillegg eier vi Landgren, Holm, Rafn, Knudsen, Momo, Valencia, Duré, Strømsborg.


Vi leier Sreckovic og Tripic.

I rest my case.

Ja den er grei. Men du er vell enig at vi bør begynne å bygge nytt lag en å hente flere på lån?

Hadde vi hatt penger til det, så hadde nok også det skjedd. Men nå handler det om å overleve i TL på kreditt. Da er lån eneste mulighet. Burde jo vært ganske klart per nå. De få millionene vi har fått inn på salg denne sesongen har ikke blitt øremerket til forsterkninger.
Ingen betviler heller at å eie spillere er mer gunstig enn å leie de, men står det mellom leie eller ingen, så er vel svaret ganske klart i seg selv?! 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 aug 12, 23:28

Opprinnelig postet av Plankekæll

Av de som startet i dag eier vi følgende spillere:

Masalin, Hansen, Grorud, Martinsen, Aleesami, Halvorsen, Jabbie, Horn, Ramberg og Ruud Tveter.

Oisann, 10 av 11 gitt.

I tillegg eier vi Landgren, Holm, Rafn, Knudsen, Momo, Valencia, Duré, Strømsborg.


Vi leier Sreckovic og Tripic.

I rest my case.

Etter sesongen kan vi måtte klare oss uten: Sreckovic, Tripic, Horn; Rafn, Martinsen, Valencia.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 27 av 30 27

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24