Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 30 23

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 aug 12, 13:34

blir noen mindre gule kort da ihvertfallCool


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 aug 12, 13:41
Endret: 08 aug 12, 13:43
Endret av: Erikk

[quote=kjell-H]

Hvis tarik går til RBK så har han virkelig driiti seg ut.Da er han historie for min del hvertfall.Han får holde det han har lovet! Så nå tarik er det helt opp til deg å holde det du lover el være sviker! Greit jeg unner deg bra karriere men ikke til en annen norsk klubb!!!

[/quote

Dette er jeg enig i, men jeg kunne tilgitt hvis det var en annen klubb i Norge. Men jævla Rosenborg, ikke faen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 12, 13:58

Horn er en god stopper, men strengt talt langt fra uerstattelig. Fyren er jo mer skadet eller soner karantene for gule kort enn han spiller. En stopper som holder seg skadefri og ikke pådrar seg samme mengde kort vil trolig tjene klubben bedre.

Tarik er derimot uerstattelig.

 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 12, 14:11

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Travle tider for Tore P...

Hehehe.. Word. Han dukker liksom opp overalt føler jeg!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 aug 12, 14:27

Drammens Tidende skriver at Jørgen Horn er lysten på å spille for Strømsgodset, og han skal sågar være villig til å gå ned i lønn fordi Strømsgodset ikke kan matche lønnen hans i FFK, skriver avisen.

Sånne spillere er ikke noe å ta vare på


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 aug 12, 14:37

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånne spillere er ikke noe å ta vare på

La oss se;

Strømsgodset topper tabellen, og kan vinne gull i Tippeligaen. De har en sunn økonomi, og de har et mye bedre lag enn FFK. De har en ung, spennende trener som klarer å få mye ut av spillerne sine og også utvikle spillerne sine. Drammen ligger også vesentlig nærmere Oslo som er hjembyen til Horn. 

FFK ligger på... hmmm... jo vent... nest siste plass og nedrykk for øyeblikket. FFK kan ikke kjøpe spillere fordi noen kukskaller har ødelagt økonomien i klubben. Nøkkelspillere (Askar, Borges, Thomassen, Hussain) forsvinner for knapper og glansbilder. Vi har enda ikke fått på plass en ny assistenttrener, og banemannen fikk fyken pga ØKONOMI!

Vel, her er det en Vålerenga-gutt som kan velge mellom Drammen og Fredrikstad.

Hvorfor skulle hjertet hans ligge i plankebyen? Det er naivt å tro.

Jeg er sikker på at det går an å finne en erstatter til Horn som også vil underskrive en litt lenger kontrakt enn bare ut dette kalenderåret.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 aug 12, 14:43

Rart hvis lønn i FFK er høyere enn Strømsgodset når man tar hensyn til at Horn kom på et tidspunkt hvor han hadde lite å forhandle med etter det som skjedde i Viking.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 08 aug 12, 14:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Drammens Tidende skriver at Jørgen Horn er lysten på å spille for Strømsgodset, og han skal sågar være villig til å gå ned i lønn fordi Strømsgodset ikke kan matche lønnen hans i FFK, skriver avisen.

Sånne spillere er ikke noe å ta vare på

 

Det er jo lov til å lese hele FBs artikkel før man poster. Det står rett videre:

Det får Jonsson til å se rødt.

- Det er ren, skjær sprøyt! Strømsgodet matcher lønnsnivået til FFK og vel så det. Vi ligger langt under, det kan jeg trygt bekrefte! sier Jonsson.

 

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 12, 15:09

Horn har takket nei til ny kontrakt i FFK.Da er det beste å få litt for han nå en at han går gratis til en annen klubb når kontrakten utløper!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 aug 12, 15:11
Endret: 08 aug 12, 15:12
Endret av: Kai Roger

Horn må sikkert stå over annen hver kamp resten av sesongen pga gule kort............og hvis han IKKE vil skrive ny kontrakt,er det bare å selge han,sånn at klubben får litt igjen. Vi har Strømsborg,og Dure,som i mine øyune har gjort det bedre iår,enn Horn. Jeg synes han er veldig opp og ned,iår,så for meg er det bedre å få noen hundretusen enn ikke no i januar.

Vi må som klubb,ikke gå i den fella at spillere blir 'Bosmann'. Ser bort ifra Tarik,da han er et meget spesielt tillfelle.

Og..hvis han vil sitte på benken i Godset.så 'just do it'


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 08 aug 12, 15:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Sånne spillere er ikke noe å ta vare på

La oss se;

Strømsgodset topper tabellen, og kan vinne gull i Tippeligaen. De har en sunn økonomi, og de har et mye bedre lag enn FFK. De har en ung, spennende trener som klarer å få mye ut av spillerne sine og også utvikle spillerne sine. Drammen ligger også vesentlig nærmere Oslo som er hjembyen til Horn. 

FFK ligger på... hmmm... jo vent... nest siste plass og nedrykk for øyeblikket. FFK kan ikke kjøpe spillere fordi noen kukskaller har ødelagt økonomien i klubben. Nøkkelspillere (Askar, Borges, Thomassen, Hussain) forsvinner for knapper og glansbilder. Vi har enda ikke fått på plass en ny assistenttrener, og banemannen fikk fyken pga ØKONOMI!

Vel, her er det en Vålerenga-gutt som kan velge mellom Drammen og Fredrikstad.

Hvorfor skulle hjertet hans ligge i plankebyen? Det er naivt å tro.

Jeg er sikker på at det går an å finne en erstatter til Horn som også vil underskrive en litt lenger kontrakt enn bare ut dette kalenderåret.

 

Hvis en ser hvor Horn var når han fikk sjansen i FFK så syns hvertfall jeg at han skylder oss noe mere enn å stikke gratis ved første anledning.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 aug 12, 15:14


Horn skal få lov til å gjøre akkurat hva han vil, og ser man ikke at Strømsgodset frister så er man ganske naiv. Støtter innlegg til Plankekæll.. Å velge mellom Strømsgodset og FFK, blir jo som å velge mellom en Ferrarri og Fiat. Man velger jo ikke sistnevnte.

Det jeg derimot reagerer på, er at Strømsgodset ikke kan matche FFK-lønnen. Det betyr vel bare at Strømsgodset vil holde lønnsutgiftene lave, for jeg går vel ut ifra at han ikke har en høy lønn i FFK?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 aug 12, 15:23

Vel, en Fiat er nok mer praktisk enn en Ferrari vil jeg troCool


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 aug 12, 15:27
Endret: 08 aug 12, 15:27
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av niggle

Vel, en Fiat er nok mer praktisk enn en Ferrari vil jeg troCool

Skulle likt å se deg velge det mest praktiske om du fikk muligheten til å velge mellom disse :P


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 08 aug 12, 15:36

Opprinnelig postet av abgar barsom

brian west er ferrari, jeg er fiat

---------------------------

med ffk til champions league!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 08 aug 12, 15:39

Jaja, da får jeg 1 stykk skuffet guttunge når kampen mot Ålesund skal spilles på stadion. Forsvinner både Horn og Tarik innen den kampen, uten at noe som kan virke som en forsterkning kommer inn, blir det heller trim for eldre i opptak mens kampen pågår.

 

At Tarik ønsker seg videre skjønner jeg, men kunne jo vært fantastisk om han først hjalp klubben i sitt hjerte til ny kontrakt i tippeligaen.

At Horn ytrer ønske om å reise, føler jeg er greit. Men ikke før en eventuell erstatter er på plass. Kan i verste fall sitte igjen med 2 stoppere. Er jo usikkert enda når KD er klar for kamp igjen.

 

Hvor blir det av glad nyheten som skulle komme denne uken? Noen som har hørt noe?

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 12, 16:23

Mandag kveld meldte TV 2 Sporten at Rosenborg hadde lagt inn et offisielt bud på angrepsspilleren. TV 2 Sporten erfarer nå at representanter for Rosenborg møtte Elyounoussi til samtaler i Oslo tirsdag kveld.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg-moette-elyounoussi-i-oslo-3847428.html

 

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 aug 12, 16:30

Tarik du er en sviker hvis du drar til RBK møkka! Greit at du vil videre til en annen klubb!Men ikke til en annen norsk klubb!Snakk om å stikke av med halen mellom beina når vi virkelig trenger han! Får håpe at dette ikke virkelig stemmer!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 12, 16:37

Noen er helt blåst i hue. Tarik har gjort mer enn nok for denna klubben og står selvfølgelig helt fritt når det gjelder ny klubb. Rosenborg kan være en trygg og god løsning for Tarik. Sikker spilletid, ut i Europa og høyere nivå på trening. Det viktigste for Tarik er spilletid på høyt nivå, det er han sikra i RBK, ikke nødvendigvis i utenlandsk klubb.

Jeg støtter Tarik uansett hva han gjør! Samme hva han gjør blir han ingen judas i denne byen!


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 12, 16:37

rykter på facebook om at ffk har akseptert et bud på tarik og det er opp til tarik selv



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 30 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24