Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 30 20

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 aug 12, 14:58

Opprinnelig postet av Kvam

Wallace Fernando Pereira (25, Gent, back)
Gammel kjenning. Sliter benk i Gent. Kan bli for dyr, men kan være en potensiell signering senere. Lån ut sesongen?

Vi har allerede hentet en venstreback. Da er det nok lite aktuelt å hente en venstreback til, spesielt på  lån.

Opprinnelig postet av Kvam

Kristian Bjerke (19, Østsiden, keeper)
Tidl. Moss-keeper. Kan hentes inn som 2. keeper bak Knudsen hvis Masalin evt forsvinner? ”Lokal”, ung og antagelig billig.

Så vidt jeg har skjønt har vi allerede en avtale med han men han er lånt ut til Øssia. Se nederst i denne artikkelen

Opprinnelig postet av Kvam

Ole Christoffer Heieren Hansen (25, Særp, stopper)
FFK har allerede signalistert interesse(?). Fredrikstad-gutt. Kan forsterke laget umiddelbart. 

Skeptisk. Har stagnert veldig de siste årene og gjør så vidt jeg har fått med meg mye personlige feil for Særp nå. Viste vel heller ikke Tippeligatakter i fjor? Har forløpig takket nei til ny kontrakt i Særp så det er en mulighet for å hente han gratis. En rask titt på særpeforumet viser ikke spesielt mye gråt eller hyling over at han er linket til FFK. De er mer eller mindre likeglade noe som ikke er et godt tegn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 06 aug 12, 15:47

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Om klubben ber han takke ja til et godt tilbud kan det stille seg annerledes

Hvis klubben skulle be ham om det,så må dem vel være idioter?Det må vel være viktigere og berge plassen enn å få inn "litt" penger nå.Rykker vi ned så koster vel det mer enn dem eventuelt får av rbk for Tarik.Må vel være bedre å selge når sesongen er over.

Nå snakker jeg om det du skriver,altså be han takke ja til et godt tilbud fra rbk. Noe annet blir det hvis det kommer en utenlansk klubb på banen,og han selv vil gå til den klubben. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 aug 12, 16:11

Opprinnelig postet av Haarek

 

Hvis klubben skulle be ham om det,så må dem vel være idioter?Det må vel være viktigere og berge plassen enn å få inn "litt" penger nå.Rykker vi ned så koster vel det mer enn dem eventuelt får av rbk for Tarik.Må vel være bedre å selge når sesongen er over.

Nå snakker jeg om det du skriver,altså be han takke ja til et godt tilbud fra rbk. Noe annet blir det hvis det kommer en utenlansk klubb på banen,og han selv vil gå til den klubben. 

Er ikke veldig uenig i det du skriver, men nå blir vel ikke hverken du eller jeg spurt.

Angående hva Heerenveen skal ha av vidersalget er jeg ikke sikker på. Har hørt en versjon, at det er ca 40 % men at investorer skal ha halvparten av det resterende, mens andre hevder Heerenveen skal ha 75 %. Uansett blir det 25-30 % igjen til FFK. Selger man til RBK kan man kreve % av videresalg derfra. Om Tarik får vist seg frem i Europa med å spille i RBK kan salgssummen derfra bli betydelig høyere, og generere enda mer penger til FFK.

Håper han blir ut sesongen, men tror det vel egentlig ikke. Og det ser ut som interessen fra utlandet har stilnet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 06 aug 12, 20:49

Bud på 7,5 millioner for Tarik, i følge NRK. Med tanke på at VIF fikk over 20 mill for Håvard Nilsen, er ikke 7,5 mill litt for lite? Håper klubben sier nei. 

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.8271203

---------------------------

Alltid FFK!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 aug 12, 20:54

Det må jo være ren galskap å si ja til dette siden han er verdt mye mer og har lovt å ikke gå til en annen norsk klubb.

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 aug 12, 21:07

Så var det det med den klausulen som sier at alt er opp til han hvis det er noen som byr over en viss sum. Da er det dessverre ikke ren galskap

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 aug 12, 21:16

Da har jo han lovet å ikke gå til en annen norsk klubb, og jeg må si jeg håper han er mann for sine ord.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 aug 12, 21:55


Litt sårt hvis Tarik går til RBK, blir det en klubb i utlandet så er det litt lettere å svelge.

Men ennå sårere er det at FFK bare vil ha mulighet til  å utvikle talenter for storklubbene, klubben vil jo aldri få økonomi til å være et alternativ selv.

Forventningsnivået til klubben er så lavt så det skal bli spennende å se sesongkortantallet for 2013 hvis tippeligaplassen berges.

Fremtidstroen for FFK er desverre på 0-punktet.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 aug 12, 22:02

Ja for selv om RBK kommer med bud kan han bare si: Nei takk.....

han bestemmer ikke alle andre

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 aug 12, 22:06

Tarik har sagt at han ikke vil gå til en annen norsk klubb! Da må vi bare stole på at han står for det han sier! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 06 aug 12, 22:59

Og han må få lov til å gjøre sine egene meninger, som gagner sin egen karriere.

Jeg syns selv at det ville ha vært veldig leit. Men FFK er i den situasjonen de er og han må kunne tenke på seg selv også. Håper seff at han drar til utlandet.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 06 aug 12, 23:01

Håper klubben klarer å overtale han til å bli ut sesongen. Kan virkelig være forskjell på å overlege og å rykke ned! Tviler på han vil være noe mindre aktuell for andre klubber til vinteren.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 06 aug 12, 23:24

Har dessverre en litt vemmelig følelse av at RBK ikke hadde lagt inn et bud dersom det var 100% sikkert at Tarik ikke kommer til å spille for en annen Norsk klubb. Mao må de trolig se det som sannsynlig at Tarik kommer om de blir enige med klubben. Mulig jeg er helt på jordet, men magefølelsen kjennes ikke så bra nå. 

Og om Tarik skulle velge å gå har jeg full forståelse for det, og synes ikke vi kan klandre han på noe som helst vis. Vi rykker mest sannsynlig ned uansett, og han har gitt mer enn vi egentlig kunne forvente. 


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 07 aug 12, 01:15

Skjønner ikke hvorfor han skulle gå til RBK nå,det er under halve sesongen igjen.Kan ikke se for meg at dem ville takket nei til ham etter sesongen heller.

Fins vel en klubb til også som burde være like innteresant å spille for i Norge som sikkert ville hatt ham.Tenker da på Molde.

Håper for alt i verden at han ikke velger en klubb i Norge.Hvis FFK rykker ned så er det noe annet.

En annen ting?Hjelper det ikke en dritt hvor mye FFK får inn av penger? Uansett så hører vi det sies, sånn situasjonen er i klubben nå så kan man ikke si nei til å selge.Solgte jo akkurat Hussain for 3 mill. Trenger vel ikke bekymre seg for at dem ikke får solgt Tarik når sesongen er over.Må vel for faen være viktigst å redde plassen i tippeligaen fremfor å rykken ned,det blir i hvertfall DYRT. 


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 07 aug 12, 01:58

Tror du virkelig det er noen i FFK som ønsker å selge Tarik? Hadde prisen vært 25 mill og alle pengene hadde gått til FFK hadde sikkert saken vært en annen.. 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 aug 12, 08:30

Opprinnelig postet av Haarek

En annen ting?Hjelper det ikke en dritt hvor mye FFK får inn av penger? Uansett så hører vi det sies, sånn situasjonen er i klubben nå så kan man ikke si nei til å selge.Solgte jo akkurat Hussain for 3 mill. Trenger vel ikke bekymre seg for at dem ikke får solgt Tarik når sesongen er over.Må vel for faen være viktigst å redde plassen i tippeligaen fremfor å rykken ned,det blir i hvertfall DYRT. 

Jeg tenker akkurat det samme som deg. Hvis man ser lenger enn nedrykk eller Tippeliga-spill neste år, så er vel FFK fortsatt i shit creek? Føler uansett hvor mye nåværende apparat kjemper for å gjøre gode kjøp til ingen penger og for å gjøre klubben attraktiv, så er det ingenting i forhold til den negative økonomien som preger FFK? Trist altså. Synes man liksom kunne fortjent litt oppturer snart nå.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 aug 12, 14:14

Er vist noen som har klart og få for seg at Raio skal spille gratis:

Opprinnelig postet av Jan Rafn
Nei , Rajo skal ikke spille gratis for FFK ut året , og det må være årets dummeste rykte. Herved opplest,dementert,begravd og dødt !!!

Henta fra twitter siden..

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 aug 12, 14:16
Endret: 07 aug 12, 14:44
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av keiko99

Er vist noen som har klart og få for seg at Raio skal spille gratis:

Opprinnelig postet av Jan Rafn
Nei , Rajo skal ikke spille gratis for FFK ut året , og det må være årets dummeste rykte. Herved opplest,dementert,begravd og dødt !!!

Henta fra twitter siden..

Zoran hadde stått på pressetribunen for en god stund siden og bedt journalister stille spørsmål ved hvordan klubben ble styrt og hvorfor klubben ikke tok kontakt med Piiroja som ville spille gratis for klubben. Mulig det er der ryktet startet? Jeg var ikke der selv, og har bare fått det gjenfortalt.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 07 aug 12, 14:32

Er Piroija uten kontrakt nå? Han signerte vel bare for ett år, med opsjon på ett til? Er ikke oppført i stallen til Vitesse?

Tror ikke det er god reklame hverken for spiller eller klubb om han kommer hit igjenFoot in mouth

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 12, 14:51

Opprinnelig postet av Welhaven

 

Jeg tenker akkurat det samme som deg. Hvis man ser lenger enn nedrykk eller Tippeliga-spill neste år, så er vel FFK fortsatt i shit creek?

 

Kanskje, men klubben kommer til å synke enda dypere i "Shit creek" hvis neste år er i adecco, så dypt at jeg faktisk ikke tror klubben klarer seg hvis v rykker ned...



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 30 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3