Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 30 2

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 jun 12, 14:40

Denne spilleren skulle vi hatt..!!

Har litt over 1 år igjen...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Olsson

---------------------------

You`ll never walk alone...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 jun 12, 19:54

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Denne spilleren skulle vi hatt..!!

Har litt over 1 år igjen...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Olsson

Hvorfor ??


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 06 jun 12, 20:38

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Denne spilleren skulle vi hatt..!!

Har litt over 1 år igjen...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fredrik_Olsson

Hvorfor ??

Tror det hadde blitt en perfekt makker til Tarik.

26 år, erfaren men samtidig mange år igjen. Svensk, så integrert med en gang.

Han er målfarlig og god på dybdeløp.

Ny Markus Ringberg..;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jun 12, 08:48

jakten er i gang

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 16 jun 12, 08:21

Opprinnelig postet av keiko99

jakten er i gang

Ser ut som man prøver/har forhåpninger om å signere Dahl Hagen ja. Håper nesten Andresen har fulgt han i noen kamper i FFK, for han har ikke vært særlig god. Kan være mulig å få billig. Sier ja takk til det, selv om drømmen hadde vært en ny Wallace/Gamboa. For mye å be om? Om BDH glipper håper jeg klubben ser nedover i divisjonene. Veien er ofte ikke så lang som man tror fra fek.s 2 div opp til TL. Noe nevnte spiller (kan diskuteres?) er et eksempel på.

Avklaring på venstreback er det desidert viktigste slik stallen er pdd. Forsvinner Tarik eller noen andre sentrale spillere må de erstattes i den grad det er mulig: sier seg selv.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jun 12, 20:29

Dahl Hagen er vel på utgående kontrakt i Vålerenga så han bør gå gratis til oss i sommer, hvis han godtar en lav lønn. Kan aldri tenke meg at Enga vil forlenge med ham, og de kan de jo like godt gi ham bort i sommer. I dagens marked vil de uansett ikke få betalt overgangssum for en spiller av Dahl Hagens kaliber med et halvt år igjen av kontrakten.


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 17 jun 12, 05:44

Et rask søk viser at Dahl Hagen signerte toårskontrakt med VIF august i fjor, så selv om det er mest vanlig at kontraktene utløper ved sesongslutt, virker det jo da som at kontrakten hans går ut i neste sommer - om over et år?

Leser i F-B nå at det er litt samtaler om forlenging av utlånet ut sesongen, så det virker som VIF enn så lenge har troen på at han skal utvikle seg nok her. Er ikke overbegeistret for lån og videreutvikling av spillere til andre klubber, men slik sitausjonen har blitt får man si seg fornøyd så lenge man har et tilstrekkelig antall spillere. Håper dog virkelig ikke BDJ kommer i veien for Strømsborg; da er det bedre å bruke Martinsen på venstreback.

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 jun 12, 21:21

Opprinnelig postet av Jabbie

Et rask søk viser at Dahl Hagen signerte toårskontrakt med VIF august i fjor, så selv om det er mest vanlig at kontraktene utløper ved sesongslutt, virker det jo da som at kontrakten hans går ut i neste sommer - om over et år?

Leser i F-B nå at det er litt samtaler om forlenging av utlånet ut sesongen, så det virker som VIF enn så lenge har troen på at han skal utvikle seg nok her. Er ikke overbegeistret for lån og videreutvikling av spillere til andre klubber, men slik sitausjonen har blitt får man si seg fornøyd så lenge man har et tilstrekkelig antall spillere. Håper dog virkelig ikke BDJ kommer i veien for Strømsborg; da er det bedre å bruke Martinsen på venstreback.

 

Strømsborg er ikke bekk, men midtstopper så DH kommer nok ikke i veien for Strømsborg. Desuten så lenge Dure er ute, så kommer han til å få mye spilletid fremover...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 jun 12, 00:16

Det ryktes at Tarik Elyounoussi skal være klar for Pescara i italiensk Serie A.

Noen som vet noe mer om dette?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 12, 00:17
Endret: 22 jun 12, 00:20
Endret av: keiko99

f-b.no vet mere

NRK

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 12, 00:18

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det ryktes at Tarik Elyounoussi skal være klar for Pescara i italiensk Serie A.

Noen som vet noe mer om dette?

Står litt her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.8215757  

og her: http://www.f-b.no/ffk/hevder-tarik-skal-spille-for-pescara-1.7410568

 

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 22 jun 12, 00:21

Alle sammen linker til samme side på nettet som jeg ikke vet om man kan ta så altfor seriøst.

Men det ligger vel litt i kortene at han er på vei bort. Synd for FFK, bra for Tarik. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 22 jun 12, 07:40
Endret: 22 jun 12, 07:52
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Alle sammen linker til samme side på nettet som jeg ikke vet om man kan ta så altfor seriøst.

Er flere andre seriøse sider som melder om det samme. Blant annet denne allerede for over en uke siden:

http://www.ilpescara.it/sport/calcio/pescara-calciomercato-elyounoussi.html

http://www.ilmessaggero.it/abruzzo/nasce_il_pescara_targato_stroppa_ersquo_fatta_per_perin_elyounoussi_e_troisi/notizie/203893.shtml

Ellers har Tore Pedersen i natt sagt på Twitter at det kun er rykter og at han ikke er klar for noen ny klubb. Personlig tar jeg det Tore P sier med en liten klype salt. Når ryktene om Tarik til Pescara har pågått der nede over litt tid så ligger det nok noe i det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 22 jun 12, 08:00

Opprinnelig postet av Gargamel

Opprinnelig postet av Jabbie

Et rask søk viser at Dahl Hagen signerte toårskontrakt med VIF august i fjor, så selv om det er mest vanlig at kontraktene utløper ved sesongslutt, virker det jo da som at kontrakten hans går ut i neste sommer - om over et år?

Leser i F-B nå at det er litt samtaler om forlenging av utlånet ut sesongen, så det virker som VIF enn så lenge har troen på at han skal utvikle seg nok her. Er ikke overbegeistret for lån og videreutvikling av spillere til andre klubber, men slik sitausjonen har blitt får man si seg fornøyd så lenge man har et tilstrekkelig antall spillere. Håper dog virkelig ikke BDJ kommer i veien for Strømsborg; da er det bedre å bruke Martinsen på venstreback.

 

Strømsborg er ikke bekk, men midtstopper så DH kommer nok ikke i veien for Strømsborg. Desuten så lenge Dure er ute, så kommer han til å få mye spilletid fremover...

Les hva jeg skrev helt på slutten. Martinsen er jo dog ikke (venstre)back han heller, men med farten og innsatsen kan han potensielt gjøre jobben like bra som det Dahl Hagen har vist i år. Verdt et forsøk, tror jeg.

Om BDH fortsetter som back, er jeg jo enig i at det ikke akkurat er krise for Strømsborg og bli plasert på benken noen kamper. Et 5. valg i forsvaret får uansett nok av sjanser, og for alt jeg vet kan det være at trenerapparat allerede ser på han som like god som Martinsen. Sikkert lettere å vrake en 19-åring kontra 29-åringen, dog.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 22 jun 12, 08:08
Endret: 22 jun 12, 08:18
Endret av: Jabbie

Sånn om jeg skal ta bort FFK-brillene et lite sekund, så virker Pescara som en veldig spennende klubb for Tarik. Nyopprykket, kanskje uten det helt store presset, og en formasjon som passer han. Ligaen må vel også være bra for tekniske Tarik. Bare rykter foreløpig, men Serie-A virker i hvert fall mye mer spennende enn dansk eller belgisk toppliga...

Har bare belaget meg på at Tarik forsvinner i sommer. Krysser fingrene for at eventuelt bud er såpass høyt at det blir noen millioner (lov å håpe på 5?) igjen etter at Heerenveen og invenstorer har tatt sin bit.

Ellers vil jeg tro interessen først og fremst kommer av landslagspillet hans.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 22 jun 12, 08:14

Opprinnelig postet av Jabbie

Har bare belaget meg på at Tarik forsvinner i sommer. Krysser fingrene for at eventuelt bud er såpass høyt at det blir noen millioner (lov å håpe på 5?) igjen etter at Heerenveen og invenstorer har tatt sin bit.

Det er en klausul om at han skal få gå for 1 mill euro. Tror nok du kan se langt etter 5 mill NOK til FFK da

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 22 jun 12, 08:20

Er det ja. Ønsketenkning fra min side. Ser samtidig nå at det spekuleres litt i 500.000 euro. Kan umulig godta et så lavt bud? Men et startbud pleier jo å være ganske lavt, så vi får se...

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 12, 11:40

Det er ingen bud 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 jun 12, 13:47

Dette laget starter forøvrig med 2 minuspoeng,etter kamp fiksings-skandale.......IKKE dra dit Tarik.....Italiensk fotball,er full av 'shit',bare se på at Bari fortsatt skylder Brann penger.

Av italienske lag er det kun de store jeg synes du lett kunne si ja til,Tarik. En slik klubb,har jeg ikke tro på er bra for deg. Du vil komme hjem etter 1-2 år igjen,og må bygge deg opp igjen.-Se hva som skjedde med Huseklepp.

Nei...vent,og heller prøve å komme deg til La Liga...der er det mange gode lag,i en god serie,men penga rår der også.....er ikke akkurat 'fest' i europeiske klubber om dagen,...tenker på den europeiske situasjonen økonomisk.

For FFK som klubb,vil det vel være best om Tarik blir ut sesongen,men jeg skjønner at Tarik vil ut nå i sommer,for å få med seg oppkjøringen i en evnt ny klubb,og DET fortjener han. Han-Tarik har levert til de grader,og jeg ønsker han velkommen tilbake om 3-4 år. Spørsmålet er om vi har noen som kan score målene for oss,når Tarik er ute. Ruud Tveter bør vel nå vise seg fram i TL,synes han har vært her lenge nok nå,til at vi kan forlange at han presterer oftere.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 jun 12, 13:57


Av alle spisser på jord starter det rykter om norske Tarik som ikke har vist ALT for mye den siste tiden.. Tar faktisk dette ganske seriøst jeg, men om Tarik drar er noe annet.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 30 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3