Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 30 16

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 12, 20:10

få han klar innen kampen mot tromsø vær så snill Laughing

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 01 aug 12, 20:29

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Spilleren det er snakk om er selvsagt en ungspiller, han er 20 år og heter Souleymane Ndiaye

 

 

Har hørt at han skal være ganske god !!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 12, 21:37

Interessant. Men det virker litt merkelig at han skal gå til en nedrykks- og konkurstruet norsk klubb når han spiller regelmessig for et lag som i år kjemper på øvre halvdel av Allsvenskan.

For øvrig spiller Gunnar Heidar Thorvaldsson også i Norrköping nå og er toppscorer med 9 mål hittil i sesongen. En spillertype jeg har kjempesans for og som jeg hadde sterkt håp om at FFK skulle knytte seg til over en lengre periode, selv om han jo har vært mye skadeplaget. Men det er vel neppe realistisk på få han tilbake. Hasani kan sikkert være en god tilvekst, uten at jeg vet noe særlig om ham, og kan ikke huske å ha sett ham spille. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 aug 12, 22:42

Endelig en spissLaughing Håper dette er sant!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 aug 12, 23:02

Da jeg så overskrifta lurte jeg på om vi hadde overtalt Tomas Brolin til å snøre på seg skoa igjen. Så for meg at om vi skulle ha råd til en stjernespiss måtte det være en som har lagt opp for en haug med år siden.

Hva er bakgrunnen for at denne karen er aktuell? Som nevnt lenger oppe i tråden - hans nåverende klubb gjør det helt greit i serien og han hever garantert høyere lønn enn hva vi kan tilby ham. Handler det om spilletid?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 aug 12, 23:10

Han er visst på utgående kontrakt i Norrkøping :-) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 aug 12, 01:36

Opprinnelig postet av Patrioten


Er det noen i ffksupporter.net som kunne tenke seg å ringe til han, så har jeg nummeret

Jeg ringte han, han var kort og ville hverken bekrefte, eller avkrefte noe om FFK

Men, skjønte på stemmen hans, at det var noe på gang med FFK

Ellers må FFK betale godt for å få han, da han tjener 75000 i måneden i IFK Nordkjøping

Han har scoret fem mål på 12 kamper for IFK i år

 

særiøst......ringte du han?...sånn uten videre? Hvis ja.....så er du en tøffingWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 aug 12, 01:51

forøvrig er liksom dette alt for godt til å være sant. 

1. Hvorfor velge en klubb som har et halvt bein i Adeco? Må isåtilfelle være på lån,med oppsjon på kjøp.

2. 'Alle' lag i TL skriker etter en spiss,og hvorfor er ikke Vålerengen frampå her---de har nå cash å kan betale også.

3. Hva kan han godta av lønn? hvis han har 75tusen idag,så er det ca 60tusen norske...720000 i året....og det er vel ikke så galt,i forhold til lønnspolitikken vår?

4. Kommer Tarik til å dra,så denne spilleren skal erstatte Tarik?

Mnage spørsmål....men du laget itt liv her inne ihvertfall Patrioten,og det er posetivtLaughing


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 aug 12, 08:26

Om dette stemmer er det vel en rik onkel som hjelper til. Hadde vært moro det :-)

 

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 aug 12, 08:32

Om dette stemmer er nok salg av Tarik nær forestående.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 aug 12, 08:34

Håper ikke det. Hadde vært gøy og sett Tarik sammen med en god makker. Lenge siden det nå..

 

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 aug 12, 08:48

Opprinnelig postet av Lex

Håper ikke det. Hadde vært gøy og sett Tarik sammen med en god makker. Lenge siden det nå..

 

Realiteten er vel at kun et salg av Tarik kan gi midler til å kjøpe spillere som er under kontrakt,eller lønne etablerte spillere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 aug 12, 09:03

Det har du nok rett i dessverre. 

---------------------------

Heia FFK


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 02 aug 12, 09:22

Opprinnelig postet av Patrioten


Er det noen i ffksupporter.net som kunne tenke seg å ringe til han, så har jeg nummeret

Jeg ringte han, han var kort og ville hverken bekrefte, eller avkrefte noe om FFK

Men, skjønte på stemmen hans, at det var noe på gang med FFK

Ellers må FFK betale godt for å få han, da han tjener 75000 i måneden i IFK Nordkjøping

Han har scoret fem mål på 12 kamper for IFK i år

Jeg har akkurat snakket med gutten. Forklarte litt om situasjonen til efefkå. Merkelig nok valgte han å bli i Norrkjöping?

Hva med Biffen? Ække han ledig?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 12, 09:25

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Realiteten er vel at kun et salg av Tarik kan gi midler til å kjøpe spillere som er under kontrakt,eller lønne etablerte spillere.

Ettersom Heerenveen skal ha en stor del av en overgangssum for Tarik, kan det nok hende FFK satt igjen med mer penger for salget av Etzaz Hussain enn man vil gjøre ved å selge Tarik.

Men hvis Hasani er på utgående kontrakt i IFK Norrköping så høres det ikke veldig sannsynlig at han skal lånes ut til oss, med mindre han nå forlenger med Norrköping. Det er bare noen uker siden Joacim Jonsson slo fast at FFK ikke har mulighet til å kjøpe fri spillere, slik at det kun er lån eller kontraktsløse spillere som kan være aktuelle. Nå kjøpte vi riktignok Aleesami like etterpå fra Skeid og betale en mindre overgangssum, så man skal aldri si aldri, men det virker ikke veldig realistisk at vi skal kjøpe Hasani ut av en kontrakt hvis det kommer på flere hundre tusen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 aug 12, 11:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lex

Håper ikke det. Hadde vært gøy og sett Tarik sammen med en god makker. Lenge siden det nå..

 

Realiteten er vel at kun et salg av Tarik kan gi midler til å kjøpe spillere som er under kontrakt,eller lønne etablerte spillere.

Realiteten er at ved et salg av Tarik forsvinner 75% til Nederland. Ergo er det et helt meningsløst salg sett fra FFKs ståsted.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 aug 12, 11:50

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av Patrioten


Er det noen i ffksupporter.net som kunne tenke seg å ringe til han, så har jeg nummeret

Jeg ringte han, han var kort og ville hverken bekrefte, eller avkrefte noe om FFK

Men, skjønte på stemmen hans, at det var noe på gang med FFK

Ellers må FFK betale godt for å få han, da han tjener 75000 i måneden i IFK Nordkjøping

Han har scoret fem mål på 12 kamper for IFK i år

Jeg har akkurat snakket med gutten. Forklarte litt om situasjonen til efefkå. Merkelig nok valgte han å bli i Norrkjöping?

Hva med Biffen? Ække han ledig?

Saboter det preburtale trollet "Sarpen", det vil si: Svar ham aldri! (Dette var mitt siste svar til idio.en!)

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 aug 12, 12:09

Kjapp tanke, HVIS Tarik skulle gått til en norsk klubb, kunne FFK da ha solgt Tarik for si 4 mill og fått en spiller på kjøpet? Eller ville dette gitt problemer med Nederland? 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 aug 12, 12:19

Opprinnelig postet av endre

Kjapp tanke, HVIS Tarik skulle gått til en norsk klubb, kunne FFK da ha solgt Tarik for si 4 mill og fått en spiller på kjøpet? Eller ville dette gitt problemer med Nederland? 

Ja. Spør Stabæk ledelsen om det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 aug 12, 12:26
Endret: 02 aug 12, 12:27
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av endre

Kjapp tanke, HVIS Tarik skulle gått til en norsk klubb, kunne FFK da ha solgt Tarik for si 4 mill og fått en spiller på kjøpet? Eller ville dette gitt problemer med Nederland? 

Spilleren skal verdsettes i en byttehandel og FFK måtte da ha betalt 75% av denne spillerens verdi. I Veigar-saken var det verdsettelsen som var helt urealistisk (1 mill for Veigar og 4 mill for Stengel med utkjøp på 15-20 millioner i tillegg).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 30 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24