Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 11. serierunde: Brann - FFK (Ons 23/5 kl. 19)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 12, 20:49

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hvem sa at det ble bedre uten Aune? Vi er gode bakover ja, men skaper ikke en dritt fremover..

Det er ingen som har sagt dette, men se hva Amunden gjør som aldrig aune gjordet: BYTTET SPILLERE

sorry caps, men det var for og markere noe....

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 23 mai 12, 20:49
Vi er like tragiske i forsvar som under Aune, men mye dårligere i angrep. 442 funker ikke med denne stallen. Hjelper ikke å ha gode peioder i kampene når vi egentlig aldri kommer til ordentlige målsjanser. Tilbake til 433 så fort som mulig. Dette brann laget er faen så dårlig og når vi ikke klarer poeng mot de, klarer vi det ikke mot noen. Her må noe drastisk skje, eller så har vi spikret nedrykk i månedskiftet august/september. Her må værste/brynhildsen på banen umiddelbart. Alternativet er nedrykk og da kan vi like gjerne gi fingen til værste og starte på nytt på bånn, hva nå enn det innebærer.

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 23 mai 12, 20:49

Opprinnelig postet av Haarek

Er jo faen ikke bedre,jævla ledelse som har kjørt klubben rett i dass,så vi må selge spillere rett før serie start.Har knapt nok folk til å stille lag.Tror tippeliga eventyret er over for denne gang,gud vet når vi kommer opp igjen, med den økonomien så går det rett til hellvette.

Bare å sende en takk til den arrogante suggen Runar Henriksen & Co! Yell

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 23 mai 12, 20:50


Blir "moro"og høre hva vår kjære trener sier etter kampen denne gang .


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 mai 12, 20:50

Folk her inne som gaula etter Amundsen: Har ting virkelig blitt bedre enn da vi hadde Aune? Kanskje blitt bedre bakover, men fremover savner jeg en plan over spillet og en plan over hva vi driver med.. Trur Aune har gjort mer enn hva vi vet, og vært dyktigere enn noen har trudd

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 mai 12, 20:52

Men seriøst jeg synes ikke Adeccoen er noen skam kontra dette her.. Da kan man like godt la unggutta få boltre på seg selvtillit i Adeccoen, slik at vi får mer ut av de i Tippeligaen.

Det mangler så mye trygghet og rutine på banen der at det er ikke morsomt. De prøver, men man kan ikke fortsette å prøve i all tid. Vitsen er ikke å delta som på barneskolen - vitsen er å vinne. Ahhh hva skjeeer med Norges flotteste fotballklubb!!!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 mai 12, 20:52

nå må vi mobilisere,og støtte gutta imot Viking.....det er alfa og omega,med seier i den kampen. Hvis ikke er det allrede kjørt. Og det sier jeg fordi det ikke er no håp om bedring,hverken iforhold til nye spillere,eller økonomi.

Jeg synes gutta kjemper,og har innsats,men vi er rett og slett ikke bedre. Synd men sant.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 23 mai 12, 20:55

Marginene har en tendens til å gå imot det laget som har det vanskeligst mentalt. FFK hang godt med i denne kampen og kunne godt ha scoret først, vi skaper minst like mange og like store sjanhser som Brann, men nok en gang tipper det mot oss når det gjelder.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 mai 12, 21:00

Opprinnelig postet av Jabbie

Landgren har vel ikke karantene alt? Har 1 gult før dagens som han fikk på bortskyting av ball eller noe i den duren. Men det blir utvilsomt tomt nok uten Tarik, ja.

At Horn pådrar seg gult er vel som en selvfølge å regne.

Jeg tok kommentatorens ord for god fisk, men han tok heldigvis feil og du har rett. Landgren står ikke over. Og - Horn unngikk gult. Rejoice!!!

Ellers er det ikke mye som tyder på at dette skal gå veien. Vi går uansett til ferie på nedrykksplass, og vi er avhengige av at noen har en elendig høstsesong for at vi skal berge oss. 0-0 mellom Sogndal og Sulf betyr jo typisk nok at de begge to drar fra oss litt til.

Jeg har lyst til å gå til nærmeste Jernia-butikk, kjøpe en spade og grave meg ned.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 12, 21:01

Opprinnelig postet av Welhaven

Men seriøst jeg synes ikke Adeccoen er noen skam kontra dette her.. Da kan man like godt la unggutta få boltre på seg selvtillit i Adeccoen, slik at vi får mer ut av de i Tippeligaen.

Tenker du på de unggutta som blir pissa på i 3 div?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 mai 12, 21:05

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Welhaven

Men seriøst jeg synes ikke Adeccoen er noen skam kontra dette her.. Da kan man like godt la unggutta få boltre på seg selvtillit i Adeccoen, slik at vi får mer ut av de i Tippeligaen.

Tenker du på de unggutta som blir pissa på i 3 div?

Hva i alle dager får deg til å tro at Adecco blir lett. Dummeste jeg har hørt. Husker du ikke sist???

 

---------------------------

Heia FFK


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 23 mai 12, 21:08

Opprinnelig postet av Kai Roger

nå må vi mobilisere,og støtte gutta imot Viking.....det er alfa og omega,med seier i den kampen. Hvis ikke er det allrede kjørt. Og det sier jeg fordi det ikke er no håp om bedring,hverken iforhold til nye spillere,eller økonomi.

Jeg synes gutta kjemper,og har innsats,men vi er rett og slett ikke bedre. Synd men sant.

Da er ikke Tarik med heller,så da blir det enda verre hvis mulig!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 23 mai 12, 21:09

Et FFK uten Tarik som forsvinner og muligens også Hussein og Horn vil på ingen måte hevde seg i Addeco.. Snarere vil de slite.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 12, 21:13

Å tro at FFK bare kan tusle igjennom adecco med dagens problemer vitner om en total mangel på fotballkunnskap. FFK uten Tarik, Horn og Hussain kommer til å slite tungt i adecco.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 23 mai 12, 21:17

Ser at folk allerede mener at Aune var bedre enn Amundsen, og det er litt for tidlig å si enda.

Amundsen har i hvertall klart å tette litt bakover, men mangler noe framover. Aune manglet begge veier, og ikke glem at Amundsen har tatt over et lag som har mindre selvtillitt enn ved starten på sesongen. Det ser man tydelig i dag, slappe pasninger og generelt treg fotball (det er det ikke mange trenere som kan snu på 15 minutter).

Uansett, Aune gikk av fordi han ikke hadde mer å tilføye, så han har min respekt der. Og det er ingen tvil om at han også har hatt en vanskelig oppgave, men han har ikke overbevist som trener de åra han har trent FFK.

Ja, vi har en tynn stall, syltynn. Skjer det ingenting ved overgangsvinduet så er vi ikke i TL i 2013 (det er nok heller de blå smurfene).

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 12, 21:20

Opprinnelig postet av oleoleole

Ser at folk allerede mener at Aune var bedre enn Amundsen, og det er litt for tidlig å si enda.

Umulig å si iom at begge rår/rådde over en knippe rævva spillere.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 mai 12, 21:23

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Jabbie

Jeg har lyst til å gå til nærmeste Jernia-butikk, kjøpe en spade og grave meg ned.

Det skal ikke jeg gjøre, jeg straffer ikke meg selv for at FFK sliter.

Men framtidstroen på FFK har jeg gravd ned, det er intet som tilsier at vi har grunn til å ha tro på en stor FFK-fremtid slike rammebetingelser klubben har. Jeg har også gravd ned engasjementet, entusiasmen og lysten til å se kamp.

Merkelig egentlig, før så gledet jeg meg til hver tippeligarunde, nå er jeg stort sett likegyldig. Før så jeg mange andre kamper også og ønsket det og det resultatet fordi det skulle passe FFK. Nå ser alt håpløst ut, og da bryr jeg meg mindre.

Jeg setter ikke meg selv i en depressiv tilstand for noe jeg ikke kan gjøre noe med.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 23 mai 12, 21:25

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av oleoleole

Ser at folk allerede mener at Aune var bedre enn Amundsen, og det er litt for tidlig å si enda.

Umulig å si iom at begge rår/rådde over en knippe rævva spillere.

Tja, de hadde/har det samme utganspunktet da:p 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 12, 21:27

Ja da kan det jo være om å gjøre å tape minst. Moro det også.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 mai 12, 21:28
Endret: 23 mai 12, 21:32
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Welhaven

Men seriøst jeg synes ikke Adeccoen er noen skam kontra dette her.. Da kan man like godt la unggutta få boltre på seg selvtillit i Adeccoen, slik at vi får mer ut av de i Tippeligaen.

Tenker du på de unggutta som blir pissa på i 3 div?

Tenker på unggutta som blir pissa på i Tippeligaen.

Opprinnelig postet av Lex

Hva i alle dager får deg til å tro at Adecco blir lett. Dummeste jeg har hørt. Husker du ikke sist???

Dummeste jeg hører om er om folk som ikke gidder lese - hvor skrev jeg at det ville bli lett? Jeg tror det jeg skrev; at de ville fått mer ut av fotballen selvtillitsmessig i Adeccoen kontra Tippeligaen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3