Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 11. serierunde: Brann - FFK (Ons 23/5 kl. 19)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 21 mai 12, 15:48

Opprinnelig postet av Welhaven

- Skadet Hussain blir ikke med til Bergen...

Det er så jæææææævlig flott! Takk fotballguder.. Nydelig.

Det var noe forbanna dritt, da mister vi mye (alt) av det kreative offensive spillet vårt. Virker som det meste går i mot for laget om dagen.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 mai 12, 09:20

Må vel være bedre å fly opp og ned samme dag,istedenfor å fly opp dagen fær,ligge på hotel,også kjøre hjem etter kampen? Hotel overnatting,koster vel det samme som en flybillett?

 

Ellers er det knallfint vær i Bergen...sommeren er kommet,og det vil bli en varm batalje på Brann Stadion. Brann uten Austin,vi uten Hussain. Jeg er ikke opptemist,men drømmer om at Brann ikke har dagen,og at vi klarer 1 poeng. Tenk........: hvis vi hadde vunnet denne kampen daLaughing


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 mai 12, 10:45

Opprinnelig postet av Kai Roger

Må vel være bedre å fly opp og ned samme dag,istedenfor å fly opp dagen fær,ligge på hotel,også kjøre hjem etter kampen? Hotel overnatting,koster vel det samme som en flybillett?

 

Overnattinga skjer ikke på hotel, men i bussen på vei nedover etter kampen.  

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mai 12, 11:14

Rykter om Hansen og Momo ut og Ruud Tveter og Rafn inn. Som å bytte ut overkokte poteter med brent ris. Men vi får nå sjå.


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 22 mai 12, 11:44

Hvor får man kjøpt billetter til kampen?

---------------------------

Sats på talentene!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 mai 12, 12:38

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Kai Roger

Må vel være bedre å fly opp og ned samme dag,istedenfor å fly opp dagen fær,ligge på hotel,også kjøre hjem etter kampen? Hotel overnatting,koster vel det samme som en flybillett?

 

Overnattinga skjer ikke på hotel, men i bussen på vei nedover etter kampen.  

At ikke næringslivet i Fredrikstad, og ikke minst Værte kan gå sammen  og sponse fly tur/retur  til kampene for guttane er ræva

---------------------------

Heia FFK


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 mai 12, 12:59

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Kai Roger

Må vel være bedre å fly opp og ned samme dag,istedenfor å fly opp dagen fær,ligge på hotel,også kjøre hjem etter kampen? Hotel overnatting,koster vel det samme som en flybillett?

 

Overnattinga skjer ikke på hotel, men i bussen på vei nedover etter kampen.  

At ikke næringslivet i Fredrikstad, og ikke minst Værte kan gå sammen  og sponse fly tur/retur  til kampene for guttane er ræva

 

Forsto det sånn at de flyr opp idag,og sover på hotel til imorra....for så å spille kampen,og sette seg i bussen hjemover? Mulig jeg har missforstått,men uansett er det utrolig synd. 

Kan vi ikke snart få noen gode nyheter? Gjerne at vi fikk 3 poeng i BergenWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 mai 12, 13:03

Opprinnelig postet av niggle

Rykter om Hansen og Momo ut og Ruud Tveter og Rafn inn. Som å bytte ut overkokte poteter med brent ris. Men vi får nå sjå.

 

Jeg er for å beholde Hansen på høyre kanten.......der kan han utfordre en temposvak Kalvenes og komme til skudd/innlegg. Men det forutsetter at Hansen UTFORDRER.......noe jeg så at Simen prøvde på i sist kamp. Og dette digger jeg...kantspillere som virkelig prøver å utfordre. Den dagen Simen Rafn skjønner at han er virkelig god på dette (for det er han),da vil han få en fast plass i vår 11'er. Gi beskjed Jan Rafn,hehehWink


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 22 mai 12, 16:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kampen mot Strømsgodset var FFKs beste etter at Trond Amundsen tok over som hovedtrener. Vi taper uansett fortjent, men det var også flere marginer som gikk i mot FFK i denne kampen.
 
Nok en gang er det spillere som underpresterer, og jeg tenker spesielt på Benjamin Dahl Hagen og Mads Hansen. Ingen av disse har prestert i nærheten av hva vi supportere har lov til å forvente og forlange av dem. Synd for FFK at stallen er syltynn, ellers hadde disse vært benket for lenge siden.
 
Jeg håper at FFK stiller opp med dette laget mot Brann i Bergen:
 
Jon Knudsen
 
Andreas Landgren - Jørgen Horn - Ole Strømsborg - Vidar Martinsen
 
Ole Jørgen Halvorsen - Daniel Berntsen - Khalifa Jabbie - Simen Rafn
 
Etzaz Hussain
 
Tarik Elyounoussi
 
 

I følge denne artikkelen starter Horn på midtbanen!

---------------------------

Sats på talentene!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 mai 12, 01:04

FFK blir stadig vekk en mer interessant klubb for nye, potensielle spillere i fremtiden.. Dette er bare trist!

Krysser fingrene hardere enn noen gang for en 3-poenger i Bergen - det hadde vært vel fortjent.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 mai 12, 12:14

I følge FFKs facebook-side drar Daniel Berntsen tilbake til RBK etter Brann-kampen. Folk på vei ut fra Lerkendal? Uansett et tap for oss, det er virkelig å håpe at de rustne herrer Ramberg og Holm blir friske i løpet av EM-pausen, vi har jo snart ikke midtbanespillere igjen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 mai 12, 14:03

Leieperioden var vel bare på en måned.....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 23 mai 12, 18:02
Endret: 23 mai 12, 18:08
Endret av: Jabbie

Laget:

 
Jon Knudsen
 
Andreas Landgren - Vidar Martinsen - Ole Strømsborg - Benjamin Dahl Hagen
 
Ole Jørgen Halvorsen - Jørgen Horn - Khalifa Jabbie - Simen Raffn
 
Ruud-Tveter - Tarik Elyounoussi


Liker i utgangspunktet varianten med to defensive midtbanespillere i Horn og Jabbie, som vil gi mere offensivt plass for vingene. Vil tro en av spissene har fått beskjed om å trekke litt ned i mellomrommet, så det ikke blir for stort gap. Det jeg dog ikke liker er at ubrukelige (hvert fall ikke så langt fra sannheten) Dahl Hagen får ny tillit, men det er vel ingen andre alternativer så lenge Horn blir satt opp i midtbanen. Hadde foretrekt Berntsen for Halvorsen, Rafn eller Ruud-Tveter også, men det er  på tide at de to sistnevnte får en sjelden sjanse fra start, i tillegg drar jo Berntsen etter denne kampen som jeg vil tro sørger for at han automatisk havner litt bak i rekkene.

Har ikke sett noen Brann oppstilling enda, men vil bare påpeke at Brann ikke skremmer meg direkte; vil nesten påstå at FFK-laget er like godt, på papiret. Austin er ute, i tillegg er det verdt å nevne at de stiller med en 17-åring i mål. Tipper Tarik putter minst 1.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 mai 12, 18:11


Jeg mener vi burde satt Martinsen som venstre back, Horn inn i midtforsvaret og Berntsen inn på midtbanen.

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 23 mai 12, 18:45

Petter Myhre er ihvertfall ikke i nærheten av å ha fått med seg at Hussein er skadet..

---------------------------

Svaberget for alltid!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 12, 19:11

Ikke så verst start. Syns Martinsen snart skal få en langskuddscoring nå. To gode forsøk denne sesongen. Tveter fortsetter å skyte, en gang kommer han til å lykkes også.

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 mai 12, 19:35

Vi henger med ,spilt 35 min. Knallvarmt på banen,så skjønner godt at Tarik bruker litt tid på frisparkene.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 12, 19:49

0-0 i samtlige kamper. Ikke så ofte det skjer. Vet ikke om det er laget som er blitt bedre, om Brann er veldig dårlig eller om det er varmen, men syns vi har gjort en veldig grei omgang.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 23 mai 12, 19:51

bare vi gjør en bra 2 omgang Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 12, 19:52

Tarik dummer seg ut med og dra på seg gult og må stå over....

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24