Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 10 serierunde: FFK - Godset (Lø 19. kl 16:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 12, 11:11
Endret: 20 mai 12, 11:18
Endret av: Rey

Tarik: - Sjelden vært så langt nede

Mod: Fikset linken slik at den peker til artikkel og ikke bare forsiden til BT


KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 20 mai 12, 11:25

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ser at noen synes vi spilte bra,og at dette var framgang ifra forrige matcher. Jeg kan ikke si meg enig. Etter mitt syn er det kun Tarik som viser klasse av spillerne,og han viser klasse i hver kamp. Vi må håpe på at han blir her ut sesongen,fordi han er den som leverer.Hussain levverer stort sett også,men defenetivt ikke idag.

Alle de andre spillerne ville hatt problemer med å starte fast i de andre TL klubbene. Skal ta et eksempel: hva skjer med Jabbie? Hvor lenge skal han være 'ung og lovende'? Synes han blir dårligere for hver match,og starten på denne sesongen synes jeg ikke har vært som forventa. Han misser enkle pasninger,mister ballen i farlige situasjoner,og er IKKE den hærføreren vi trenger midt på banen. At gutten har talent,er det ikke tvil om,men jeg synes utviklingen hans ikke har vært god.

Samme kan sies om Mads Hansen....han faller alt for lett igjennom her,og har blitt dårligere og dårligere etter hvert som han har vært i klubben. Jeg kunne fortsatt med flere,men stopper der. Må bare si at Jørgen Horn har nå klart iløpet av 3 omganger ,å få 2 gue kort allerede....dette betyr vel at han får et til mot Brann,også stå over mot Viking.

Jeg har heller ikke den største tro på TA som trener,men jeg håper virkelig jeg tar feil-----TA kan jo ikke trylle heller,med den spillerstallen han rår over.Håper han får inn selvtillit,og troen på at vi kan snu dette her.

Er enig med deg at Tarik er den eneste som virkelig viser klasse. Kan nevne flere eksempler på det, men husker i 1.omgang hvor vi var presset. FFK forsvaret bare klarerte ballen ut uten mål og mening, Tarik kommer ned og demper ballen, spiller til Landgren og vi har en farlig kontring. Dessverre så slet midtbanen vår veldig mot Godset og Tarik ble litt alene på topp.

Jabbie har ikke vært strålende de siste kampene, men han er ung og varierer veldig. På det beste er han utrolig bra, men i går hadde han altfor mange feilpasninger. Men man må huske at han er 93.modell, altså 19 år og da er det naturlig at prestasjonene hans varierer. Og i motgang som vi er nå, er det ikke alltid like lett for de yngre. Å forlange at Jabbie skal være vår hærfører på midtbanen synes jeg er formye forlangt av en 19 åring. Det er de rutinerte spillerne som  Holm og Ramberg som skal være det på midtbanen, men de er dessverre skadet.

Mads Hansen gjorde vel ikke noen spesiellt dårlig kamp nå mot Godset? Han utfordret et par ganger og var helt på det jevne. Mange har et urealistisk bilde av hvor gode FFK spillerne er. Mads Hansen er en gj.snittlig Tippeliga-spiller. Når de beste på FFK som Hussein, Tarik og Knudsen ikke leverer på topp kan man ikke regne med at de resterende skal levere bra. Spillere nøkkelspillerne bra er det lettere for de nest beste å spille bra.

Jeg mente at TFA var den rette manne for FFK, men jeg tror TA kan få til noe bra for FFK også. Med det laget vi har nå, med så mange unggutter, tynn stall, utenomsportslig problemer og skader på de rutinerte er det en stor prestasjon om FFK berger plassen. Det er ikke treneren som er problemet, det er spillermatriell og ressurser. Om vi hadde hatt OGS som trener så hadde vi ikke hatt så mange flere poeng. Folk må stikke fingeren i jorda og skjønne at vi har et av Tippeligaens svakeste staller. Stallen er svak, men har masse potensiale. Hvis alle er skadefrie og har dagen kan vi slå de fleste lag, som mot Stabæk hvor de fleste hadde dagen. Men de kan også tape mot alle og ha dårlige dager, som f.eks om Ulf.

Men er det en spiller som skuffer meg så er det Knudsen. Han er flink til å snakke med forsvaret, gi beskjeder og dirigere, men han tabber seg ut altfor ofte. Vi kvitta oss med det lokalekeepertalentet Staw fordi vi skulle ha en rutinert keeper som står fram uten å gjøre tabber. Knudsen har vel like mange tabber som Staw nå? Jeg tenker at det er en grunn til at Jan-Kjell Larsen sto i Stabæk i fjor selv om Knudsen var skadefri......


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 mai 12, 12:09

For første gang denne sesongen synes jeg Halvorsen var brukbar......Cool


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 20 mai 12, 13:31

Jeg må si at jeg har stor tro på Momo. Han gir alt, selv om det skorter på bevegelse og beslutsomhet. Jeg tror han kommer til å bli meget bra hvis han blir matchet riktig! Når det er sagt, mener jeg at Hussain og Tarik bør utgjøre duoen på topp.

Når det gjelder Strømsborg, bør han være fast inventar ved siden av Horn. Med Martinsen på venstreback tror jeg har den defensive tryggheten som trengs.

---------------------------

Sats på talentene!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24