Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 8. serierunde FFK - Haugesund

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 mai 12, 08:58

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg sliter veldig med å følge denne tankegangen, spesielt om man kaller seg supporter. Det må da føles utrolig mye bedre å være på Stadion når det går bra når man vet at man også stilte opp når det går dårlig?

Alle de dårlige kampene, de lange turene hjem uten et eneste poeng i sekken gjør i hvertfall de gode opplevelse enda bedre for min del.

For å sitere en gammel, heller dårlig, FFK sang, "Kommer så lenge tribunene står...". Det bør vi alle gjøre. Det er nå klubben trenger oss.

Jeg er ikke uenig i det du sier, jeg er også stort sett positiv, men nå ser jeg ikke mye lys i tunellen desverre. Det som avgjør om jeg går til lørdag er været, blir det godt og varmt så kommer jeg.

Håper selvfølgelig at alt positivit skjer med klubben framoverSmile, men jeg tror at klubbens fremtid nå vil avgjøres også andre steder enn bare på banen.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 mai 12, 09:15

Opprinnelig postet av Tøfflus

Enig i rosen til Jabbie. Gutten var enorm i går.

Syns Jabbie er voldsomt frustrerende å se på til tider. Han gjør en kjempejobb med å vinne ballen og ta ut angrepsspillerne til Haugesund, men blir også ofte litt for eplekjekk og går seg fast og mister ballen rett etter at han har vunnet den.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 14 mai 12, 10:10

Er det sannsynlig at Amundsen vil rendyrke 4-4-1-1 framover, eller var dette bare pga tilgjengelige spillere i forrige kamp?

---------------------------

Sats på talentene!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 mai 12, 10:29

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er fornøyd med både 1 poeng, og måten kampen ble gjennomført.

Veldig overasket over dette du skriver om Knudsen. Synes han sprer mer usikkerhet enn trygghet, og er veldig passiv. Så som så med igangsetting og utspark også, spesielt i første omg. Jeg så ikke Kvik kampen, men forstod det som at Masalin ikke var helt patent. Å benke Knudsen nå er vel å avskilte ham som TL keeper en gang for alle(ble jo egentlig gjort i Stabæk i fjor), så jeg skjønner at man kvier seg. Men regner allikevel med at ikke Knudsen er førstevalg i sesongavslutningen.

Mener Jabbie var helt suveren i denne kampen. Tok ut spissene til Haugesund, og spesielt Djurdic(bra taktisk dette). Lurer på hvor mange ballvinninger han hadde? Gjorde jobben betydelig lettere for midtstopperne, som også klarte seg bra.

Jeg er fornøyd med det defensive, men klarer ikke å glede meg over at vi ikke skaper en eneste målsjanse på hjemmebane. Mulig jeg er urimelig, men 0 sjanser på hjemmebane er altfor dårlig. Enkelt og greit. Men så lenge vi får med oss poeng skal jeg ikke gnåle for mye om det.

Jeg vet ikke hva du har imot Knudsen, men du har vel kritisert han omtrent etter hver eneste kamp. Jeg mener han var FFKs beste. Han er en mye bedre keeper enn Masalin, så å benke Knudsen ville vært helt feil. Masalin var en katastrofe mot Kvik, og jeg har heller aldri vært spesielt imponert over ferdighetene hans i FFK. Hvorfor skal ikke Knudsen være førstevalg i sesongavslutningen? Hvis du ser kampen på nytt på tv finner du fort ut at Knudsen hadde trygge og gode involveringer, og faktisk noen gode redninger.

Jabbie var til tider meget god i går, men overall var han middels pluss. Han gjør for mye rart til tider, noe som gjør at vi får brudd imot. Jeg har gitt han en 5'er, noe som er helt på det jevne. Jeg synes Berntsen var enda bedre, men det blir feil å sammenligne dem siden de har forskjellige roller på laget. At Jabbie pådrar seg et korrekt gult kort på slutten gjør meg faktisk ganske så irritert, for det var veldig unødvendig.

Her er VGs vurdering av kampen og spillerne forresten.

De gir kampen terningkast 1 noe jeg er helt enig i.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 mai 12, 13:00

Jeg er fornøyd med 1 poeng......er egentlig litt rart å tenke på at probleme er blitt så store i klubben,at 1 poeng på hjemmebane uten en eneste målsjanse til oss selv er tilfredstillendeSurprised

Men slik er det desverre blitt.....jeg holder meg fast i en syltynn 'tråd',hvor alt posetivt er bra. Bekymringsfult dette med publikums oppsluttning....betyr vel at vi fortsetter å gå med underskudd hver uke,noe som igjen MÅ fremtvinge en mere langsiktig løsning for klubben.

Jeg tar av meg hatten for gutta som klarer å holde sånn noenlunde fokus på det sportslige. Så får det bare være at vi vil gå på en smell i ny og ne. Viktig å stikke fingeren i jorda,og faktisk se hva slags spillere vi har,og hvilke forutsetninger gutta jobber under.

Jon Knudsen er og blir en meget viktig spiler for oss denne sesongen......ikke kritiser mannen hvis/når han gjør en feil/tabbe....vi har ikke så mange andre å velge i. Vi har mere enn nok å få på plass en første 11'er til kamp,og 'håpe' på en 3-4 spillere på benken. Jeg tenker på skader og ikke minst karantener,som jeg sa før sesongen vil ramme oss ekstra hardt iår.

Med Hussain på banen igår,tror jeg faktisk kampen kunne bikket vår vei---han er viktig for det kreative offensive spillet vårt..ikke minst i relasjonen til Tarik.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3