Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: 6. serierunde FFK - Sandnes Ulf

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 28 apr 12, 19:42


Og der er det 3-4... Dette gjør vondt!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 apr 12, 19:43

så 'rører' vi det til igjen,og GIR bort et mål....uff og uff og uffYell


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 apr 12, 19:46


Og hva faen drev linjedommeren med da han vinket av Tarik for så å ta ned flagget???Det er jo helt på trynet.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 apr 12, 19:46

Dette minner meg veldig om 2010! Vi evner ikke å være favoritter. Vi får bare håpe at det er ett lag utenom Stabæk som er dårligere enn oss når sesongen er ferdig!

---------------------------

Fredd


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 apr 12, 19:51

Opprinnelig postet av Fredd

Dette minner meg veldig om 2010! Vi evner ikke å være favoritter. Vi får bare håpe at det er ett lag utenom Stabæk som er dårligere enn oss når sesongen er ferdig!

 

heslt 2 lag utemom stabæk så vi slipper kvalikk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 apr 12, 19:53


Surt tap, etter en bra opphenting i andre omgang. Å slippe inn fire mål på hjemmebane er helt uakseptabelt - da sier det seg selv at vi ikke tar poeng.

Frykter også at Kevin er ute i månedsvis. Av reprisene ser det ut som en skikkelig stygg vridning i kneet.

Videre er det synd at både Tarik og Hussain får sine andre gule kort i sesongen. Begge må nå stå over etter neste kort.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 apr 12, 19:54

Gutta skal ha skryt, og det skal trenerene også. Forvandlingen til andre omgang er enorm, og faktisk er det uflaks som gjør at ikke alle poengene ender hos oss. Det som skjer med linjemannen er bare totalt håpløst! Allikevel så har ikke dommern blåst og da bør Tarik bare fortsette.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 apr 12, 19:55

Opprinnelig postet av Kai Roger

 heslt 2 lag utemom stabæk så vi slipper kvalikk

Det er vel lite trolig. Det beste vi kan håpe på med så dårlig spill og så tynn stall er vel kvalikk!

---------------------------

Fredd


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 apr 12, 19:57

Opprinnelig postet av Haarek

Nøtter ikke vente 1 omg. før man begynner å spille fotball,er jo motsatt av hva dem "bruker" å gjøre.

Er jo helt enig, men det er jo akkurat dette vi må regne med med så mye unge spillere - kvaliteten  VIL variere. Veldig.

Utrolig surt å ikke sitte igjen med poeng her. Men fryktelig typisk at vi roter inn et mål i feil kasse på S/Us eneste farlighet i andre omgang.

Når man scorer tre mål skal man jaggu vinne kampen - eller i det minste sitte igjen med ett poeng...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 apr 12, 19:57
Her nede i Torre er vi 4 fans som er skuffet. r. Vi ser fram til hver kamp , men endee opp svært triste.

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 apr 12, 19:57


Som sakt nøtter ikke spille fotball 1 omgang,hvorfor vente til 2 omg for å begynne og spille fotball.Det var jo 2 forskjellige lag på banen for FFK i dag.!!!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 apr 12, 19:58

Opprinnelig postet av matsinho

Gutta skal ha skryt, og det skal trenerene også. Forvandlingen til andre omgang er enorm, og faktisk er det uflaks som gjør at ikke alle poengene ender hos oss. Det som skjer med linjemannen er bare totalt håpløst! Allikevel så har ikke dommern blåst og da bør Tarik bare fortsette.

Det skulle bare mangle at de klarte å snu det. De fortjener ikke heder og ære for at de begynte å gjøre jobben sin i 2.omgang. 

---------------------------

Fredd


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 apr 12, 20:00

Opprinnelig postet av Fredd

Det skulle bare mangle at de klarte å snu det. De fortjener ikke heder og ære for at de begynte å gjøre jobben sin i 2.omgang. 

Jeg synes nå de skal ha ros for å ta seg sammen og komme inn i kampen igjen. Kunne fort blitt mye hengehuer etter 1-3 til pause, men så skjedde ikke. DET må vi da kunne gi dem kred for!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 apr 12, 20:03

Utrolig, ikke noe annet enn utrolig..... S/U har et angrep i 2 omgang og det blir selvmål ut av det ??? Linjemannen som først vinka av Tarik og så senka flagget på en 100% mulighet for Tarik.... utrolig tabbedømming !!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 apr 12, 20:05

Hvor lenge skal vi akspetere at dette vil 'variere' fordi spillerne er 'unge' ?..Jeg har hørt det samme i over 3 sesonger,og disse 'unge' spillerne har nå over 50 kamper i TL.....nei...jeg forventer ihvertfall en innstilling og tenning og humør til kamp.....slik som i 2.omgang,

Lurer på hvor lenge Aune orker dette her......ikke lett for en trener å jobbe med denne klubben som er så nedsylta i gjeld,at de nesten ikke har penger til å skifte ut skruknottene på skoa engang.

Desverre går dette her feil vei....nå kommer straks karantener,og desverre skader........og publikums tallenen vil fortsette å gå nedover. Jeg missunner ikke karane i FFK det de står over for...men jeg håper av hele mitt hjertet at noe posetivt snart skjer.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 apr 12, 20:06

Opprinnelig postet av hasse33

Utrolig, ikke noe annet enn utrolig..... S/U har et angrep i 2 omgang og det blir selvmål ut av det ??? Linjemannen som først vinka av Tarik og så senka flagget på en 100% mulighet for Tarik.... utrolig tabbedømming !!

Og det verste er vel at Tarik ikke var i offsideposisjon engang!

Men FFK har nå bare seg selv å takke etter hårreisende forsvarsspill. Synes ikke det har noe for seg å bruke linjemanntabba som unnskyldning. Man slipper ikke inn fire mål på hjemmebane mot en annen nedrykkskandidat!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 28 apr 12, 20:11

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hvor lenge skal vi akspetere at dette vil 'variere' fordi spillerne er 'unge' ?..Jeg har hørt det samme i over 3 sesonger,og disse 'unge' spillerne har nå over 50 kamper i TL.....nei...jeg forventer ihvertfall en innstilling og tenning og humør til kamp.....slik som i 2.omgang,

Ja, men spillerne ER jo unge! Og vi snakker jo ikke om de samme spillerne som for tre sesonger siden.

I denne kampen spiller vi med en midtbane besatt av tre nittenåringer. Gode nittenåringer, ja visst, men like fullt nittenåringer. Unge spillere varierer som hovedregel veldig i prestasjonene. Dette er ikke noe nytt.

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 apr 12, 20:21

Ja, unge spillere varierer. Allikevel er det mange unge spillere som virkelig tar tak i denne kampen. Jeg vil gjerne trekke frem Etzaz her!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 28 apr 12, 20:21

Greit at spillere varierer,men her er det jo faen meg hele laget som varier,1 omgang var helt rævæ,2 omgang så kjørte dem over ulf,må vel gå ann å spille fotball i 90min+.Spiller som "regel" en god 1 omg for så å spille dårlig i 2dre, 1 omgangen i dag må vel være det værste dem har prestert i en omgang hittil i år.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 apr 12, 20:23

Opprinnelig postet av Haarek

1 omgangen i dag må vel være det værste dem har prestert i en omgang hittil i år.

Tror det er det værste jeg kan huske å ha sett. Hvertfall den værste følelsen jeg har hatt noen gang.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3