Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 21 21

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 07 nov 12, 20:00

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Jabbie

Oi, min feil. Sogndal som møter Stabæk ja, jeg tenkte et sekund her at det var Sandnes Ulf. Hadde nesten gitt opp nå, men det er det ingen grunn til altså. Aalesund borte og Godset hjemme kan fort være 0 poeng. I såfall holder det med to uavgjort så lenge målforskjellen til Ulf ryker litt på slutten. Ser dog Tromsø vil ha det annerledes, 3 baklengs nå.

Akkurat målforskjellen tror jeg vi skal glemme - med mindre Tromsø retter opp ting den siste halvtimen. Ulf hadde tre mål bedre enn oss før denne kampen.

Hvis Ulf tar ett poeng til, må vi ha fire på de siste to. Hvis vi tar seks (as if) klarer de seg med fire.

For å være dønn ærlig, blir jeg ikke overrasket om både de og vi tar null poeng på de siste to serierundene.

Nå roter du vel litt! Målforskjellen før kampen var -15 for ulf -16 for FFK. FFK hadde fler scorede mål,så med 1 måls tap for ulf hadde vi vært foran ved poeng likhet med fler scorede mål.  Men det var viss!!!!!!!!Nå går det rett i dass samma faen.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 20:04

Opprinnelig postet av Haarek

Nå roter du vel litt! Målforskjellen før kampen var -15 for ulf -16 for FFK. FFK hadde fler scorede mål,så med 1 måls tap for ulf hadde vi vært foran ved poeng likhet med fler scorede mål.  Men det var viss!!!!!!!!Nå går det rett i dass samma faen.

Hm. Ja, jeg rotet fælt der. Jeg husket "3 bedre" fra en annen diskusjon. Vi hadde hatt 3 mål bedre enn Ulf dersom vi ikke hadde klappet sammen på 1-3 i vår kamp mot dem, det var der jeg hadde det fra.

Men TIL velger å stå stille i forsvar og forære smurfene det ene målet etter det andre. 5-0. Kommentatoren skråler "Champagnefotball", men det er ikke noe annet enn at Mika Koppinen står med begge bena LIMT til bakken.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 nov 12, 20:04

Men man må jo være imponert over sluttspurten til SUlf. Når de MÅTTE ha poeng klinker de til med 5-1 mot oss og nå 4-0 mot Tromsø. DET er å være best når det virkelig gjelder.

Jeg gir aldri opp før den fete dama synger, men nå hører jeg dessverre oppvarminga fra bakrommet :-(

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 20:05

Opprinnelig postet av bjervell

Men man må jo være imponert over sluttspurten til SUlf. Når de MÅTTE ha poeng klinker de til med 5-1 mot oss og nå 4-0 mot Tromsø. DET er å være best når det virkelig gjelder.

Jeg gir aldri opp før den fete dama synger, men nå hører jeg dessverre oppvarminga fra bakrommet :-(

 

Den fete dama er nok dessverre med til Lerkendal, beredt på å synge ved kampslutt.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 12, 20:10

I følge Drillo så taper jo lag som vinner med fem mål eller mer neste kamp, så det var i grunn greit at Ulf scoret 5-0.

Det hadde vært ufattelig deilig å sikre kvalikkplassen med seier over et Molde-lag på jakt etter gull i siste serierunde, men med det laget har så har jeg aldri troen på det.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 20:12

Ser vi på de siste kampene, er det vel dessverre mer sannsynlig at Sulf slår Godset, enn at vi slår Molde. Men en får vel møte opp på siste hjemmekamp uansett, og vise at det er noen som mener det når de synger "I gode og onde dager".

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 12, 20:19

Opprinnelig postet av arte et labore
I følge Drillo så taper jo lag som vinner med fem mål eller mer neste kamp, så det var i grunn greit at Ulf scoret 5-0.

Og da måtte selvsagt Tromsø ødelegge det med å score.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 07 nov 12, 20:22
Endret: 07 nov 12, 20:24
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av arte et labore
I følge Drillo så taper jo lag som vinner med fem mål eller mer neste kamp, så det var i grunn greit at Ulf scoret 5-0.

Og da måtte selvsagt Tromsø ødelegge det med å score.

Har bare funket én av fire ganger til nå i år uansett, så kanskje like greit. Undecided

Runde 8 - Molde slår stabæk 5-0. Molde følger opp med å slå oss 2-0 i neste runde.

Runde 9 - Brann slår sogndal 5-0. Brann taper neste borte mot Ålesund 2-0.

Runde 17 - Godset slår FFK 5-0. Uavgjort 1-1 mot hønefoss i neste runde.

Runde 17 - Viking slår Sulf 5-0. Viking banker odd 4-1 i neste.

--

Nei, dette ødela det siste lille jeg hadde av håp. Vi går ned. Og hvem kan påstå at det ikke er fortjent?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 20:23

Opprinnelig postet av arte et labore

Og da måtte selvsagt Tromsø ødelegge det med å score.

Vel. Har Drillo en tilsvarende statistikk for lag som vinner med fire mål?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 07 nov 12, 20:28

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av bjervell

Men man må jo være imponert over sluttspurten til SUlf. Når de MÅTTE ha poeng klinker de til med 5-1 mot oss og nå 4-0 mot Tromsø. DET er å være best når det virkelig gjelder.

Jeg gir aldri opp før den fete dama synger, men nå hører jeg dessverre oppvarminga fra bakrommet :-(

 

Den fete dama er nok dessverre med til Lerkendal, beredt på å synge ved kampslutt.

Oppvarminga er sterk og klar. Dessverre. Eller hva sier du Keiko?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 12, 22:05

skjønner ikke hva du mener

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 nov 12, 18:40

Hønefoss trekkes ett poeng for å ha brukt en ikke spilleberettiget spiller.

Vi tar dem vel neppe igjen uansett (for å klare det må vi uansett vinne begge de siste to), og jeg tror heller ikke Sulf tar dem igjen. Men hvis så skjer, kan dette ene poenget være det som sender Hønefoss lukt ned i Adeccodassen igjen.

Og Sandnes-Ulf trenger bare én seier for å ta dem igjen, så kvalikplassen er brått en mulighet for hønsefuglene igjen. Og kvalik er de neppe særlig glade i.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 12, 01:50

husker det var en som sa her inne at dem kun ville få penge straff Laughing

uansett.. Hønefoss anker straffen

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 12, 10:47

Opprinnelig postet av keiko99

husker det var en som sa her inne at dem kun ville få penge straff Laughing

Det var flere som mente dette, og det var naturlig å tro det. Da det samme skjedde i 2009 (FFK og Kasey Wehrman) var det jo en bot som ble resultatet. Hvis Hønefoss peker på dette har de en god sak.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 nov 12, 17:05

Kommer Straffe-Sulf til å få straffe i dag? hva tror dere?

Her har vi en som frykter nye straffe(r)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10055644


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 12, 19:55

Ingen straffer til Sulf i dag, men de vant pinadø likevel.

Det betyr at vi kan gratulere Molde med sitt andre strake seriemesterskap!

Sogndal-tap i dag betyr at om absolutt alt går veien i siste runde, kan vi faktisk slippe både direkte og indirekte nedrykk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 nov 12, 20:00

Hønefoss har jo hatt en helt begredelig siste halvdel av sesongen. Har ikke vunnet 29. juli. Molde slipper seg løs og kanskje gir beng i siste serierunde. Kanskje de sender utpå spillere som trenger kamper for å få seriegull også. Vi husker jo alle hvordan FFK spilte i siste kamp mot Lyn da seriesølvet allerede var sikret.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 nov 12, 21:36

Jeg tror lederen i Tornekrattet kommer til å møte opp full i fengselet i morra. Hun skal sone for fyllekjøring etter ... fjorårets gullfeiring. Fy f... for et nek.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 21 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3