Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2012-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 21 20

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 07 nov 12, 19:14

Takk til tippeligaen for denne gang.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 nov 12, 19:14

Faen da fikk de ennå en straffe!!! :-(


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 nov 12, 19:14

Fy f...

Er Tromsø BETALT for å få oss ned i denne kampen, eller!?!? Å lage straffe der er håpløst, Koppinen!!

 

Som skrevet: Ingen hjelp å få ...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:17

Opprinnelig postet av Erikk

Faen da fikk de ennå en straffe!!! :-(

Kommentatoren gjør et nummer ut av 20 på de siste to sesongene. Blås i det, de har altså fått fem straffer på de siste tre kampene ... Jeg synes begge i dag er av typen hvor angriper slår ballen langt fra seg og oppsøker motspiller for å forhåpentligvis bli felt, og det samme gjaldt den mot Hønefoss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 12, 19:24

Høiland sitt straffespark idag er jo kanskje det klareste jeg har sett i år. Å stille spørsmålstegn ved den straffa blir for dumt. Rutinert gjort av Høiland.

Straffe nummer to er også helt grei. At Sandnes Ulf får riktige straffer syns jeg ikke vi skal klage på.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:25

Opprinnelig postet av Oleg

Høiland sitt straffespark idag er jo kanskje det klareste jeg har sett i år. Å stille spørsmålstegn ved den straffa blir for dumt. Rutinert gjort av Høiland.

Straffe nummer to er også helt grei. At Sandnes Ulf får riktige straffer syns jeg ikke vi skal klage på.

De er riktig dømt, men samtidig viser de tydelig hvorfor Ulf får så mange straffespark. De har spillere som rett og slett er dyktige på å konstruere situasjoner hvor de fort kan få det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 12, 19:27

Det er riktige straffer. Ser nå at Sandnes skulle hatt straffe i mot og rødt kort på stillinga 1-0. Det bør irritere mer enn at Sandnes har fått straffene de har fortjent.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:31

Opprinnelig postet av Oleg

Det er riktige straffer. Ser nå at Sandnes skulle hatt straffe i mot og rødt kort på stillinga 1-0. Det bør irritere mer enn at Sandnes har fått straffene de har fortjent.

Jeg sier jo også at det er riktig dømt. Like fullt synes jeg det er en forbanna uting (på meget generelt grunnlag) at spillere oppsøker felling når de ser at de ikke kan få noe ut av situasjonen med ballen.

Og ja, det er irriterende at ikke TIL fikk straffe på stillingen 1-0. Meget.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 12, 19:33

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Jeg sier jo også at det er riktig dømt. Like fullt synes jeg det er en forbanna uting (på meget generelt grunnlag) at spillere oppsøker felling når de ser at de ikke kan få noe ut av situasjonen med ballen.

Og ja, det er irriterende at ikke TIL fikk straffe på stillingen 1-0. Meget.

Da er vi enige. Men jeg syns heller det er urutinert av forsvarsspillerene å gjøre sånne feil i situasjoner som er langt fra farlige.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:34

Opprinnelig postet av Oleg

Da er vi enige. Men jeg syns heller det er urutinert av forsvarsspillerene å gjøre sånne feil i situasjoner som er langt fra farlige.

Absolutt. Koppinen fortjener iskaldt buksevann for å ha gitt Thorsteinsson full uttelling på en i utgangspunktet ufarlig situasjon. Buksevannet må gjerne vente til han er hjemme i Tromsø for maksimal kjøling.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 07 nov 12, 19:38

Straffene til Sulf irriterer meg grenseløst! Vel 5 på 3 siste matcher nå. Om resultatet står seg her må vi trolig vinne både mot RBk og Molde. Selv da kan det i verste fall ryke! FFk er ferdige for denne gang dessverre.

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:39

Opprinnelig postet av Jabbie

Straffene til Sulf irriterer meg grenseløst! Vel 5 på 3 siste matcher nå. Om resultatet står seg her må vi trolig vinne både mot RBk og Molde. Selv da kan det i verste fall ryke! FFk er ferdige for denne gang dessverre.

Det holder å vinne én, med mindre Ulf tar poeng mot enten Godset eller AaFK også-

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 nov 12, 19:43

Dette er en klassisk kamp med ett lag som har alt å spille for og ett lag som (tydeligvis) ikke har noe å spille for.

Tromsø her er noe av det blekere jeg har sett på lenge.

Men SUlf har endel fine kombinasjoner - det skal de ha.

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:44

Dette er latterlig. Tromsø er dårligere enn oss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 12, 19:45

Takk for nå Tippeligaen. For et forbanna møkkaår dette har vært. Vi har hatt så mange sjanser til å redde dette, men laget har gi beng i sjansen nesten hver gang. Dette klarer vi aldri å ta igjen nå. Punktum.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 nov 12, 19:46

Et lag som har lite å spille for og som i tillegg spiller borte mot et hjemmelag som kjemper for livet.


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 07 nov 12, 19:47
Endret: 07 nov 12, 19:48
Endret av: Jabbie

 

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Jabbie

Straffene til Sulf irriterer meg grenseløst! Vel 5 på 3 siste matcher nå. Om resultatet står seg her må vi trolig vinne både mot RBk og Molde. Selv da kan det i verste fall ryke! FFk er ferdige for denne gang dessverre.

Det holder å vinne én, med mindre Ulf tar poeng mot enten Godset eller AaFK også-

Oi, min feil. Sogndal som møter Stabæk ja, jeg tenkte et sekund her at det var Sandnes Ulf. Hadde nesten gitt opp nå, men det er det ingen grunn til altså. Aalesund borte og Godset hjemme kan fort være 0 poeng. I såfall holder det med to uavgjort så lenge målforskjellen til Ulf ryker litt på slutten. Ser dog Tromsø vil ha det annerledes, 3 baklengs nå.

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 12, 19:52
Endret: 07 nov 12, 19:56
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Jabbie

Oi, min feil. Sogndal som møter Stabæk ja, jeg tenkte et sekund her at det var Sandnes Ulf. Hadde nesten gitt opp nå, men det er det ingen grunn til altså. Aalesund borte og Godset hjemme kan fort være 0 poeng. I såfall holder det med to uavgjort så lenge målforskjellen til Ulf ryker litt på slutten. Ser dog Tromsø vil ha det annerledes, 3 baklengs nå.

Akkurat målforskjellen tror jeg vi skal glemme - med mindre Tromsø retter opp ting den siste halvtimen. Ulf hadde tre mål bedre enn oss før denne kampen.

Hvis Ulf tar ett poeng til, må vi ha fire på de siste to. Hvis vi tar seks (as if) klarer de seg med fire.

For å være dønn ærlig, blir jeg ikke overrasket om både de og vi tar null poeng på de siste to serierundene.

PS: 4-0 ja. TIL har kapitulert like mye som vi gjorde, og det tidligere.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 07 nov 12, 19:56

Vakkert 4 - 0 mål da.. det skal sies... men ellers? *sukk*

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 12, 19:57

FFK har -16. Sandnes har nå -11 i målforskjell.



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 21 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3