Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomassen til Vålerenga

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 feb 12, 07:26

Joachim Thomassen med enda en hilsen: Håper jeg har reddet FFK-spillernes lønn

uffff Cry

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 22 feb 12, 07:39


Reagerer på at hans fokus er å redde lønn til de andre spillerne!! Hva med klubben? Er det ikke bedre å redde klubben??

 

Fa.., merker jeg blir provosert.

 

Uansett bør de ned i lønn!! Uansett


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 feb 12, 08:25

Opprinnelig postet av SpaceBob


Reagerer på at hans fokus er å redde lønn til de andre spillerne!! Hva med klubben? Er det ikke bedre å redde klubben??

 

Fa.., merker jeg blir provosert.

 

Uansett bør de ned i lønn!! Uansett

Og kanskje hvis du går ned i lønn også, så kan arbeidsgiveren gi differansen til FFK Sport AS?

Når skjer det ellers i samfunnet at man redder en konkurstruet bedrift ved at de ansatte går ned i lønn?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 feb 12, 08:45

Opprinnelig postet av Plankehue

like greit at han gikk Wink

Slike uttalelser er det ingen grunn til å legge noen vekt på. Han sier bare det som VIF-folk vil høre - og vi kan vel heller ikke nekte for at han har rett? Vålerenga ER et steg fram, slik ting er i dag. FFK må jobbe for at det i framtiden ikke skal være slik - at FFK er en av de norske klubbene som er et naturlig siste steg før utlandet. Da må vi stabilt inn på øvre halvdel i TL.

Og da må vi på kort sikt først og fremst få orden på økonomien. Da er det å selge spillere på utgående kontrakt dessverre en del av spillet, og vi må tåle at enn så lenge er ikke det å spille for FFK det største for en norsk fotballspiller.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 22 feb 12, 09:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Når skjer det ellers i samfunnet at man redder en konkurstruet bedrift ved at de ansatte går ned i lønn?

Lønnsreduksjon er et helt vanlig tiltak som gjennomføres for å unngå konkurs. For en bedrift som har nok å gjøre, men sliter med lønnsomheten, er midlertidig lønnsreduksjon et svært effektivt tiltak. Som ansatt er det frivillig å bli med på lønnsreduksjonen.

I det offentlige kan de jo ikke gå konk, så de har lite å argumentere med for å innføre lønnsreduksjon. De reduserer isteden virksomheten, uansett om det er mer enn nok å gjøre.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 22 feb 12, 11:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av SpaceBob


Reagerer på at hans fokus er å redde lønn til de andre spillerne!! Hva med klubben? Er det ikke bedre å redde klubben??

 

Fa.., merker jeg blir provosert.

 

Uansett bør de ned i lønn!! Uansett

Og kanskje hvis du går ned i lønn også, så kan arbeidsgiveren gi differansen til FFK Sport AS?

Når skjer det ellers i samfunnet at man redder en konkurstruet bedrift ved at de ansatte går ned i lønn?

 

Nuvel.. Nå jobber jeg i en bedrift hvor jeg leverer resultater så sammenligningen er lite relevant.

Samt at jeg ikke har bidratt med å tyne ut mest mulig kr av FFK, snarere tvert imot.

Er vel ei heller en fotballklubb en vanlig bedrift mht tariff og godtgjørelser ihht overenkomster ol.?

 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 feb 12, 11:03

Jeg er litt usikker på om dette er rett vei å gå for Thomassen selv. Han har muligheter til å være med i toppen av serien, men samtidig så står Andresen for en litt destruktiv spillestil for Thomassens utvikling. Andresen er motstander av offensive backer, og backene skal ofte trekke inn for å komprimere forsvaret. Thomassen på sin side har masse fine offensive kvaliteter som han burde få utvikle videre.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 feb 12, 08:55


Tror dette kommer til å passe Thomassen veldig bra. Han kommer til å bli en hit blandt klanen også. Han er en fighter og en bra aggressiv spiller, pluss at han har ferdigheter å utvikle seg videre på, så gratulerer gutten med et skritt i riktig retning Smile

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 23 feb 12, 10:17

Opprinnelig postet av keiko99

Joachim Thomassen med enda en hilsen: Håper jeg har reddet FFK-spillernes lønn

uffff Cry

 

Faktum er nok slik at Thomassen ikke ville signere ny kontrakt uten betydelig lønnsøkning...   

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24