Husk meg
Brukernavn
Passord

Amin Askar er solgt til Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 feb 12, 20:22

Opprinnelig postet av keiko99

jeg angrer at jeg fornyet det selv.. jeg støtter jaran berg

Ja helt enig.Lurer sine supportere. Vi er på rett vei! Ingen spillere må selges.bla bla bla.

Skjønner  døm ikke at folk blir lei av å bli lurt av dritt preke dem kommer med. 

Trodde supportere var den viktigste samarbeids partneren jeg. Uten tilskuere blir det dårlig med kroner.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 20:27

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av bjervell

 FFK har ingen gudegitt rett til tippeligaspill. Det er noe vi må gjøre oss fortjent til.

Vi supportere har gjort oss fortjent til å være supportere av et tippeligalag. Det er de som har tatt fra oss denne fortjenesten som bør gå i skammekroken.

Det er ikke bare hos meg og andre supportere som likegyldighetsfrøet spirer. Selv hos Terje Høili så gjør det det. Når han sier: "At Værste gidder...", ja, da spirer likegyldigheten. Misforstå meg ikke, jeg synes ikke Høili skal gi almisser til FFK. Jeg er og har alltid vært av den mening at FFK bør kunne makte å drifte seg sjøl.

Men det har vist seg umulig grunnet udugelig ledelse gjennom mange år, tydeligvis.

Er det noen som virkelig har stått på for FFK så er det supporterne. Ledelsen har ikke fremstått som annet enn et skikkelig supperåd med lomma full av lånte penger og munnen full av store ord mens de har gått i land som den fulle sjømann.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 20 feb 12, 20:32

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av keiko99

jeg angrer at jeg fornyet det selv.. jeg støtter jaran berg

Ja helt enig.Lurer sine supportere. Vi er på rett vei! Ingen spillere må selges.bla bla bla.

Skjønner  døm ikke at folk blir lei av å bli lurt av dritt preke dem kommer med. 

Trodde supportere var den viktigste samarbeids partneren jeg. Uten tilskuere blir det dårlig med kroner.

Det kunne sikkert vært mer åpenhet, men dette handler ikke om åpenhet. Dette handler om å rydde opp etter uduglige ledere, hvem det måtte være.
I denne prosessen er det helt klart ting som bare er ment for styrerommet og der skal det være og der må det være - så får vi som supportere styre vår nysgjerrighet i denne situasjonen.

Men når dette er over kan vi godt kreve at det blir mer åpenhet rundt klubben og driften.

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 feb 12, 20:37

Hvordan kan de oppfordre folk til å kjøpe sesongkort i ene øyeblikket for så å stenge klubben totalt rundt krisen som nå er i det neste øyeblikket?

Tror svært få hadde vært forbanna hvis de kunne gått ut og fortalt hvordan det er og at det i en lengre periode nå vil være ekstremt tøffe tider. I steden så går de ut og sier at alt er under kontroll, på vei ut av rød sone, ingen spillere skal selges osv osv. Kun uker etter disse uttalelsene smeller bomben. Hvordan i alle dager skal folk kunne ta denne klubben seriøst?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 feb 12, 20:37
Endret: 20 feb 12, 21:22
Endret av: hasse33

Ikke gå på kamper grunnet inkompetanse og rot i ledelse blir rart for min del. Jeg går på kamp for å bli underholdt, bli skuffa, lei meg, begeistra osv.... leve med oppturer og nedturer. Det er klart at jeg ikke har lyst til at klubben min skal ødelegges av dumskapen fra ledelse som er blitt vist gjennom skatteøst sak osv. 

Vær positiv og støtt klubben i en tid vi  trenger det.

At Amin ble solgt for under en mill el når kontrakten hans går ut til sommeren er positivt for en blakk klubb som vi pt er. Mulig Moss også skal ha noen videresalgskroner ???

Jeg fortsetter med å støtte klubben min med kjøp av årets drakt, økonomisk bidrag etc


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 feb 12, 20:38


Er det ikke mulig å drive en fotballklubb med et snitt på over 9000 tilskuere med overskudd?

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Dem fleste spillerene som hadde sky høye lønninger er borte.Solgte Gamboa for en god slump med penger.....Ser ikke ut til å hjelpe uansett.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 feb 12, 20:47

Opprinnelig postet av Haarek

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Ikke veldig rart. Supporterbutikken til FFK er jo så latterlig at det er helt flaut. Elendig utvalg, små lokaler osv.

Dette har FFK tapt ufattelig mye penger på, men det driter de i virker det som.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 feb 12, 20:47

Opprinnelig postet av Haarek

Er det ikke mulig å drive en fotballklubb med et snitt på over 9000 tilskuere med overskudd?

En annen ting er jo at dem ikke greier å tjene penger på supporter utstyr heller. Har jo tapt millioner på det også.Blir helt oppgitt av det surret til dem som har styrt og stelt.

Dem fleste spillerene som hadde sky høye lønninger er borte.Solgte Gamboa for en god slump med penger.....Ser ikke ut til å hjelpe uansett.

Vi dreier oss litt bort fra trådemnet her nå, men samme kan det være...

Disse poengene er det som kanskje opprører meg mest også. Hvordan er det mulig? Er regnskapet til et AS offentlig? Hadde vært interessant å grave i det for å forsøke og se hvor pengene tar veien. For med 9000 folk på stadion så må det jo for pokker komme endel penger inn!!??!

Dessverre er vår venn fra sarp, Foyn, inne på noe i en tråd her: Har man ikke nåla i veggen må man spise tørre brødskiver med svett brunost. Dessverre har styre og stell her i klubben trukket kredittkortet og bragt hauger av loff og kaviar på bordet. Da går det til slutt som det må gå...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 12, 21:02

Lurer på om Jon Knudsen føler seg litt dum ?  har forlot en klubb i krise og kom til en ny med like ille krise..

tror klubben ikke har sagt sannheten til Jon Knudsen slik at han skrev under og regna med at her er jeg trygg...

jeg sa en stund: med Jon Knudsen i mål er vi topp 6, men det er vi ikke nå lenger p.g.a. økonomi...

vi er en av dem der nede: 16,15,14,13 eller 12

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 feb 12, 21:07

Det er faktisk ikke Jon Knudsen som bør føle seg dum.

Det er folka i FFK som lurte både Knudsen og Holm til å skrive under for et konkursbo.

Det er helt fantastisk at vi måtte gi slipp på Askar for at Knudsen og Holm skal få lønn. Men men, sånn har det blitt. Håper at alt årnær sæ.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 20 feb 12, 21:40


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 21:43


Angrer ikke på fornyelse av ses kortet. Kommer til å gå inn i den sesongen med lave forventninger, alt blir bonus og skal etter beste evne forsøke å kose meg på stadion. (Så sant det blir tl da)

De som derimot er en stor skam er måten klubben pisser på de som har støttet klubben i tykt og tynt. Nå har de først rævkjørt klubben vi er glad i ned i sumpa og holdt oss for narr.

Nå har de også satt hengelås på all info, og klubben er lukket som Norges bank. Dette er for jævli. Er det noen som bør få en forklaring og info rundt hva som skjer om dagen, er det supporterne som regelrett har blitt bløffet opp i trynet.

Dette er forjævli og er forbanna nå.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 20 feb 12, 22:06

Jeg sitter med mye av den samme frustrerte følelsen dere andre her inne på forumet gjør.  Jeg har også stor forståelse for at klubben kritiseres for å være lukket i en tid der åpenhet hadde vært å foretrekke for oss supportere.  Men sistnevnte klarer jeg ikke å bli sur for.  Det kan jeg faktisk til en viss grad forstå.  Også i næringslivet for øvrig ser man ofte at selskaper som preges av fallende inntjening og svak drift holder kortene tett til brystet så lenge som mulig.  Det har typisk med at man febrilsk forsøker å få oversikt over situasjonen, komme frem til mulige løsninger som ikke innebærer skifteretten, samtidig som mye av fokus trolig legges på å informere/diskutere nå-situasjonen med kreditorer, sponsorer og andre mulige økonomiske støttespillere.  Jeg mener at vi supportere nå må tåle å smøre oss med litt tålmodighet.  Ytterligere informasjon får vi, men nå må vi forsøke å støtte FFK på best mulig måte.  Det jeg derimot er sur, forbanna og skuffet over, er den informasjonen som har blitt gitt løpende, og som åpenbart har vært misvisende, feilaktig, og som fremstår som tåkelegging av fakta fra sentrale personer i FFK.  Det gjør meg intet mindre enn forbanna.  Det er med på å svekke tilliten vi har til klubben i våre hjerter.

Jeg krysser fingre og tær for at vi kommer oss gjennom denne krisen på best mulig måte.  FFK kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjerte, og kommer alltid til å definere noe av min personlighet.  Fredrikstad som by kommer alltid til å være mitt Mekka med eller uten FFK.  Men noe av stoltheten over Fredrikstad vil føles tapt dersom FFK skulle gå under (forhåpentligvis kortvarig).  Jeg er veldig trygg på at mange andre også føler dette.  Og det er nettopp denne følelsen av stolthet og tilhørighet jeg tror vil redde FFK.

Til tross for at det kan se ut som døgenikter fortsatt styrer klubben må vi ikke glemme at FFK er så mye mer enn disse personene.  FFK er rød og hvit, FFK er en del av folkesjela i Fredrikstad, FFK er et landemerke og FFK har en av de stolteste tradisjonene i norsk fotballs historie.  Det er VI som er FFK.  Det er VI som definerer FFK.  Det må vi aldri glemme.  Vi må stå samlet for å støtte laget og klubben.  Så får vi heller legge ned en insats for å kvitte oss med de som har  ført klubben på randen av konkurs.  Men den tid kommer.  Nå må vi støtte laget og klubben gjennom dette, så får vi ta oppvasken senere.

 Til slutt vil jeg bare si at jeg har liten tro på mange spillersalg i dagens stall.  Dette skyldes det faktum at stallen er svært tynn (spillere må vi ha uansett dersom klubben består), samtidig som våre spillere ikke fremstår spesielt dyre sett i forhold til sammenliknbare klubber.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 22:11


Nå er vi supportere klubbens nest største investor og støttespiller (Etter sponsorinntekter), og bør være med i den båten.

Slik de holder på nå er regelrett ris til egen ræv. Ingen mener de skal legge ut regnskapet offentlig, men at ikke en kjeft uttaler seg er mildt sagt for dårlig.

 

 

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 feb 12, 22:29

Opprinnelig postet av Jens Henrik

 

Alt du sa.............

Brennende godt innlegg Jens Henrik.

Flott å vise en slik kjærlighet til klubb og by når man er født og oppvokst i Sarpeland. Noen må ha hatt en god innflytelse på deg.Smile

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 feb 12, 22:31

Nå har faen meg Thomassen gått til Vålerenga også.

For en suppe dette har blitt!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 20 feb 12, 22:35


Uff. Fryktet noe slik ville skje. Nå er det vel snart  Tarik og Hussain som står for tur.

Vi får ta innover oss med at det hender ting som setter fotballen i perspektiv.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 feb 12, 08:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Supporterbutikken til FFK er jo så latterlig at det er helt flaut. Elendig utvalg, små lokaler osv.

Dette har FFK tapt ufattelig mye penger på, men det driter de i virker det som.

Dette her virker som ikke er på agendaen i det hele tatt, eller har vært det. Og den har vært bedriten dårlig i flere år. Se på 08 sin butikk - faktisk bedre og ser mer profesjonell ut enn dette Frontpage-makket av en butikk som ligger på hjemmesidene til FFK. I tillegg tar jeg heller telt med bra utvalg av supporterutstyr, enn en liten hjørnebutikk på 5m² med dårlig utvalg.

Det må vel være penger å tjene på supporterutstyr? Ingenting er jo bedre enn å gå på kamp i en bra "rustning". Forstår ikke..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 feb 12, 08:58

Opprinnelig postet av Stoni


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

Oppdatering av troppen Foot in mouth

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Holm (Martinsen)

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg - Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 21 feb 12, 09:10
Endret: 21 feb 12, 09:13
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Stoni


Å miste Askar er ingen katastrofe, men leit for bredden i troppen. Vi har en 11'er god nok til å beholde plassen.( tipper 9-12 plass idag dersom ingen fler forsvinner.)

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Thommassen

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg- Holm- Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

 

Uten skader/karantener og forutsatt at økonomien fikses kan det bli en grei sesong.

Vi MÅ prøve å være positive tross alt...!!!

Oppdatering av troppen Foot in mouth

Knudsen

Landgren -Dure- Horn- Holm (Martinsen)

Valencia - Hussain - Jabbie - Hansen

Tarik - Ruud Tveter

 

Ramberg - Martinsen - Momo - Rafn- Standerholen - Masalin- Strømsborg

Etter 20. serierunde med samme kortstatistikk og skader som i fjor:

Knudsen

Strømsborg - Dure - Martinsen - Holm

Rafn - Ramberg - Landgren - Hansen

Ruud - Momo

 

Innbytter: Standerholen

Skader: Valencia, Masalin   Kort: Horn, Hussain, Jabbie, Tarik

Laughing

Selv om dette er satt på spissen var det flere lignende tilfeller i fjor med 2-3 skader og  2 ute på kort. 9(!) gule på Horn!!

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24