Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trues av konkurs

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 16 9

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 feb 12, 12:00


Litt direkte måte å formulere seg på da, men hva som er sakens fakta har jeg ingen anelse om, og ingen andre her inne heller ser jeg for meg.

Det jeg derimot kan forstå er at slike "stunts" blir gjort - folk er vel drittlei.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 27 feb 12, 12:15

flott at noen er direkte å ærlige vil jeg si da ....

jeg er i ferd med å utvikle et ganske drøyt magesår av hele situasjonen vi er i Cry

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 feb 12, 12:54

Idioti og ikke noe annet. Dette er ikke med å forsøke å bygge opp et positivt omdømme og troverdighet rundt klubben (selv om situasjonen er slik den er). Jeg aner ikke hva som skjer på de lukkede dørene på stadion, men er overbevist at man forsøker å rydde opp på en best mulig måte !! 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 feb 12, 13:03

Omdømmet ligger allerede i grus, så dette gjør IMO hverken fra eller til. Når det er sagt så er banneret både tåpelig og usmakelig, men jeg forstår at enkelte har behov for å lufte sin frustrasjon. Hvis det er slik at det er grådighet og maktkamp mellom to rikmannsfraksjoner som gjør at FFK nå ligger med brukket rygg, er det egentlig rart at vi som supportere ikke har gitt enda klarere uttrykk for hvilken avsmak vi føler for den nåværende situasjonen.

---------------------------

In Jocke we trust.


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 feb 12, 13:14

Opprinnelig postet av Sulla

Omdømmet ligger allerede i grus, så dette gjør IMO hverken fra eller til. Når det er sagt så er banneret både tåpelig og usmakelig, men jeg forstår at enkelte har behov for å lufte sin frustrasjon. Hvis det er slik at det er grådighet og maktkamp mellom to rikmannsfraksjoner som gjør at FFK nå ligger med brukket rygg, er det egentlig rart at vi som supportere ikke har gitt enda klarere uttrykk for hvilken avsmak vi føler for den nåværende situasjonen.

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 27 feb 12, 13:47

Kom hjem fra en uke utenlands, og det første jeg fikk se på f-b.no var dette banneret.

Det er supporternes både rett og plikt å si ifra når det går galt. Men selvfølgelig på en ordentlig måte, og vi prøver alltid å ta ballen og ikke kællen.

Dette derimot var tidenes lavmål, og jeg mener alle virkelige supportere skal ta kraftig avstand fra dette, som etter min mening er minst like ille for klubbens omdømme som det økonomiske rotet man er oppe i.

Jeg håper disse idiotene her finner seg en annen hobby enn fotball. Kanskje ringpigg kan passe til det mentale nivå?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 feb 12, 14:50

Dette er noen idioters verk og ikke mer enn det. Klart mange (ink meg) er fortvilte pga det som har skjedd, men de aller flerste som kjenner klubben er takknemmlige for jobben Kosten, Rafn og mange andre har gjort. Jeg skulle gjerne hatt noen nøyaktige svar på hva som har gått galt etter det ble ryddet opp sist, men dette er absolutt ikke veien å gå.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 27 feb 12, 15:01

Håper at den eller de som gjorde dette har mot og/eller vett nok til å be om unnskyldning. Dette rammer d som ikke har fortjent det. Det ødelegger for klubben og det ødelegger ryktet til klubben.
Rett evt. kritikk til den det måtte gjelde og vær voksne nok til å signer med navn.
Dette er både barnslig, dumt og gjort av personer uten ryggrad

 


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 feb 12, 16:03

Opprinnelig postet av rød og hvit

Håper at den eller de som gjorde dette har mot og/eller vett nok til å be om unnskyldning. Dette rammer d som ikke har fortjent det. Det ødelegger for klubben og det ødelegger ryktet til klubben.
Rett evt. kritikk til den det måtte gjelde og vær voksne nok til å signer med navn.
Dette er både barnslig, dumt og gjort av personer uten ryggrad

 

Er veldig enig at dette er latterlig måte å vise dette på. Men denne ødelegger neppe omdømmet noe mer enn det allerede er.

Forøvrig synes jeg det er morsomt at man kritiserer andre selv, og signerer med "Rød og Hvit"... :)

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 feb 12, 17:37

Etter hva jeg har hørt i dag så kan vi vente oss positive nyheter de neste dagene.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 27 feb 12, 17:46

Ikke noe hadde vært bedre enn det, men tror det ikke før jeg ser/hører det fra klubben selv!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 feb 12, 17:50

Opprinnelig postet av solano2

Etter hva jeg har hørt i dag så kan vi vente oss positive nyheter de neste dagene.

Positive nyheter? Hverken underskudd eller gjeld har økt nevneverdig siden forrige pressemelding? Akkurat nå våger jeg ikke håpe på noe særlig bedre enn det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 feb 12, 17:55

Siden hele denne tragikomedien har vært regissert av Værste, med pålagt munnkurv av alle og enhver, og indirekte skyldes Værste gjennom den håpløse stadionavtalen, så er det vel lite som tyder på at de velger å la klubben gå konkurs. Her lukter det krisemaksimering til det ytterst, for så å fremstå som heltene som reddet klubben. Rene spekulasjoner, men tipper nok at morgendagens nyheter vil bringe at FFK Sport AS lever videre.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 feb 12, 18:56

Hele denne saken føles som en sinnsyk lang omgang som står og vipper. denne kan få utfall begge veier og jeg har en klump i magen som har vært der en stund, etter i morgen og på kvelden på samme tid i morgen håper jeg vi kan sitte og skrive og lese om noe positivt.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 feb 12, 19:24

Holters har et godt poeng. Stadionavtalen må revideres.FFK kan ikke fortsette å betale 15 mill i året i leie av areal og lokaler.

 


 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 feb 12, 19:54

Opprinnelig postet av Topscorer

Holters har et godt poeng. Stadionavtalen må revideres.FFK kan ikke fortsette å betale 15 mill i året i leie av areal og lokaler.

 


 

15 mill. i året for leie av stadion er jo helt vannvittig når en tenker at klubben f.t. har et budsjett på 50-60 mill. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 feb 12, 20:45

Opprinnelig postet av benksliter`n

15 mill. i året for leie av stadion er jo helt vannvittig når en tenker at klubben f.t. har et budsjett på 50-60 mill. 

Ja, det er bare forbokstaven.

Værste håver inn millioner i året, også kommer de og "redder" klubber i morgen fra det uføret de selv har satt klubben i. 

Jeg regner med at denne avtalen er i særklasse den dyreste i Tippeligaen. Da er det ikke rart at FFK som klubb knekker ryggen fullstendig. Sarpingane leier sin stadion for bare en brøkdel av det FFK gjør.

Avtalen MÅ reforhandles/revideres (hva heter det?). Den nåværende avtalen er fullstendig ulevelig.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 feb 12, 21:10

Opprinnelig postet av Holters

Siden hele denne tragikomedien har vært regissert av Værste, med pålagt munnkurv av alle og enhver, og indirekte skyldes Værste gjennom den håpløse stadionavtalen, så er det vel lite som tyder på at de velger å la klubben gå konkurs. Her lukter det krisemaksimering til det ytterst, for så å fremstå som heltene som reddet klubben. Rene spekulasjoner, men tipper nok at morgendagens nyheter vil bringe at FFK Sport AS lever videre.

Det skulle vært moro å ha lest gjennom avtalen mellom klubb og AS. Mener at den avtalen skulle ha vært revurdert for et års tid tilbake...

Noen som vet om dette er noe som ligger ute noe sted? Er vel ikke noe hemmelig i den?

Det må jobbes videre med den "skjeve avtalen" mellom Værste og FFK sport AS, for sjøl med den multi-million-redningspakke fra Værste sin side vil den fundamentale skjevheten bestå. Og vi vil kunne komme i en avhengighet overfor Værste som IKKE vil være gunstig for FFK som fotballklubb!

Jeg tror vi supportere får ta litt regi ndg leieavtalen om stadion; det virker ikke som det skjer noenting i den saken av seg sjøl: Værste er vel rett og slett *dritfornøyde* med avtalen, Sport AS kan ikke leve med den, men kan ikke si noe fordi de pålagt munnkurn av Værste, og klubben kommer i skvis.

Det er på tide vi begynner å legge litt press på F-B for å bruke litt god gammaldags grave-journalistikk: Avtalene må på bordet, gjennomanalyseres, holdes opp mot regnskapstall etc etc. Skjevhetene MÅ på bordet og må utjavnes, hvis ikke kommer vi til å prate om nøyaktig samme sak om 3-4 år.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 27 feb 12, 21:27

Opprinnelig postet av Asgeir

Det er på tide vi begynner å legge litt press på F-B for å bruke litt god gammaldags grave-journalistikk: Avtalene må på bordet, gjennomanalyseres, holdes opp mot regnskapstall etc etc. Skjevhetene MÅ på bordet og må utjavnes, hvis ikke kommer vi til å prate om nøyaktig samme sak om 3-4 år.

Enig. 

Det hjelper fint lite at Værste feks skulle spytte inn 25 millioner nå, for deretter å håve inn 15 millioner i året i fremtiden. Da blir det som du sier samme sak om 3-4 år. 

FFK må vel egentlig selge spillere for nærmere 20 millioner i året hvis man skal gå i null.

Galskap!!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 27 feb 12, 23:30

GL i morgen folkens. Jeg for min del har en god følelse Wink

 



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 16 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3