Husk meg
Brukernavn
Passord

Assistenttrener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 feb 12, 10:20

Nå må FFK seriøst se å få tingene på plass. At vi fortsatt står uten ass.trener er en skandale. Se å få ut finger`n og ansett ass trener nå!!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 feb 12, 13:45

Ja man bør vurdere å få på plass en Ass trener snart! Det som jeg ikke får til å stemme er at de har hatt veldig lang tid på seg til å skaffe en ny.1år faktisk! Men nå har vi ingen penger igjen!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 09 feb 12, 23:17

Hmmm... Har vi hatt penger????

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 feb 12, 09:27


Men hva er viktigst av assistenttrener og ny spiss?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 10 feb 12, 11:04


Dette trenerproblemet har vært kjent over et år . Trond har vært tydlig på at han ikke ønsket den rollen lenger. Han ville være spillerutvikler. Etter sist sesong har Celso, Jan Tore og Lasse (til sommeren). Keene og Dino forsvunnet. Her er det frigjort lønnsmidler. Noe må vel være tilgjengelig.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 feb 12, 11:37

Opprinnelig postet av Topscorer


Dette trenerproblemet har vært kjent over et år . Trond har vært tydlig på at han ikke ønsket den rollen lenger. Han ville være spillerutvikler. Etter sist sesong har Celso, Jan Tore og Lasse (til sommeren). Keene og Dino forsvunnet. Her er det frigjort lønnsmidler. Noe må vel være tilgjengelig.

... og når disse var på lønningslista, så gikk FFK med underskudd, noe man gjør i år igjen. Ergo er ingenting "frigjort".

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 feb 12, 13:07

Denne Tippeliga-klubben har ikke råd til assistenttrener

Opprinnelig postet av http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/denne-tippeligaklubben-har-ikke-raad-til-assistenttrener-3705411.html

Venter på klarsignal
TV 2 Sporten vet at Fredrikstad så og si er ferdigforhandlet med tidligere Strømmen-trener Thomas Berntsen. Nå venter det sportslige apparatet på klarsignal fra ledelsen.

– I midten av neste uke vet vi mye mer, sier Jonsson.

Styreleder Svein Johannessen bekrefter at en avgjørelse vil bli fattet i løpet av neste uke.

– Vi tar sikte på en avgjørelse i neste uke, sier Johannessen.

– Er Thomas Berntsen den aktuelle assistenttreneren?

– Jeg vet at det navnet har vært oppe, sier Johannessen.

Styrelederen innrømmer at det ikke er holdbart å gå inn i en ny sesong uten assistenttrener, men foreløpig er det ingen krise, mener Johannessen.

– Det fungerer i dag. Vi får hjelp av han som var assistent-trener i fjor, Joakim Jonsson og Trond Amundsen. Det fungerer på akkurat samme måte som i fjor foreløpig. Det er ikke noen krise.


Skjærhalden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jan 11
Innlegg: 2

Lagt til: 10 feb 12, 17:03

Hvorfor skal man ansette en assistenttrener som er en dyktigere og mer erfaren trener enn den nåværende hovedtreneren? Thomas Berntsen kan ta over som hovedtrener, så kan Aune få tilbake assistent-jobben, en jobb han er langt mer skikket til.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 feb 12, 01:33

Få inn Ivar Morten Normark...da blir det ihvertfall humær:)))



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3