Husk meg
Brukernavn
Passord

Strømsborg tilbake til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 jan 12, 20:56

Ole Strømsborg vender tilbake

Ikke sett han spille selv men hørt mye godt om han. Litt merkelig å bytte klubb så fort igjen men alltid godt å se store talenter velge FFK foran andre klubber.

Får vel nesten si velkommen hjem igjen!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 15 jan 12, 20:56

Ole Strømsbrg tilbake i FFK-trøya etter et kort opphold i Sarpsborg 08.

---------------------------


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 15 jan 12, 21:01

Var det den store nyheten ?


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 15 jan 12, 21:05

Nå har vel ingen sagt at det var en stor nyhet slik som i går men uansett en god nyhet. Forsvaret og midtbanen er nok komplett nå. Kun keeper (Jon Knudsen?) og en eller to spisser til nå så er føler jeg vi stiller så godt vi kan ut i fra budsjettet vi har til rådighet.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 15 jan 12, 21:06

Artig at han er tilbake, men var liksom ikke den helt store nyheten :P


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 15 jan 12, 21:27

Rafn beskriver han som en av de største vinnerskaller han noen gang har møtt. En fyr som blør for drakta (litt Raio stuk over denne fyren)

Synes det er meget lovende og positivt med alle de unge spillerne. Se bare på Godset som har satset godt på ungdommen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jan 12, 21:30

Syns det var kjempemorro jeg. Har veldig sansen for han og var veldig skuffet når han gikk til Sarpsborg i vinter. Han må selvfølgelig få tid, da han ikke har spilt på høyere nivå enn andredivisjon og de siste to årene i tredje divisjon, men har likevel stor tro på han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 jan 12, 21:33

Opprinnelig postet av hasse33

Rafn beskriver han som en av de største vinnerskaller han noen gang har møtt. En fyr som blør for drakta (litt Raio stuk over denne fyren)

Rafn kom med en fin beskrivelse av han i 2010 også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jan 12, 22:59

Detta var en gledelig nyhet.MorroSmile En veldig spennende spiller. Velkommen tilbake!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 jan 12, 00:33

Jeg har aldri sett han spille, men dette var moro. Folk skriver og sier mye positivt om han, så dette kan bli bra.

Jeg liker at han er såpass anvendelig også.

Til dere som har sett han endel - kan han bekle høyre- og venstrebacken som backup også? Der er vi jo ganske tynt besatt.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 16 jan 12, 00:58

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg liker at han er såpass anvendelig også.

Til dere som har sett han endel - kan han bekle høyre- og venstrebacken som backup også? Der er vi jo ganske tynt besatt.

 

Kan det tenkes at han skal inn som spiss - med helt andre kvaliteter enn det Tarik har??

 

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jan 12, 14:41

Opprinnelig postet av rød og hvit

Kan det tenkes at han skal inn som spiss - med helt andre kvaliteter enn det Tarik har??

Nei.

Folk må ikke glemme at vi har hentet Momo, så vi har allerede hentet en spiss.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 16 jan 12, 14:44


Har Momo fått kontrakt?


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 16 jan 12, 18:04

Opprinnelig postet av Holters

Nei.

Folk må ikke glemme at vi har hentet Momo, så vi har allerede hentet en spiss.

Likevel har vi bare 3 spillere som kan spille spiss - Tveter, Tarik og Momo. Både tror og håper det hentes inn en spiss til.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 16 jan 12, 23:35
Endret: 17 jan 12, 01:28
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg har aldri sett han spille, men dette var moro. Folk skriver og sier mye positivt om han, så dette kan bli bra.

Jeg liker at han er såpass anvendelig også.

Til dere som har sett han endel - kan han bekle høyre- og venstrebacken som backup også? Der er vi jo ganske tynt besatt.

 

Jeg har sett ham en del på junior & 2. laget, men selv om han har spilt back på 2. laget fra tid til annen så er det etter min mening lite trolig at han kommer til å gjøre det i tippeligaen. Men man skal selvfølgelig aldri si aldri.

Strømsborg er en sterk fysisk spiller med en fantastisk innstilling i dueller, godt fotballhode og et fryktinngytende hardtskytende høyrebein. Hadde vi vært 20 år tilbake kunne han ha vært en strålende sweeper, men siden den rollen er gått helt ut av moderne fotball tror jeg nok det er mest trolig vi får se ham som midtstopper og at han eventuelt kan komme inn som spiss mot slutten av kamper der det forventes dueller og muligheter i motstanderens 16 meter.

Jeg synes det var veldig merkelig når kapteinen på juniorlaget ble sluppet til Særp, og minst like merkelig men mye mer gledelig når han kom tilbake så raskt!

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 18 jan 12, 21:09


Sarpingene Klager På FFK til NFF angående overgangen.

http://www.sa.no/sport/article5888154.ece


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jan 12, 18:36

Opprinnelig postet av tynter


Sarpingene Klager På FFK til NFF angående overgangen.

http://www.sa.no/sport/article5888154.ece

 

Men har de en sak, eller er det smurfene som ikke kan reglene skikkelig ? Feks vet noen hvor lang amatørkontrak Srømsborg hadde i 08 eller er det forskjell i reglene amatørkontrakt/proffkontrakt ?


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jan 12, 21:53

Jocke har nå forklart FFK sin verson og får støtte av agenten

Virker bare som sarpingene er ute etter media oppmerksomhet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 jan 12, 22:11
Endret: 19 jan 12, 22:13
Endret av: Rey

Sarpingene har slik jeg tolker overgangsreglementet og artikkelen i F-B helt rett:

Opprinnelig postet av NFF

§8-1. Før det kan gjøres henvendelse til spiller i annen klubb med sikte på overgang/utlån, skal klubben gis skriftlig beskjed. Etter at slik beskjed er gitt, skal det gå rimelig tid før spilleren kontaktes.

Det står ikke rett ut i artikkelen på F-B at Sarp ikke fikk skriftlig beskjed, men Jokke er spurt om de burde ha sendt et brev. Det tolker jeg til at de ikke fikk skriftlig beskjed noe overgangsreglementet krever. Litt uheldig er det vel også at det er spillers agent som gir beskjeden og ikke FFK?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 19 jan 12, 22:30

En essensiell  ting her er vel hva slags avtale/kontrakt han eventuellt var under med 08. Var han under kontrakt med de, og i så fall hva slags kontrakt?

Dersom amatørkontrakta utløp 31/12 og ny kontrakt ikke var signert er ikke dette noe annet enn sedvanlig surmuling, men var han under en form for kontrakt har trolig 08 en sak.

Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av negative ting i media.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24