Husk meg
Brukernavn
Passord

Bilder fra konstruksjonen av Stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 nov 11, 22:17

Noen som sitter på bilder av nye Stadion mens den var under konstruksjon? Interessert i alt av ok kvalitet og med grei oppløsning. Send gjerne PM eller sleng ut link her om du har noe du tror kan være av interesse.Smile

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 nov 11, 22:33

Det ligger jo en del i galleriet her på siden, men så kommer det ann på hva som er grei oppløsning og hva du skal bruke det til :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 nov 11, 22:51

Planen er selvsagt å finne ut hvor man best plasserer en bombe!  Neida, bare litt interessert i selve konstruksjonen.

Utrolig at jeg ikke tenkte på galleriet her. Tipper det ligger en del bilder som kan brukes der. Takk for tipset! Ligger sikkert noe på fredrikstadfk.no også. Får sjekke der også.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 nov 11, 23:08

Skulle ønske de hadde latt være å bygge tribuneene med de forbanna stolpene for de irriterer meg altid under kamp.Hehe.Men ja hadde sikker vært mye dyrere å bygge uten stolpene!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 nov 11, 09:16

Mye bilder her

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 nov 11, 14:40

Opprinnelig postet av kjell-H

Skulle ønske de hadde latt være å bygge tribuneene med de forbanna stolpene for de irriterer meg altid under kamp.Hehe.Men ja hadde sikker vært mye dyrere å bygge uten stolpene!

De hadde ikke klart å fått samme uttrykk på taket/fasaden uten de stolpene. Og ja, det hadde blitt mye dyrere.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 11:52

Opprinnelig postet av kjell-H

Skulle ønske de hadde latt være å bygge tribuneene med de forbanna stolpene for de irriterer meg altid under kamp.Hehe.Men ja hadde sikker vært mye dyrere å bygge uten stolpene!

Hehe hvorfor i all verden skal du uansett sitte bak de stolpene??? Det har jeg gjort en gang - aldri igjen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 nov 11, 13:17

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av kjell-H

Skulle ønske de hadde latt være å bygge tribuneene med de forbanna stolpene for de irriterer meg altid under kamp.Hehe.Men ja hadde sikker vært mye dyrere å bygge uten stolpene!

Hehe hvorfor i all verden skal du uansett sitte bak de stolpene??? Det har jeg gjort en gang - aldri igjen.

Hehe.Jeg sitter ikke bak stolpen men den ødlegger ene synsvinkelenSmile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3