Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi er sikret tippeligaplass! START må vinne resten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 01 nov 11, 01:45
Endret: 01 nov 11, 01:59
Endret av: Arte et labore

Det er kun en teoretisk mulighet igjen for ikke å holde plassen.Start MÅ VINNE ALLE sine siste 3 kamper. Og FFK må tape sine 3 siste. 9 poeng til Start gir 33 poeng. 2 seire og en uavgjordt gir 31 og FFK går foran på målforskjell. Sannsynligheten for dette er under 2 prosent.FOLKENS det blir tippeliga neste år ! Skru av nervene!! Vi er med videre neste år og alle 18 åringene er blitt 19. FFK ER ET TIPPELIGALAG I 2012. La oss feire det kommende lørdag. Og neste år rykker Hønefoss og Sandned Ulf rett ned!

Mod: Endret bittelitt på overskriften så den bruker kun en linje i forumet.

---------------------------

moxi-V
Med Tarik til toppen !


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 nov 11, 01:58

Start bør nok vinne de tre siste kampene ja, men de er ikke avhengig av at FFK må tape sine tre siste.

Start kan med tre seire få 33 poeng. Om FFK taper to og spiller en uavgjort så har de 32 poeng.

Vi skal være glad for målforskjellen, men den kommer som resultat av mange jevne kamper og ikke noen storseire som drar opp antall plussmål. Vi og Tromsø er de to eneste lagene som ikke har sluppet inn mer enn tre mål i en kamp denne sesongen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 nov 11, 08:53


I mine øyne er vi ikke sikret plass. Jeg må være såpass pesimist/realist at jeg må se en tre-poenger mot Start for at jeg skal slippe løs jubelen.

Det kan være så lite som små marginer som gjør at Start vinner de siste kampene, og vi taper. FFK har gjort mye rart i år, så utsetter gleden (forhåpentligvis) frem til 05. november.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 nov 11, 09:09

feil feil feil... vi trenger ett poeng mot Start...da kan vi tape resten

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 nov 11, 09:17

Opprinnelig postet av Welhaven

Jeg må være såpass pesimist/realist at jeg må se en tre-poenger mot Start for at jeg skal slippe løs jubelen.

Det holder med uavgjort.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 01 nov 11, 09:49
Endret: 01 nov 11, 09:54
Endret av: Stoni


Slapp av folkens jeg er 99% sikker på at plassen er sikret.

Fordi:

Start tar IKKE 9 poeng på de tre siste: Oss og Viking borte, Tromsø hjemme.

HUSK: Sogndal ligger også bak oss. De har ODD borte og Molde hjemme. 0 poeng!!

Vi har STORE muligheter for poeng mot både Aalesund og LSK som ikke har noe å spille for.

Aalesund er også forhåpentligvis i 14 dagers bakrus fra Cupfinalen :)

 

Håper selvsagt vi feier all tvil til side på lørdag. Jeg skal på stadion. Kommer du?? Bør bli fullt hus spør du meg!!

 

 

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 nov 11, 12:06

Dette går veien. Jeg tror vi vinner begge de gjenværende hjemmekampene. Siste kamp mot LSK blir en kamp hvor ingen av lagene trenger poeng annet enn i kamp om noe sånt som 12. plassen.

Det var deilig å gå ut fra Ullevaal i går med følelsen av at tippeligaplassen er godt over 90% sikker.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 nov 11, 12:40

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Welhaven

Jeg må være såpass pesimist/realist at jeg må se en tre-poenger mot Start for at jeg skal slippe løs jubelen.

Det holder med uavgjort.

Det gjør det! Har ikke sunket inn ennå, at vi faktisk vant igår.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 nov 11, 14:29


Sagt på en annen måte: avgir Start poeng i en eneste kamp er vi videre. Tar vi minimum to poeng de neste kampene er vi videre. Tar vi poeng mot Start er vi videre.

Start med 2 seire og en uavgjort = + 7 poeng og likt med oss der vi er nå.. Vi har 12 poeng å gå på i målforskjell.

---------------------------

Guttane!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24