Husk meg
Brukernavn
Passord

Keene ønsker å fortsette i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 09 okt 11, 18:01

Keene ønsker å fortsette i FFK

– Den respekten jeg har fått her... jeg holder virkelig døren åpen for Fredrikstad.

Melder James Keene i FB.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 okt 11, 18:15


Vi får se hva som skjer de neste kampene (vet ikke hvor lenge han ble suspendert for det røde kortet mot Sogndal) Hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg spå at han ikke spiller for oss neste sesong. Engelske spillere er ikke de mest vanlige i norsk fotball, og jeg lurer på hvorfor han ikke spiller i england istden hvor det er 96 profflag og en mye bedre fotballkultur enn vi har i Norge.

 

 


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 okt 11, 18:17

Ikke helt overbevist enda men vi kan heller avskrive alle spillere etter kun et par måneder i klubben. Håper vi kan få til en ny låneavtale med oppsjon for neste sesong. Ikke utenkelig at det slå positivt ut å få en hel oppkjøring med laget.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 09 okt 11, 19:04

Tviler på at det i det hele tatt blir vurdert å hente mannen på permanent basis. Han har ikke overbevist i det hele tatt. Par gode involveringer og assist mot særp, og god de første minuttene han var innpå mot Sogndal sist. Men ellers har han vel stort sett skaffet dumme frispark og håpløse kort.

 

---------------------------

Kråkerøy


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 okt 11, 19:12

er heller ikke imponert over det han har prestert. bør roe seg ned litt, ikke gå i så mye unødvendige dueller som han gjør, greit at han jobber stenhardt, men det går faktisk ann å gå så hardt inn i dueller, men da skal du være sikker på at du treffer. alt handler om timing. hvis han ikke er sikker på å treffe i duellene bør han gå roligere inn, eller avvente til han kan gå inn i en fair duell.

men jeg skal ikke avskrive han enda. hvis aune tar et oppgjør med han å forteller åssen han vil ha det, så kan det hende han skjerper seg. så jeg syns vi bør vente til sesongen er ferdig for å gi han en helhetsvurdering da.


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 09 okt 11, 19:25

får han mere kamp trening og timingen sitter så er det jo en veldig bra spiller. 

håper egentlig han blir her. han er en fyr som år foran med ett godt eksempel på at det skal og må jobbes steinhardt. 

 

---------------------------

Stå på guttæne


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 09 okt 11, 20:31


Her kommer vel flere negative kommentarer på en spiller som gir 100 og ofrer seg. Mens det samtidig kommer forsvarstaler hver gang det kommer kritikk av feks Ramberg, Hansen eller Thommasen! Keene er den spilleren med mest innsats når han er på banen. Med den stallen FFK har nå mener jeg Keene absolutt er en spiller som klubben trenger! Behold han!!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 okt 11, 22:51

Hjelper vel ikke med 100% innsats når du ikke evner å bruke den innsatsen til noe fornuftig. FFK trenger en målscorer og Keene har absolutt ikke vist noenting som tyder på at han er den målscoreren vi trenger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 11, 23:18

tror han trenger lttt mere tid føre vi kapper hodet av han, men vi har jo brukt han sammen med borges og det er feil, for det er to like spisser.. selv om borges ikke er spiss, men nok om det...

jeg har tro på keene, men ikke med borges som makker. 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 10 okt 11, 00:38

Opprinnelig postet av Bærra


Her kommer vel flere negative kommentarer på en spiller som gir 100 og ofrer seg. Mens det samtidig kommer forsvarstaler hver gang det kommer kritikk av feks Ramberg, Hansen eller Thommasen! Keene er den spilleren med mest innsats når han er på banen. Med den stallen FFK har nå mener jeg Keene absolutt er en spiller som klubben trenger! Behold han!!

 

enig!

---------------------------

Stå på guttæne


Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 10 okt 11, 09:20

Innsatsen er absolutt på plass, men det finnes noe i fotball som heter smartness. Min personlige mening er at det eneste mannen har vist så langt, er topp innsats, men samtidig for mange hårreisende involveringer. Det han har vist rent spillemessig synes jeg rett og slett ikke har vært godt nok.

Det blir litt for mye "hei, kommer fra England og skal fa** meg vise dere".


Men for all del. Han har ikke hatt god tid på seg. Kan jo være at han blir bedre, men jeg må innrømme at jeg ikke har all verdens håp.

---------------------------

Kråkerøy


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 okt 11, 10:09


Han vil helt sikkert få spilletid i de kampenen vi har igjen og da vil det bli lettere for oss å vurdere han. En annen sak er selvsagt økonomi.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 okt 11, 10:59

Opprinnelig postet av Bærra


Her kommer vel flere negative kommentarer på en spiller som gir 100 og ofrer seg. Mens det samtidig kommer forsvarstaler hver gang det kommer kritikk av feks Ramberg, Hansen eller Thommasen! Keene er den spilleren med mest innsats når han er på banen. Med den stallen FFK har nå mener jeg Keene absolutt er en spiller som klubben trenger! Behold han!!

Hvis det bare var innsats det sto på, skulle jeg også kunne konkurrert om en plass på laget. Jeg kan garantere at jeg løper til jeg spyr, og at minst én motspiller vil få skikkelig vondt før jeg er tom for krefter. Det er ikke dermed sagt at jeg ville være til nytte for FFK i Tippeligaen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 10 okt 11, 11:47

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis det bare var innsats det sto på, skulle jeg også kunne konkurrert om en plass på laget. Jeg kan garantere at jeg løper til jeg spyr, og at minst én motspiller vil få skikkelig vondt før jeg er tom for krefter. Det er ikke dermed sagt at jeg ville være til nytte for FFK i Tippeligaen.

Har tenkt den tanken mange ganger selv. Jeg hadde klinket til i alle dueller og løpt til jeg besvimte. Men så skal en sparke den ballen også da.....

---------------------------

Fredd


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 10 okt 11, 13:20

Off-topic: Innsats, gjerne maksimal innsats etter yteevne, er vel det minste man skal forvente av spillere. Jeg er trener selv og godtar jo selvfølgelig at noen har bedre tekniske, taktiske og fysiske ferdigheter enn andre, men jeg forventer alltid at spillerne gir det de kan og løper til de spyr (nesten iallefall). :)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24