Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 50 43

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 12, 09:27

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mar 12, 09:55


En annen sak er at Momo og Ruud-Tveter trenger spilletid, litt rart å hente en 37-åring som ikke har prestert på årevis for å holde de unge trygt plassert på benken.


Lunde

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12
Innlegg: 8

Lagt til: 07 mar 12, 10:56


Jeg skrev allerede i januar at jeg ønsket meg Espen Hoff og Bengt Sæternes, så jeg ser positivt på Sæternes. Sæternes er en "dukk opp" type som fort kan garantere for 8-10 mål dersom han får nok spilletid. At han i tillegg har masse rutine tror jeg også bare vil være positivt for Ruud Tveter og Momo, de to er uansett ikke klare til å ta ansvaret som "faste" spisser på dette nivået. Dessuten må vi bare innse at vi ikke har økonomi til å hente noe bedre nå, men vi får inn en kraftspiss med masse rutine og målteft. Som spiller er jeg overhodet ikke skeptisk til Sæternes, men er mer usikker på skadehistorikken hans.

Så nå ser jeg fram til krydrede innlegg fra Halvorsen, tanksenterheadinger fra Sæternes og perler fra Tarik :-))

---------------------------

Lunde


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mar 12, 11:14

Opprinnelig postet av Kai Karate

Overgangsvinduet er vel stengt utenom i Norge og Sverige, det gjør jo at markedet blir litt mindre. Siden FFK trenger spillere NÅ så må ser de vel Sæternes som en mulig løsning.

hmm merklig VIF kan hente en stopper da som ikke er fra dette landet

eller viking

Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vær snill ikke hent bengt sæternes... husker da vi henta Tegström til FFK...

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mar 12, 11:16


At Tegstøm er en av de største katastrofesigneringene vi har gjort er det fler enn meg som mener. Sæternes kan ikke bli likke ille siden det ikke er snakk om overgangsum med mindre han vil få en helt hinsides lønn.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 12, 11:24

Siden overgangsmarkedet er åpent i skandinavia, er det ikke noe problem å hente spillere hit. Det er den andre veien det ikke går..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 mar 12, 12:51
Endret: 07 mar 12, 12:53
Endret av: hasse33

Synes det er flott av Terje H hvis han spytter inn kroner (nok en gang) for å få på plass forsterkninger og det er vel ingen tvil av Halvorsen er en meget bra forsterkning.

Sæternes tja.......... virker som det er mer uklarheter i den saken, jeg hadde vel i utgangspunktet ønsket meg en spiller som er noen år yngre, men med erfaring, men i disse tider tror jeg det er å bare takke og bukke for det vi får.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 mar 12, 12:59

Opprinnelig postet av hasse33

Sæternes tja.......... virker som det er mer uklarheter i den saken, jeg hadde vel i utgangspunktet ønsket meg en spiller som er noen år yngre, men med erfaring, men i disse tider tror jeg det er å bare takke og bukke for det vi får.

Det har du helt rett i.

Vi er ikke i noen posisjon til å klage på at evt Sæternes blir hentet inn. FFK trenger sårt flere spillere, helst 3-4 spillere til. Et par backer og en spiss, og i tillegg Halvorsen som både kan spille ving og spiss. Får vi på plass feks Per Egil Flo (vb), Ole J. Halvorsen og Bengt Sæternes skal vi være strålende fornøyd.

Sæternes kan gjøre nytte for seg en sesong til. Tror også han kan være viktig i gruppa med sin rutine og erfaring.

Forhåpentligvis blir Tarik her hele sesongen, og i tillegg er det vel et håp om at vi kan hente en "Folkets spiller" i sommer.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 12, 13:09

Nei Nei ikke noe Sæternes inn! Få inn en Venstreback og Halvorsen så skal man være veldig fornøyd! Når det gjelder Sæternes så er jeg veldig imot grunn av at han evt kan ta plassen ifra tveter noe som jeg mener ville ha vært helt feil! Plus at det virker ulogisk å skulle lønne en som er mer skadet en han spiller og alderen! Skal man først lønne en spiss til så får de hente en yngre! Nei takk til Sæternes! Er en grunn for at han fortsatt ikke har en ny klubb!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mar 12, 13:09


Bra med Halvorsen da! Forsterkning er forsterkning på dette stadiet.

Noen som egentlig vet noe om Sæternes og kontrakten hans med Viking? Er den utgått eller har han noen måneder igjen på den?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 mar 12, 13:14

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som egentlig vet noe om Sæternes og kontrakten hans med Viking? Er den utgått eller har han noen måneder igjen på den?

Viking slipper Sæternes ett år før kontrakten hans går ut.

Dvs at FFK helt sikkert kan få han gratis. Så er det lønna da...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 mar 12, 13:56
Endret: 07 mar 12, 13:56
Endret av: Kai Roger

Jeg er glad bare vi får spillere til klubben...er litt sånn at : 'alle er velkomne' Wink

Om vi får Sæternes,eller Halvorsen eller andre,skal jeg trykke dem til mitt bryst,og støtte dem alt jeg kan.

Forøvrig er Sæternes en spiller som kan spille siste 20 min,og komme inn å score noen avgjørende mål. Han er i tillegg en veldig fin person,som jeg tror vil passe fint inn i gruppa.

 

Spenende dager framover.......spesielt nå som Høili er på banenLaughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mar 12, 13:58

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som egentlig vet noe om Sæternes og kontrakten hans med Viking? Er den utgått eller har han noen måneder igjen på den?

Viking slipper Sæternes ett år før kontrakten hans går ut.

Dvs at FFK helt sikkert kan få han gratis. Så er det lønna da...

Ah riktig :-)

Men lønnen ja, den er vel typ 1,5-2. Hvis han i det hele tatt er noe å satse på, ikke vet jeg, så må jo han avgjøre selv da om han ønsker kontrakt med Tippeliga-klubb og gå ned i lønn, eller dagpenger hos NAV å gå ned i lønn.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mar 12, 14:01

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg er glad bare vi får spillere til klubben...er litt sånn at : 'alle er velkomne' Wink

Om vi får Sæternes,eller Halvorsen eller andre,skal jeg trykke dem til mitt bryst,og støtte dem alt jeg kan.

 

Hehe - er noe med det ja.. Eneste som må legge til grunn er at det er økonomisk forsvarlig, da i forhold til lønn.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 07 mar 12, 14:16

Sæternes kommer nok kun om han gjør det innenfor de økonomiske rammene man rår over. Og de er ikke store. Tror alle i klubben nå har fått et realistisk forhold til kostnader.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Thom

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 feb 12
Innlegg: 3

Lagt til: 07 mar 12, 14:29

Er det ikke litt vel flåsete å klage over at det jobbes med å hente nye spillere til klubben? Selv om tiltroen til klubben er noe svekket, for min del iallefall, så har jeg tro på at de ikke går på de samme blemmene igjenn, økonomisk.

Om det er Sæternes eller en eller annen sør amerikaner som kommer er i grunn ikke veldig viktig for meg, det viktige er  at vi får stablet et nogen lunde slagkreftig lag på beina. Sæternes kan absolutt bidra til dette. 

Jeg synes vi skal være fornøyd med at klubben prøver. Man hyler når klubben ikke har spillere nok, man hyler når det hentes spillere..

---------------------------

FFK!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 mar 12, 14:30


Jeg tror faktisk ikke lønna blir et problem. Når han faktisk blir frigitt fra kontrakten et år før den går ut, tror jeg nok alternativet var at han skulle gå ned i lønn i Viking. Dessuten, alle vet at det er trange kår i FFK. Også tippeligaspillere på flyttefot vet det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 mar 12, 15:00

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 mar 12, 15:10

Opprinnelig postet av Thom

Er det ikke litt vel flåsete å klage over at det jobbes med å hente nye spillere til klubben? Selv om tiltroen til klubben er noe svekket, for min del iallefall, så har jeg tro på at de ikke går på de samme blemmene igjenn, økonomisk.

Om det er Sæternes eller en eller annen sør amerikaner som kommer er i grunn ikke veldig viktig for meg, det viktige er  at vi får stablet et nogen lunde slagkreftig lag på beina. Sæternes kan absolutt bidra til dette. 

Jeg synes vi skal være fornøyd med at klubben prøver. Man hyler når klubben ikke har spillere nok, man hyler når det hentes spillere..

Amen, som jeg skulle sagt det selv!! Cool

---------------------------

Der kommer Mads Hansen, som BANKER ballen i mål!!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mar 12, 15:10


Tarik er en flott fyr og vi har all grunn til å takke han for den lojaliteten han viser ved å ikke stikke av slik stuasjonen desverre er. Jeg har også veldig sans for Egil Olsen og liker at han sier at spilletid er viktig og på den måten støtter Tarik og FFK.



Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 50 43

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3