Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 50 34

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 feb 12, 10:49


I følge siden her har Hussain kontrakt ut 2013 (heldigvis)

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 feb 12, 11:34

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg er villig til å klippe plenen til Terje H med håndsaks hvis han går inn (og den plenen er stor!!) Cool

Vært ferdig til sesongstart kanskje du da! Hehe.

Ellers, bra såklart at Høili viser interesse, men føler meg ikke akkurat stolt av å bli reddet av han igjen.. Ser fram til en tid hvor FFK står på egne bein jeg. Skulle vært en ettertraktet ting å bli nevnt i sammenehng med FFK som sponsor eller samarbeidspartner, ikke rene skammen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 feb 12, 11:44
Endret: 21 feb 12, 12:57
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg er villig til å klippe plenen til Terje H med håndsaks hvis han går inn (og den plenen er stor!!) Cool

Vært ferdig til sesongstart kanskje du da! Hehe.

Ellers, bra såklart at Høili viser interesse, men føler meg ikke akkurat stolt av å bli reddet av han igjen.. Ser fram til en tid hvor FFK står på egne bein jeg. Skulle vært en ettertraktet ting å bli nevnt i sammenehng med FFK som sponsor eller samarbeidspartner, ikke rene skammen.

Tror mer på ferdig til sesongslutt Cool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 feb 12, 12:34

Vi må ikke gå i fella å la et invest selskap eie soullerne våre......da blir det kun smuler til klubben ved et salg. Jeg kan kanskje være med på en 60/40 fordeling......der klubben alltid eier mest. Klubben får kanskje en spiller av et invest selskap,men må selv dekke lønn-sign on fee-arb avgift osv...og når spilleren da skal selges,si for 5 millioner,sitter kanskje klubben igjen med 1 million. Man går i netto tap,på spilleren samlet sett.

Bare på denne måten kan vi få en bærekraftig økonomi,fordi salg/kjøp er en del av fotballen idag. Men for å få til dette,må klubben ha eks antall kroner i egenkapital,sånn at vi kan kjøpe.....og det er vel kanskje langt fram?

Gamboa ble jo solgt i sommer....gikk de 5-7 millionene rett i sluket de da? Hva med pengene ifra tomta på gml Stadion? Hvor mye gjeld har klubben? Mange spørsmål,lite svar.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 feb 12, 12:53
Endret: 21 feb 12, 12:55
Endret av: benksliter`n

Hvis det skal selges flere bosman-spillere, så ser det ut som disse spillerene ligger an til å bli solgt/gitt bort  (Kontrakter som går ut 2012 i.flg. ffksupporter spillerprofil).:

Horn                                                                                                                                                                                                                       

Martinsen

Staw

Valencia 

Håper ikke Horn blir solgt av disse, men frykter at han blir det. Valencia kan vel også forsvinne pga. hans høye lønn i FFK, men da på fri overgang for å spare lønnsutgifter. Med Staw så har vi vel samme mulig utfall som Valencia. Martinsen blir vi vel ikke kvitt? Håper vi mot all formodning beholder Horn og Valencia.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 feb 12, 12:59

Leste på komentarer på tv sport og da var det en som skrev at tarik er på vei til molde?Detta stemmer virkelig ikke?Håper ingen andre har hørt noe rykter om dette!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 feb 12, 13:00

Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvis det skal selges flere bosman-spillere, så ser det ut som disse spillerene ligger an til å bli solgt/gitt bort  (Kontrakter som går ut 2012 i.flg. ffksupporter spillerprofil).:

Horn                                                                                                                                                                                                                       

Martinsen

Staw

Valencia 

Håper ikke Horn blir solgt av disse, men frykter at han blir det. Valencia kan vel også forsvinne pga. hans høye lønn i FFK, men da på fri overgang for å spare lønnsutgifter. Med Staw så har vi vel samme mulig utfall som Valencia. Martinsen blir vi vel ikke kvitt? Håper vi mot all formodning beholder Horn og Valencia.

 

Har ingen tro på at vi kan kvitte oss med Valencia...han har en skadehistorie,hvor ingen klubber vil ta sjansen. Itillegg har han vel over millionen i lønn,så han går nok ut kontrakten her,for så å flytte hjem til Bergen etter sesongen. Martinsen tror jeg er ferdig hos oss,når hans kontrakt går ut. Da har nok Dure-Strømsborg, tatt plassen hans,og er modne nok til å ta fult ansvar.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 feb 12, 13:16

Staw har vel allerede sagt at han ønsker å finne seg en annen klubb?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 feb 12, 13:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Staw har vel allerede sagt at han ønsker å finne seg en annen klubb?

Når det gjelder Staw ser jeg ingen grunn til at han ikke skal kunne gå gratis. Jeg håper fatisk det snart kommer en overskrift om at Staw har byttet klubb. Det ville vært best for alle parter. Jeg er en av de som lengst har håpet at Staw skal bli stabil og ønsket han i klubben for alt det er verdt. Men nå som han ikke vil skrive kontrakt og vi allerede har en erstatter, syns jeg det er tull at han labber rundt på stadioen lenger. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 12, 13:30

Valencia kan forsvinne for min del... han er jo bare skada Frown

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 feb 12, 13:40

Opprinnelig postet av keiko99

Valencia kan forsvinne for min del... han er jo bare skada Frown

Nei det er jeg uenig i. Etter Askar- salget trenger vi kvalitet på kantene. Standerholen og Rafn må prestere mer før man kan satse på de dessverre. Dessuten har vi såfall bare en reserve til deling på begge kantene dersom Valencia stikker.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 feb 12, 13:46

Opprinnelig postet av keiko99

Valencia kan forsvinne for min del... han er jo bare skada Frown

Men hvis han kommer seg blir han en av de viktigste brikkene av laget per dags dato iallefall - vi eier ikke innleggskvalitet i det hele tatt f.eks. Valencia har en silkefot der.

Håper IKKE Horn forsvinner. Han er en kriger.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 feb 12, 14:00

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av keiko99

Valencia kan forsvinne for min del... han er jo bare skada Frown

Nei det er jeg uenig i. Etter Askar- salget trenger vi kvalitet på kantene. Standerholen og Rafn må prestere mer før man kan satse på de dessverre. Dessuten har vi såfall bare en reserve til deling på begge kantene dersom Valencia stikker.

Ruud Tveter, Elyounoussi, Hansen, Rafn, Standerholen og Gueye er spillere som kan spille på kantene. Ruud Tveter bare på venstre, men også Ramberg har jo spilt endel på høyre midtbane i 4-4-2. Spesielt sesongen da Gashi/Wehrman la beslag på den sentrale midtbanen.

Sånn sett ingen krise å selge en kantspiller som Valencia, men det går ut over bredden i troppen.

Får vi et tilbud på Valencia (det skjer ikke) må vi selge/gi bort så fort som mulig.

Jeg er meget bekymret for bredden i forsvaret. Der har vi snart bare juniorer igjen.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 21 feb 12, 17:21

Hørt mye rykter rundt Tarik. Noen har vært helt sikre på at han skal til Enga og Molde også. Tarik er så vidt jeg har skjønt ikke eid av klubben og det vil være veldig rart om han blir solg. Har også lest på VGD at Tarik visstnok skal bli solgt mot hans vilje. Tror ikke det er noe hold i dette. Tarik har vel uttalt at han missliker Enga, så det tror jeg hvertfall ikke no på. MEN dersom Tarik virkelig skulle ha blitt bedt om å dra, tror jeg nok han selv skulle ønske å dra til LSK.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 feb 12, 17:28


Hadde det vært EN spiller det burde vært jobbet virkelig for å beholde så er det Tarik. Han er vår største(eneste) stjerne, er lokal og har 2 år igjen av kontrakten sin. Hvis han blir solgt til Rosenborg, Lillestrøm, Vålerenga eller Molde for et lavt beløp er jeg nesten fristet til å bruke ordet katastrofe.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 21 feb 12, 18:11


Har også hørt at LSK skulle legge inn bud på Tarik


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 21 feb 12, 18:29

Tarik er kanskje den heteste ellers på markedet.. Nå kjenner ikke jeg til eierandelen men tipper klubben sitter igjen med noe. 

---------------------------

Stå på guttæne


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 feb 12, 19:04

Selger vi alt av brukbare spillere er vi dømt til og rykke ned. Selge spillere for 1million per stykk blir ikke gjelda mindre. Var det ikke 45mill vi manglet da? Om ikke noen åpner lommeboken er vi konk uansett. Faens drit det her :(

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 12, 19:07

Her er Thommassen i prat som vif spiller

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 12, 19:08

å tarik forsvinner.. tror jeg.. Frown

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 50 34

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3