Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 50 28

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 jan 12, 20:42

Sånn er det bare. FFK i samtaler med Arsenal. Særp 08 i samtale med Borgar IF. Lillebror er og forblir lillebror.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 28 jan 12, 15:12

[quote=sarpen]

[Gud bedre meg...... Lykke til og for deres del håper jeg Jokke har betalt reisen selv........

[/quote]

 

Når godset har avtale med manchester city kan vel FFK ha en slags avtale med arsenal,selv om det mest sansynlig blir som med den avtalen vår med den egyptiske klubben. Null og niks

 


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 30 jan 12, 09:12

Opprinnelig postet av JonAG

Søtt med bitte små misunnelige naboer.

 

Søt du også.....

Misunnelig, nei men realsitisk

Bitte liten , nei men bittelitt mindre enn deg.

Nabo, ja dessverre


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 30 jan 12, 12:54


Realistisk som i sommer når dere ønsket dere John Carew til klubben ?  Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jan 12, 23:55

Steffen Iversen (35) er fristilt fra Crystal Palace. 

Det hadde vært knallfett med denne karen i FFK ved siden av Tarik i angrepet. Dog helt fullstendig urealistisk dessverre. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 feb 12, 00:02

siste rykte sier Aalesund (TV2)

---------------------------

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 feb 12, 00:12
Men har godeste Iversen tatt vare på seg selv?ikke skadet,men helt ute av laget. I teorien så ville Iversen+Tarik ha vært spennende. Kunne tenkt meg en klasseving til ffk. Rafn og Hansen er ikke topp klasse,askar er ustabil,valencia mye skadet og standerholen ung. Vaagan Moen!mjøsas beckham er fristilt!innlegg til iversi boks;)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 01 feb 12, 08:19

Opprinnelig postet av bateman
Men har godeste Iversen tatt vare på seg selv?ikke skadet,men helt ute av laget. I teorien så ville Iversen+Tarik ha vært spennende. Kunne tenkt meg en klasseving til ffk. Rafn og Hansen er ikke topp klasse,askar er ustabil,valencia mye skadet og standerholen ung. Vaagan Moen!mjøsas beckham er fristilt!innlegg til iversi boks;)

HERREGUD...!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 01 feb 12, 09:30


Vi sliter med å skaffe penger til hjelpetrener og bør dermed ikke snakke om Iversen eller andre som skal ha lønn milevis over det vi kan betale.


raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 01 feb 12, 10:04

Iversen som spillende assistent? Tongue out


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 12, 10:20

Opprinnelig postet av Plankekæll
Steffen Iversen (35) er fristilt fra Crystal Palace.

Iversen - og Vaagan Moen? Det kunne faktisk blitt en del mål med Mjøsas Beckham sine innlegg, samt hodestyrken til Iversen, i tillegg var vel Vaagan Moen nær ved å bli toppscorer selv siste sesongen hans i Tippeligaen?

Men... Håper vi svir av pengene vi måtte ha til en spiss som er etablert og erfaren, men ikke så gammel som Iversen. Har vel ikke akkurat hatt en skadefri karriere heller. Petter Vaagan Moen er selvsagt en god spiller og er gratis, men det er ikke midtbanespillere vi trenger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 feb 12, 10:39

Opprinnelig postet av arte et labore

 Petter Vaagan Moen er selvsagt en god spiller og er gratis, men det er ikke midtbanespillere vi trenger.

Tror han har vent seg til en ganske anstendig lønn i QPR, så den gratis overgangen hjelper neppe mye. Tror han havner i TL, men da i en klubb som har penger å svi av. Lillestrøm er visstnok interesserte, og der har jo Berg type Per lyst til å bruke penger.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 01 feb 12, 11:39


Jeg hørte at lønnen Iversen hadde i Rosenborg sist gang var helt hinsides. Vedr Vaagan Moen hva tror dere han tjente i QPR? Mitt tips er GBP 10.000 pr uke, og da blir norske lønninger milevis unna.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 feb 12, 12:06

£10.000 (ca. 92.500 NOK) i uka for Petter V. Moen i QPR høres ut som et minimum, men mye mulig at det stemmer.

Dette blir ca 4,8 millioner NOK i året.

En spiller som Steffen Iversen tjente over 5 millioner NOK i året i RBK før han dro til Crystal Palace såvidt jeg vet.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 01 feb 12, 12:12


Jeg la tipset mitt på minimum fordi jeg ikke ønsker å bli beskyldt for overdrivelser. Er absolutt enig i det du sier og poenget er av vi ikke har mulighet til å betale noen slike lønninger. En spiller på 35 år som er svært skadeutsatt og 5 mill i lønn høres helt "høl i hue" ut for meg.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 01 feb 12, 12:32

Ivers på en normal FFK lønn og gratis overgang hadde vært helt topp.

Alt annet er bare tull.

 

 


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 01 feb 12, 14:34

Både Vaagan Moen og Iversen er spillere som ikke er verdt den lønna de mottar og sannsynligvis kommer til å motta de nærmeste år.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 feb 12, 15:39

Glem ivers og moen. Vi trenger penga til en langt billigere spiss ang lønn og en ny Ass trener.Vi må virkelig snart få på plass en ny Ass trener!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 01 feb 12, 15:51


Er redd jeg banner litt i kjerka når jeg sier dette, men det må være viktigere med ny ass-trener enn ny spiss nå. Når kassa er tom må man prioritere og vi har jo tre spisser. Tarik er glimrende og de to andre er svært lovende. Hva med å gi de tillit fram til sommeren? Hvis vi får store problemer med skader eller annet kan vi kanskje også spille med en ren spiss og Hussain som "hengende spiss".

Skulle gjerne sett en toppspiller, men vi er jo blakke og man må ikke gjøre noe som sender oss ut i enda flere økomiske problemer.


Lunde

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jan 12
Innlegg: 8

Lagt til: 01 feb 12, 23:35


Ønsker meg fortsatt sterkt Espen Hoff, selv om noen mener han brukte FFK til å presse lønnen opp i Stabæk for noen år siden. Nå som han sammen med resten av Start spillerne har gått ned ca 30 % i lønn , burde det vel være mulig å få fatt i ham.

Ser ikke vitsen i risikoen å hente en ung lovende afrikaner som KANSKJE slår til om ett år eller to, da kan vi like godt satse på Momo og Ruud Tveter og håpe at de vokser med forventningene.

Er meget spent på hva Jocke hoster opp på spissiden, nekter å tro at ikke en eller annen investergruppe hoster opp penger til en spiss før overgangsvinduet stenger.Nå som Kosten etter alle solemerker også går av må vel Spillerinvest komme på banen igjen hvis de virkelig har det hjertet for klubben som de hevder.

---------------------------

Lunde



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 50 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3