Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 50 13

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 nov 11, 01:37

skal ikke argumentere på det i hel tatt. har lite peil på Sil.

 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 nov 11, 02:35

Cato Hansen står oppført med 44 kamper og har 0 mål som spiss!!! Helt helt helt utrolig er det faktisk!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 nov 11, 08:19

Opprinnelig postet av Willy René

Han blir.......

hvis FFK vil.......

Også med et godt lønnskutt?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 nov 11, 08:47

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Willy René

Han blir.......

hvis FFK vil.......

Også med et godt lønnskutt?

Har han ett år igjen av kontrakten?

Han får vel ikke samme lønn han har nå i noen annen klubb?

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 nov 11, 08:49


Han har vel et halvt år igjen av kontrakten og kan forhandle med andre klubber om kort tid


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 nov 11, 08:50

Synes det blir feil å bruke lønna som en grunn til å ikke ville fornye kontrakten. Lønnen han har nå, fikk han i en annen tid. Lønnsnivået i FFK og TL har gått betydelig ned siden da.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 nov 11, 09:07

Opprinnelig postet av Willy René

Har han ett år igjen av kontrakten?

Han får vel ikke samme lønn han har nå i noen annen klubb?

Samme lønn får han aldri i verden, derimot er det lett for meg å sitte og si at han må akseptere lønnskutt, men er jo han som faktisk vil merke noen hundretusen mindre på lønningen. Derfor jeg stiller spørsmålet.. Men for all del; tenker han som du skriver så er det ikke noen sak da.  

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 nov 11, 14:07


Er vel helt opplagt at det blir en ny keeper i løpet av vinteren. FFK gjorde vel hva dem kunne for å bli kvitt ham ifjor, da dem lot han reise reise rundt å trene med klubber. Så kan vi håpe vi får inn en som er både matchvinner og skadefri. En slik keeper er ingen av dem vi har nå...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 nov 11, 00:46

Jeg har lansert Jon Knudsen som keeper hos oss,for en stund siden. JA...han ville absolutt vært em bra signering for oss.....jeg tror også at han hadde hatt godt av å komme hit til Fredrikstad,og fått fart på karrieren sin....for han holder mål,så absolutt.

 

Jon Knudsen virker også som en veldig trivelig kar,noe som IKKE er negativt,og han går med en fremtidig trenr i 'magen',og han kunne brukes aktivt inn imot de unge spillerne vi har nå.

 

Så jeg sier JA til Knudsen i 2012----ville vært en kanonbra signering---ikke så alvorlig dyr i lønn heller...tror jeg Wink


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 11, 02:41

Nå er det vel sånn at Knudsen ikke får spille i Stabæk fordi han er for dyr (Vanvittig matchbonus). Har folk avskrevet Origi? Synes han har vært veldig positiv, og ikke blir han vel dyr heller!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 08:05

Opprinnelig postet av matsinho

Nå er det vel sånn at Knudsen ikke får spille i Stabæk fordi han er for dyr (Vanvittig matchbonus). Har folk avskrevet Origi? Synes han har vært veldig positiv, og ikke blir han vel dyr heller!

Arnold har en trygghet i lufta som jeg har savnet baki der, samtidig som han står bra plassert mellom stengene.

Når det gjelder Knudsen synes jeg heller man skal fylle på med rutine andre steder på banen, f.eks midtbane eller angrep. Vi er ufarlige når vi angriper, så og si, men vi klarer å holde buret rent + komme med gode redninger.

I rutine så mener jeg også folk som tar betalt for å komme til klubben, og tror ikke mr. Knudsen kan måle seg med nivået til Masalin der, evt Origi eller Staw.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 nov 11, 08:59


Jeg er enig i at vi ikke burde sprenge banken for å få Knudsen. Jeg håper Staw er villig til å skrive ny kontrakt med en lønn som er riktig iht dagens marked eller at vi kanskje satser på Origi som neppe har enorme lønnskrav.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 11, 11:07

Arnold er god i feltet og virker i tillegg til å være ekstremt rask til å være keeper, en egenskap jeg synes er spennende. Tror faktisk han kan bli en av TLs beste keeper nå som han er i den beste keeperalderen.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 11:44

Opprinnelig postet av matsinho

Tror faktisk han kan bli en av TLs beste keeper nå som han er i den beste keeperalderen.

Når er det da? 30+?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 11, 13:26

Opprinnelig postet av Welhaven

Når er det da? 30+?

Det er vel fra neste år det ;)


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 28 nov 11, 16:09

Tror ikke han er god nok for oss. Keepereknisk så holder han ikke nivået. Ser når han kaster seg til venstre så vrir han kroppen slik at han lander på magen. Ikke bra. Ikke bra er det mosseemblemet som har stått på var førsteside i flere uker nå. Få det vekk!!!!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 nov 11, 19:10

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av Welhaven

Når er det da? 30+?

Det er vel fra neste år det ;)

Ja, men det er 30 som er optimal alder? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling :-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 11, 19:36

Opprinnelig postet av Welhaven

Ja, men det er 30 som er optimal alder? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling :-)

Det er vel i grunnen individuelt, men man sier vel at en fotballspiller er på sitt toppnivå i en alder av 27. Keepere trenger derimot vanligvis mer rutine, og da kan man legge på noen år før de er på sitt beste. 

 

At Origi kanskje er litt dårlig teknisk betyr bare at han kan bli ENDA bedre. Mitt intrykk er at han er reflekssterk, god i lufta og ekstremt rask, og virker derfor som en spennende keepertype. Redningen han gjorde i går i 1 mot 1 situasjonen er verdensklasse, og kommer som et resultat av hans hurtighet.


morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 28 nov 11, 20:32

ønsker meg vel egentlig en spiss som scorer mål. Keene har vel begynt men tipper han blir for dyr. 

ellers så savner jeg en keeper som  komplimenterer jon masalin. Siden kontrakten til lasse går ut kan det være en god ide og hente en ny keeper, da jeg synes han gjør mye rart. og har stagnert litt egentlig. vil ikke kalle ham ett talent lenger. 

Kanskje en ny midtbane spiller. men med hussein og jabbie i midten så må han også kunne spille kant /indreløper. 

 

---------------------------

Stå på guttæne


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 nov 11, 21:18

Utenlandsk interesse for Thommassen?

Unner ham et eventyr, men ønsker ham her..



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 50 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3