Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 50 12

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 23 nov 11, 16:26

Krav om høy lønn fra Lasse tror jeg ikke er noe stort problem, igjen fordi han neppe har tilbud i kø fra andre tippeligaklubber. Han var vel neppe en del av noen lønnsadel tilbake i 2008/09 heller.

Lasse er en helt OK eliteseriekeeper og han vet det selv.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 nov 11, 16:40
Endret: 23 nov 11, 16:45
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

 Han var vel neppe en del av noen lønnsadel tilbake i 2008/09 heller.

Fra Skattelistene i 2009:

Inntekt: 978102
Skatt: 416411.

Ganske bra lønn med andre ord.

For 2010 ligger han på fjerdeplass med Borges, Valencia og Ophaug foran seg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 nov 11, 16:57

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

 Han var vel neppe en del av noen lønnsadel tilbake i 2008/09 heller.

Fra Skattelistene i 2009:

Inntekt: 978102
Skatt: 416411.

Ganske bra lønn med andre ord.

For 2010 ligger han på fjerdeplass med Borges, Valencia og Ophaug foran seg.

Tjener han så mye?seriøst det viste jeg ikke.Det er jo helt sykt med tanke på hva slags erfaring han hadde ifra før når han fikk denne kontrakten! Merkelig av ffk å gi en spiller så høy lønn!Dette gjelder for alle spillere i ffk! Kan ikke ha så syke lønninger!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 11, 17:08

Etter det TV 2 Sporten erfarer inkluderer lista Jon Knudsen, Jan-Kjell Larsen, Haris Skenderovic, Tor-Marius Gromstad, Torstein Andersen Aase og Gilles Ondo. I tillegg til de seks navnene på lista skal ytterliggere to spillere ha fått innkallelse til drøftelsesmøte.

 

kan Jan-Kjell Larsen være aktuell ?

kjenner noen til Haris Skenderovic  og Tor-Marius Gromstad?

 

dete er 2 spisser: Torstein Andersen Aase og Gilles Ondo, men jeg tror ikke dette er noe for FFK

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 nov 11, 17:11


Nå skal en vel ikke legge for mye i en ligning, mulighetene for at det er inntekter av annet slag en lønn kan vel ligge tilstede ??

Om da ingen sitter med faistten og lønnslippene til Lasse noe jeg neppe tror noen her inne gjør, noe som i hvertfall ville overasket meg stort.

Jeg var lignet for ca 4 ganger det som var min lønn fra arbeidsgiver i fjord bare som en kuriositet.

Toget for å få noen kr for Lasse tror jeg uansett allerede her gått, han kan vel signere fritt for hvem han vil etter 1 januar, og eventuelt gå i vinter eller til sommeren.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 23 nov 11, 17:11

Jeg er veldig spent på hvem som blir ny Ass trener i FFK. Er det noen som har hørt noe mer om detta?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 nov 11, 17:24
Endret: 23 nov 11, 17:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Anne


Nå skal en vel ikke legge for mye i en ligning, mulighetene for at det er inntekter av annet slag en lønn kan vel ligge tilstede ??

Om da ingen sitter med faistten og lønnslippene til Lasse noe jeg neppe tror noen her inne gjør, noe som i hvertfall ville overasket meg stort.

Nå er det vel uansett ingen hemmelig at Staw ligger blant lønnseliten i FFK...?

Han er inne blant topp 5 (sammen med Tarik, Borges, Ophaug & Valencia...)

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 nov 11, 17:36


Nei noen overaskelse bør det ikke være for noen da han resignerte sist våren da han vel etter det jeg kan huske ble skammrost av hele fotball Norge.

samtidg så kan det jo også hende Lasse vet at lønnsnivået verken i FFK eller fotballen generelt gjennspeiler de avtalene som ble gjort for 4 år siden.

Mulighetene kan jo også være at lasse ikke vil signere ny kontrakt uavhengig av lønn, han er vel den spilleren pr i dag med lengst fartstid i FFK, til tross for sine 24 år, han signerte vel den første kontrakten allerede da han fylte 16. Så 8 år i klubben tilsier kanskje at han for egen utvikling kanskje også må vurdere det.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 nov 11, 19:02

Absolutt gode poenger dette. Det kan være sunt både for FFK og Staw om de går hvert sitt. Samtidig er det trist å gi slipp på en spiller som både er lokal, har - som du sier - lang fartstid i klubben, og som FFK har brukt mye tid og ressurser på å foredle.

Ingenting hadde gledet meg mer om Staw tok steget for å bli en stabil toppkeeper, men han må nok ta til takke med en vesentlig lavere lønn for å fortsette i FFK. Han er tross alt ikke blant ligaens beste keepere per i dag.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 nov 11, 19:03

Opprinnelig postet av tynter

Tror nok at Knudsen blir litt for dyr for oss,men nå som start rykker ned vil kanskje Kenneth Høie eller Lund Hansen flytte litt på seg?

Ingen av Startkeeperne er noe bedre enn Lasse Staw, så det vil være meningsløst. Skal en ny keeper hentes inn, så må han være bedre enn Staw og Masalin, noe jeg vil påstå Knudsen er.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 nov 11, 19:15

I tillegg vil Jon Knudsen tilføre laget en vesentlig mengde med rutine, noe som vil være positivt med tanke på det unge laget vi har.

Håper likevel at vi får beholdt Staw.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 nov 11, 19:55

Opprinnelig postet av Holters

Ingenting hadde gledet meg mer om Staw tok steget for å bli en stabil toppkeeper, men han må nok ta til takke med en vesentlig lavere lønn for å fortsette i FFK. Han er tross alt ikke blant ligaens beste keepere per i dag.

Tror du da han vil oppnå den lønn han har i FFK nå i noen annen tippeligaklubb?

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 24 nov 11, 08:35


Staw må nok akseptere en lavere lønn, og den tidligere lønnen stemmer ganske bra - han er høyt lønnet. Det er bare påminnelser på hvor skakkjørt administrasjonen holdt på for noen år tilbake.

Tror Staw blir her, det er ingen andre klubber som vil matche den lønnen han har per dags dato uansett. Hvem skulle det vært? Ser ikke for meg noen klubber i Tippeligaen med penger som har nytte for han slik han er per dags dato. Skulle han valgt en 1. divisjonsklubb så er det jo også bare å glemme lønnen..

Håper han blir!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 nov 11, 13:31

Opprinnelig postet av keiko99

alt 

Nå melder også budstikka at Mix har klausul om å gå dersom Stb flytter fra Telenor. Da er det bare å kaste seg på!!!

                 Jabbie    Mix

                     Hussain


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 24 nov 11, 17:43


At Mix vil til FFK, det nekter jeg og tro.

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 nov 11, 19:42

Opprinnelig postet av Welhaven


Håper han blir!

,

Han blir.......

hvis FFK vil.......

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 nov 11, 23:48

Sil skal bli kvitt 2 spisser, er de noe FFK kan se på ?

Halvorsen og hopen er vel 2 spiller jeg trur vi kan prøve oss på men kan for lite om laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 nov 11, 23:57

Opprinnelig postet av Plankehue

Sil skal bli kvitt 2 spisser, er de noe FFK kan se på ?

Cato Hansen er norges minst målfarlige spiss. Scorer aldri. Dette ville vært et fullstendig meningsløst kjøp.

Vegard Gjermundstad er ikke spiss. Han er først og fremst forsvarsspiller. Stor, sterk, begrenset ferdighetsmessig.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 nov 11, 00:20

Men så har de spillt for songdal og de har jo spillt med 5 mann i forsvarWink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 nov 11, 00:22

Ja, men det er lov for Cato Hansen å skyte ballen i mål også. Det evner han ikke, og derfor blir han også fristilt. En forferdelig dårlig spiss på Tippeliganivå.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 50 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24