Husk meg
Brukernavn
Passord

Utstilling av Plankehaugen på fotballmuseet!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 18 sep 11, 11:41

Vi i Plankehaugen har vært så heldige og fått lov til å lage vår egen utstilling på fotballmuseet. Utsillingen vil være i 2.etg i museet, rett ved skuddmåleren. Plassen vi har fått til dispansasjon er ett stk utstillingsskap + "ubegrenset" plass på veggen. 

I den forbindelse lurer jeg på om massen her på forumet har noe å bidra med til utstillingen?

Alt av buttons, bilder fra gamle turer til bygdearenaer, bilder fra storkamper, bilder av TIFO (både i produksjons og fremvisningsfasen), forskjellige artikler osv, er av interesse, bare det har en tilknytning til Plankehaugen.

Foreløpig har jeg fått inn ett bra bidrag, og det er det første banneret som PH hadde med seg på tur. Gitt av Jon Syversen (fordi det var han som har tatt vare på det).

Men som sagt, alt av gjenstander osv er av interesse. Håper noen har noe å bidra med!  Send meg PM, så fikser vi resten derfra. 

 

Alle som låner ut eller gir bort gjenstander til museet, vil få en leiekontrakt med Fredrikstad museum. Alt som blir mottatt blir registrert og lagt ut på digitalarkivet.

 

Jarle 

Arrangementansvarlig, PH 

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 sep 11, 16:22

Fins "Takk får alt"-banneret fortsatt? Det er jo hvertfall legendarisk.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 18 sep 11, 22:01

Leter etter den. 

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24