Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio Piiroja ferdig i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 aug 11, 22:04

Opprinnelig postet av Costanza

De eier visstnok 100 prosent...

Oppsigelsestiden på denne estiste agent dealen går vel ut i disse dager? Merkelig sammentreff

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 aug 11, 22:16

Raio Piiroja spilte 190 obligatoriske kamper for FFK:

158 serie, 24 cup, 4 e-cup og 4 kvalik.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 aug 11, 22:17
Endret: 31 aug 11, 22:18
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kratos

 

Han spelte for Plankebyen, RAIO PIIROJA. Han blødde for drakt å byen, RAIO PIIROJA. RAIO, RAIO, RAIO PIIROJA. Han blødde for drakt å by, RAIO PIIROJA.

Lykke til i Vitesse, Raio...

Må bare slutte meg til det Kratos sier.

TAKK FÅR ALT RAIOCry

Men nå er vel veien inn på laget for Kevin Dure noe kortere skulle man tro, spennende.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 11, 22:23

Opprinnelig postet av Willy René
Men nå er vel veien inn på laget for Kevin Dure noe kortere skulle man tro, spennende.

Å selge en 32 år gammel spiller for det dobbelte som vi henter en 14 år yngre spennende spiller lover bra.

Kommer dog til å savne bolleklippkongen over alle bolleklippkonger. Det var aldri snakk om å gi 99% for FFK, alltid hundre prosent fra den karen der.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 31 aug 11, 22:28
Endret: 31 aug 11, 22:59
Endret av: Stoni


Lago har visst nok sagt nei til utlån til en Norsk klubb, noen tror det var oss. Var det det??

 

 Edit: Var trolig Godset.

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 aug 11, 22:29

Opprinnelig postet av Stoni
Lago har visst nok sagt nei til utlån til en Norsk klubb, noen tror det var oss. Var det det??

Vi har da ikke noe midtstopperproblem egentlig? Vi har god dekning selv om Piiroja forsvant. Vil da heller tro det var Start eller noe.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 aug 11, 22:30

Takk for nå, Raio! Glemmer aldri da du ble skadet hjemme mot VIF (?) og etter en kort tur i garderoben kom løpende ut på banen med verdens største bandasje på hodet, klar for mer juling.

Hva er folks favoritt-Raio-minne?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 aug 11, 23:00
Endret: 31 aug 11, 23:06
Endret av: aavdst

Opprinnelig postet av Per Egil

Hva er folks favoritt-Raio-minne?

Hannibal Lecter-maska?  Og fisken i de lokale farvann er vel fornøyd med at deres hovedfiende nummer en forsvinner. Takk for alt, Raio!!

Og hans vanvittige glade målfeiring. Husker godt Steffen Iversen parodierte Raio etter en scoring


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 31 aug 11, 23:04

nå er det laget en facebook gruppe som vil frede nr 9. greit at raio har vært stor i ffk drakta. men det fins da måte på syns jeg., hehe. lo godt når jeg så dette.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 11, 23:06
Endret: 31 aug 11, 23:09
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Willy René
Men nå er vel veien inn på laget for Kevin Dure noe kortere skulle man tro, spennende.

Å selge en 32 år gammel spiller for det dobbelte som vi henter en 14 år yngre spennende spiller lover bra.

Kommer dog til å savne bolleklippkongen over alle bolleklippkonger. Det var aldri snakk om å gi 99% for FFK, alltid hundre prosent fra den karen der.

ffk spillerinvest eier vel 100% av ham vel..

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 aug 11, 23:13

Opprinnelig postet av scheien

nå er det laget en facebook gruppe som vil frede nr 9. greit at raio har vært stor i ffk drakta. men det fins da måte på syns jeg., hehe. lo godt når jeg så dette.

Latterlig.

Gi nå endelig 9'ern til en spiss. Gjerne til Keene.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 sep 11, 00:28

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av scheien

nå er det laget en facebook gruppe som vil frede nr 9. greit at raio har vært stor i ffk drakta. men det fins da måte på syns jeg., hehe. lo godt når jeg så dette.

Latterlig.

Gi nå endelig 9'ern til en spiss. Gjerne til Keene.

Latterlig å frede nr9. La Keene el evt ny spiller neste år få den drakta!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 sep 11, 00:40

lykke til raio, men nei til freding av drakta

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 01 sep 11, 00:58

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Willy René
Men nå er vel veien inn på laget for Kevin Dure noe kortere skulle man tro, spennende.

Å selge en 32 år gammel spiller for det dobbelte som vi henter en 14 år yngre spennende spiller lover bra.

Kommer dog til å savne bolleklippkongen over alle bolleklippkonger. Det var aldri snakk om å gi 99% for FFK, alltid hundre prosent fra den karen der.

ffk spillerinvest eier vel 100% av ham vel..

Ser ut som pengene dem fikk for Raio går til FFK.

http://www.f-b.no/ffk/raio-ferdig-i-ffk-klar-for-vitesse-1.6457081


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 01 sep 11, 01:32

Det jeg vil huske Raio best for er at han alltid gav 100% for laget, fiske og hans 2 scoringer under cupfinalen i 2006.Den gleden han viste, spesielt etter den første scoringen var helt ubeskrivelig.  Det var nok riktig å la han gå. han var nok bedre før men ville nok klart å holde plassen sin i laget noen år til.Jeg får bare ønske deg lykke til videre.   


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 sep 11, 08:24

Dette var kjipe greier.... På nivå med Markus sin avgang til Ham-Kam. Er uansett sjeleglad for at det ikke ble Start. Da måtte jeg dratt på hver eneste Start-kamp i FFK-drakt for å heie på Raio. 

Regnet egentlig at vi ikke skulle få noe for han. Virker som om vi har gjort en god deal der. 

Beste minner er scoringen mot RBK i 5-1 seieren hjemme. Hjemmekampen mot Brann i 2004. Helt vill i den kampen. Selvfølgelig er også cupfinalen et veldig godt minne.

Lykke til videre Raio! 

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 sep 11, 09:03

Opprinnelig postet av kjell-H

Ønsker Raio lykke til videre. FFK blir veldig svekket i forsvar og angrep med tanke på hodestyrken til Raio!

20 midtstoppere i Tippeligaen har scoret denne sesongen. Piroija er ikke en av dem. Muri topper blant disse med 5 mål.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 sep 11, 09:27

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av kjell-H

Ønsker Raio lykke til videre. FFK blir veldig svekket i forsvar og angrep med tanke på hodestyrken til Raio!

20 midtstoppere i Tippeligaen har scoret denne sesongen. Piroija er ikke en av dem. Muri topper blant disse med 5 mål.

Enig med deg, kanogvetalt. Piiroja ødelegger mer enn han er en trussel på offensiv dødball. Headeteknikken hans offensivt er rett og slett dårlig. Hvor ofte har vi sett Piiroja stige til værs og kontant heade inn en scoring? Har det noensinne skjedd? Det er mer tilfeldigheter over det hele, og scoringene kommer ofte med bakhodet eller lignende. Borges f.eks. har en mye bedre headeteknikk.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 sep 11, 09:37

Enig! Aldri skjønt hans "frie" rolle på dødball. Også artig å registrere at Martinsen faktisk har putta et par på dødball i år, men ikke Raio! 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 sep 11, 09:46

Piroja er liksom idag Mr FFK. Han har hatt en dårlig sesong iår,ødelagt av skader. Så egentlig passer dette greit nå.

Hadde vært dumt,hvis han spilte alle kamper og dominerte i hver kamp....slik han ofte gjorde i sine glansdager.

 

Uansett.....opp mot 2 millioner er vel veldig bra betalt,men jeg stusser litt over at han skriver 1 års kontrakt....riktignok med oppsjon på et år til.

Det beste for Piroja hadde vel vært en 3 års kontrakt-han er da 35 når den er ferdig. Men uansett.....TAKK FOR ALT PIROJALaughing



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24