Husk meg
Brukernavn
Passord

22. serierunde: Odd - FFK, søn. 11.09 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 sep 11, 20:16

Opprinnelig postet av tynter


Hvorfor taper vi mot odd? Har ikke Aune nok respekt i spillergruppa slik at spillerene ikke yter maks,eller er dem rett og slett ikke bedre?

 

Vi klarer ikke vinne over lag som tabellmessig er dårligere enn oss... Da er holdningen i gruppen; dette er vi for gode til. Vel gutta; neste år spiller dere i Adeccoen om dere ikke skjerper dere :-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 sep 11, 20:16

Opprinnelig postet av shaggy

Vi har på langt nær tl beste stall.

Synes du virkelig det? 

Vi har en gjeng med talentfulle unggutter som på sikt kan bli utrolig gode. Pr nå er vi ikke i nærheten av å ha TLs beste stall. Men som sagt, potensialet til laget er meget høyt.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 sep 11, 20:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av shaggy

Vi har på langt nær tl beste stall.

Synes du virkelig det? 

Vi har en gjeng med talentfulle unggutter som på sikt kan bli utrolig gode. Pr nå er vi ikke i nærheten av å ha TLs beste stall. Men som sagt, potensialet til laget er meget høyt.

Hehe, ja jeg syntes det, og du bekreftet vel egentlig at du mener det samme!! :-)

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 11, 20:23

I følge enkelte så er vi medgangssupportere fordi vi sier meningene våres og fordi vi blir forbanna fordi laget taper.. Men dette her går ikke lenger.. Vi har igjen Molde, Start, Særp, Enga, RBK blantannet.. og Høsten kan bli tung.. 3 poeng idag hadde vært superviktig men men..

Borges hva er det som skjer med han for tiden? Han virker umotivert, elendig og virker ikke motivert om dagen.. Savnet dessuten hodeduellen til Raio idag.. men men..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 sep 11, 20:25

Nei, jeg mener ikke det samme.

Les igjen - potensialet er der. Om 2-3 år kan det bli bra, men det er for tidlig nå. Stallen er bra, men spillerne er ikke gode nok nå.

Mange klubber har bedre staller nå, men kanskje ikke neste år. 


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 sep 11, 20:32
Endret: 11 sep 11, 20:33
Endret av: shaggy

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nei, jeg mener ikke det samme.

Les igjen - potensialet er der. Om 2-3 år kan det bli bra, men det er for tidlig nå. Stallen er bra, men spillerne er ikke gode nok nå.

Mange klubber har bedre staller nå, men kanskje ikke neste år. 

Herregud!! Hva feiler det deg egentlig. Gi faan i den kveruleringen, eller hold langt unna. Hva slags stall du mener vi har om noen år driter vel jeg i!!

Jeg skrev at vi ikke har tippeligaens på langt nær beste stall, og jeg snakker jo for helvete om i år!!

Det bekreftet du også!!

Slutt med den forbanna kveruleringen din her inne!!!

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 sep 11, 20:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Simen Brenne selvsagt.

Takk Tarik for at du umotivert ga bort ballen i forkant av corneren.

Dette her er fullt fortjent forbannede drittspillere!!!

Skjerp deg!!!

Tåler du ikke sannheten kan du finne på noe annet.

Ta på deg FFK drakta og gjør noe da vetu, hvis du er så ille flink av degWink

Ja man kan være skuffa og være lei dårlig spill. Men det hjelper ALDR å rakke ned på egene spillere.

Det er FOLK som deg som piper og bue på egne spillere man skulle ha kalt DRITTSUPPORTERE!!!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 11 sep 11, 20:36

hehe nå bør vi vel kjøle oss ned litt her ....

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 sep 11, 20:38

Opprinnelig postet av shaggy

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nei, jeg mener ikke det samme.

Les igjen - potensialet er der. Om 2-3 år kan det bli bra, men det er for tidlig nå. Stallen er bra, men spillerne er ikke gode nok nå.

Mange klubber har bedre staller nå, men kanskje ikke neste år. 

Herregud!! Hva feiler det deg egentlig. Gi faan i den kveruleringen, eller hold langt unna. Hva slags stall du mener vi har om noen år driter vel jeg i!!

Jeg skrev at vi ikke har tippeligaens på langt nær beste stall, og jeg snakker jo for helvete om i år!!

Det bekreftet du også!!

Slutt med den forbanna kveruleringen din her inne!!!

Hehe.

Du skrev først "Vi har på langt nær tl beste stall".

Med det trodde jeg du mente at vi omtrent har TLs beste stall. 

Da har vi pratet forbi hverandre uten å vite hva den andre mener. Sorry for misforståelsen. Laughing


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 11 sep 11, 20:40

Aune bør virkelig tenke på det. I fjor ga han ansvaret over på Trond Amundsen i de siste kampene. Det bør MINST skje igjen. Nå er det KRISE, og vi går inn i mot en semifinale/og andre vanskelige kamper uten struktur,tempo, innsats og gudene vet hva. Her må det en grundig oppvask til, for jeg mener ærlig og redelig at stallen vi har nå skal være mer enn god nok for Tippeligaen.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 sep 11, 20:42

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Simen Brenne selvsagt.

Takk Tarik for at du umotivert ga bort ballen i forkant av corneren.

Dette her er fullt fortjent forbannede drittspillere!!!

Skjerp deg!!!

Tåler du ikke sannheten kan du finne på noe annet.

Ta på deg FFK drakta og gjør noe da vetu, hvis du er så ille flink av degWink

Ja man kan være skuffa og være lei dårlig spill. Men det hjelper ALDR å rakke ned på egene spillere.

Det er FOLK som deg som piper og bue på egne spillere man skulle ha kalt DRITTSUPPORTERE!!!

Jeg piper ikke på egne spillere på stadion. Jeg buer ikke på egne spillere på stadion. Jeg prøver faktisk å rope positive ting fra tribunen. Tro det eller ei.

Jeg snakker om at spillerne (ikke drittspillerne, for den var litt drøy) gir bort og skusler bort ballen altfor enkelt i altfor mange situasjoner. Som feks på begge Odds mål i dag.

Jeg håper for alt i verden at jeg aldri blir å finne i FFKs lagoppstilling noen gang, for det hadde blitt komikveld på lavt nivå.

Neste gang knuser vi Molde! Laughing


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 sep 11, 20:42

Vi gjorde nok det. :-)

Skjelden jeg lar meg fyre av missforståelser, men har nok ikke helt dagen i dag :-)

Vi får satse på bedre tider....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 sep 11, 21:18

Vi bør i hvert fall vurdere å hente inn en idrettspsykolog igjen. Vi har fått mye ut av det tidligere når vi har vært i samme situasjon, så på tide å gjøre det samme igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 sep 11, 21:20

Men da er vi enige plankekællen Laughing

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 sep 11, 22:03


Er helt enig med Rey, en idrettpsykolog er et godt forslag


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 sep 11, 22:32

En ting er hvertfall sikkert.Det er at vi overhodet ikke tar poeng i serien lenger. Detta laget skal være god for mer poeng en det vi har fått til nå! Men synes James Keen virket som en veldig bra spiss som jobber veldig hardt!

Og når vi spiller med vinger, så hvorfor skal vinga innover i banen hele tiden?Vi taper jo brede i spillet ganske ofte med at de løper innover! Skal ikke klage mer for det hjelper jo ingenting at vi klager.Laget lever i sin egen verden om dagen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 sep 11, 22:39

Når jeg hører TA snakker...bruker han ord og utrykk som høres flott ut,men som det kreves konsentrasjon for å følge med på hva han egentlig mener.

Kan det være at kommunikasjonen er i vanskeligste laget for spillerne??

Jeg mener at hvis man kommuniserer enkelt,og forståelig,så vil kanskje spillerne slippe seg løs mere. Gå 'back to basic',med enkle fokus områder,der Innsats,og innstilling er en selvfølge.

 

Dette er kun noen personlige tanker,etter å ha hørt TA i alle pause intervjuer. 


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 sep 11, 23:04

Helt uenig, Kai Roger. Spillere og trenere er fagpersoner som har (hvertfall skal ha) høy kompetanse på området. Innenfor alle områder har man jo fagterminologier, og da er det jo rett og rimelig at disse brukes.

Selv er jeg greit interessert i fotball, og har spilt det selv i ti år, og jeg har ingen problemer med å forstå Amundsens analyse. Da regner jeg med at spillerne greier det også.

Jeg skjønner tanken din, men tror du glemmer at fotballspillere faktisk har et fagområde. På jobben din brukes det sikkert ord og uttrykk som for andre fremstår som relativt gresk?

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 11 sep 11, 23:10

Jeg synes derimot det er en fornøyelse å høre på Amundsen. Synes han forklarer veldig direkte og klarer å sette de rette og få ordene på utfordringene han beskriver.

Jeg synes også Ramberg gjorde et positivt innhopp i dag. Landgren hadde tydeligvis ikke dagen (som de fleste andre i røde (Brann?)drakter. Han evnet å treffe betydelig oftere med sine pasninger enn de fleste av sine lagkamerater i dag. Borges var en skygge av seg selv. Hadde et lysglimt da han fintet litt frem og tilbake og løsnet et skudd som keeper slo over tverrligger. Kanskje Borges har godt av en kamp på benken - for å våkne litt igjen? Og la Ramberg starte neste kamp. Kan bli for mange nye og urutinerte samtidig utpå der. Og noen må lære Myrie forskjell på venstre og høyre. Er man høyreback så skal man primært holde seg på høyresiden. Da han reddet skuddforsøket fra Odd-spilleren (husker ikke navnet) på streken i første omgang...kom han spurtende fra venstre kant. Bra redning, men han burde jo i utgangspunktet vært på sin plass og markert ut denne spilleren før han i det hele tatt fikk sjanse til å skyte. Inntil han er blitt bedre defensivt vil jeg heller ha Askar, Martinsen eller Ophaug på høyreback. Hjemmekampene må vi vinne. Og da må innsatsen være på topp. Full krig. Som Tarik sier; motstanderen skal føle at det er vondt å spille mot oss! 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 11 sep 11, 23:51

Opprinnelig postet av Plankehue

Ta på deg FFK drakta og gjør noe da vetu, hvis du er så ille flink av degWink

Ja man kan være skuffa og være lei dårlig spill. Men det hjelper ALDR å rakke ned på egene spillere.

Det er FOLK som deg som piper og bue på egne spillere man skulle ha kalt DRITTSUPPORTERE!!!

Følger du med litt på diskusjoner her inne, så hadde du raskt sett at Plankekæll er ganske langt fra en drittsupporter. Generelt sett har folk her inne ganske lite til overs for de som sitter og slenger dritt til spillerne under kamp, og flere sier jo ifra, så den der blir for dum.

Om ikke direkte drittspillere, så ikke langt unna. De spiller jo dritt, har en holdning som ligner dritt, vilje som ligner dritt og et totalt samarbeid som er tilnærmet dritt.

Mener det helt seriøst, så mange unge som vi har på laget nå, så burde det vært mer glød her. Mer entusiasme. Disse er utrolig lovende, noen av Tippeligaens mest lovende, de burde tenke opp og frem; det skjer jo absolutt ikke. Når vi møter lag under oss, så skal vi iallefall være mer sultne. Vi produserer slikk og ingenting.

Spørsmålet som det da faller på, er hvordan i svarte man kan få til så utrolig dårlig spill med et lag som kan spille fotball når de virkelig vil? NOE burde fungert, men absolutt ingenting fungerer. De spiller seg inn i trange rom, elementære basis ferdigheter som å sette en korrekt pasning slår jo helt feil - da er det noe alvorlig galt altså.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24