Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 16:16

Opprinnelig postet av 08jalla

Opprinnelig postet av foyn

I rest my case..

 

Takk. Det kreves en stor mann for å innrømme at man tok feil.

Lykke til videre, synd vi mest sannsynlig ikke får lokaloppgjør neste år. Velkommen tilbake skal dere være.

Jeg kan være upresis, men tar aldri feil Surprised

Takk for det og cup er cup..

Pass på blodtrykket nå da Wink


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 27 sep 11, 16:25

Opprinnelig postet av foyn


Det som imidlertid er interessant er deres oppfatning av barsom/bjørkøy episoden. Ja, jeg vet den er diskutert til det kjedsommelige men jeg vet også at majoriteten av ffk-supporterne jeg har lest her inne avskriver den som et hendelig uhell..

Jeg kan i mine beste øyeblikk ikke forstå at det er mulig å henge ut hoås som en kjempegris men samtidig frikjenne barsom totalt. Det er mulig at jeg ikke har begrep om fotball eller at sjåvinismens briller er så uklare at det ødelegger enhver diskusjon, men jeg er seriously puzzled..

seriøst ment faktisk..

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bjoerkoey-har-fortsatt-store-plager-2978223.html

Helt riktig at denne er diskutert til det kjedsommelige. Men siden du tregger den frem så har jeg lyst til å kommentere.

Har sett reprisen mange ganger og siden jeg er nærmere oddrane enn de fleste har dette derfor blitt diskutert.

Det som skjer er

1) Barsom går hardt inn for å takle Bjørkøy

2) Bjørkøy kaster seg samtidig for å komme foran Wallace? Bjørkøy har begge bena i lufta når Barsom treffer.

3) Barsom treffer dermed ikke Bjørkøy slik han skulle ha gjort i en normal takling.

4) Det var også FFK som fikk frispark i situasjonen.

Når dette er skrevet er jeg ingen tilhenger av alt det Barsom foretok seg på banen. Men synes ikke han fortjener pes for akkurat denne - selv om det endte tragisk.

Synes derimot at albuen til Hoås var tilsiktet - og dermed klart rødt.

 

 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 27 sep 11, 17:04


Hoås skulle hatt rødt,og Roberts skulle hatt rødt når han pløyde ned Dure bakfra.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 27 sep 11, 17:57

Opprinnelig postet av tynter


Hoås skulle hatt rødt,og Roberts skulle hatt rødt når han pløyde ned Dure bakfra.

Hoås rødt ja,

roberts har masse "green card" fra før av og det blir desverre ikke rødt av den grunn

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 sep 11, 18:03

Er litt enig i at Roberts skulle hatt mer enn gult. Han pløyer ned Dure med hensikt om å skade han!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 sep 11, 19:19

Roberts var meget stygg i en helt unødvendig takling. Tåler ikke den fyren kunstgress ? 

Det er heller ingen tvil at Hoås kjørte albuen i Jabbe på en meget ufin måte med vilje, tilfeldig......ut fra det jeg har sett på TV bilder er det ingen tvil at det var med overlegg. Hoås aner ikke hvor ballen er. 

Farger på kort er dommeren som avgjør, men ingen tvil at det var to stygge episoder som IKKE hører hjemme på en fotballbane.


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 11, 20:22

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 sep 11, 21:42

Opprinnelig postet av Arte et labore

http://www.f-b.no/nyheter/ffk-spiller-fikk-besok-av-vandaler-1.6518476

Noen tok tapet tyngre enn andre tydeligvis. Sier som Fossefallets leder, spillerne kan få høre det under kampen, men la nå folk få være i fred hjemme.

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!


Dexter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jan 11
Innlegg: 13

Lagt til: 27 sep 11, 22:11

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 sep 11, 23:36
Endret: 27 sep 11, 23:36
Endret av: keiko99

Tarik på rudens lag og hussain

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 sep 11, 23:42

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 27 sep 11, 23:45

Opprinnelig postet av rasle

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link


Stående applaus til 08 for dette!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 sep 11, 23:55

Dette er stor idrett! Fantastisk av 08!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 sep 11, 08:43

Dette er bra av Sarp 08, og antagelig den beste muligheten til å få den skyldige til å gjøre opp for seg. Applaus herfra også.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 28 sep 11, 09:19


Bra gjort av S08.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 sep 11, 10:05

Opprinnelig postet av foyn

Jeg kan være upresis, men tar aldri feil Surprised

Foot in mouth

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 sep 11, 10:12

Opprinnelig postet av rasle

Kan ikke huske det har skjedd før og det kommer sikkert ikke til å skje igjen men her skal 08 få skryt fra meg. Stort å ta på seg ansvaret på denne måten.

Link

Flott gjort!


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 20:11

Opprinnelig postet av Dexter

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dusten(e) ropte "Sarping til jeg dør" mens de holdt på.

Jeg ville heller dødd enn å være sarping... 

Lavmål!

Det skal du selvfølgelig få lov til å mene, men jeg håper ikke det er pga denne hendelsen.

Da burde du strengt tatt dødd i fjor også når det viser seg at frekstinger oppfører seg slik: http://www.f-b.no/ffk/slatt-ned-foran-datteren-1.5166267

Den hendelsen gikk mest utover BRH, de forsvant faktisk etter dette. TOM Bønna her inne syntes det var forkastelig og brøt med de. Faktisk litt lavmål av Plankekæll der også. Tro det eller ei, det finnes hyggelig sarpinger (jeg hadde tatt det som en blodig fornermelse å bli kalt en though). Til saken, håper de skyldige blir tatt. Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

 

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 11, 20:52

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 sep 11, 21:28
Endret: 28 sep 11, 21:29
Endret av: Ghost of Sparta

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Kan begynne med å sjekke alibiet til han som spente ned Askar (?) under treningskampen i vinter....

Det var Mulac

 

Ok.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24