Husk meg
Brukernavn
Passord

24. serierunde: Sarpsborg 08 - FFK, man. 26.09 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 sep 11, 20:35

Opprinnelig postet av tomroar

...

Hva godt kommer det ut av denne ekstreme negativiteten? Blir spillerne/trenere bedre? Vinner vi flere kamper av den grunn?

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 sep 11, 20:37

Håper endelig ikke Aune skal ha Ophaug som høyrebekk.... Hvis Borges spiller (noe jeg regner med at han gjør) kan han rette opp mye av intrykket mitt av ham i det siste hvis han spiller opp mot det jeg og alle her inne, vet han kan...  Syns også det er rart at det ikke har vært noen "pek" i noen av byene denne gangen. Kommer kanskje i kveld/natt da...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 25 sep 11, 20:44

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av tomroar

...

Hva godt kommer det ut av denne ekstreme negativiteten? Blir spillerne/trenere bedre? Vinner vi flere kamper av den grunn?

Det må være rom for negativitet når produktet du betaler for og gå og se på er dårlig.

NEI, spillere,trenere, støtteapperat O.L blir ikke bedre av negativitet...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 sep 11, 20:46


Det er vel en mulighet for at Aune har Martinsen eller Askar som høyreback, jeg ville valgt Martinsen og mener videre at vi må ha duellsterke spillere på banen, og be til høyere makter om at vi skal lykkes bedre enn hva vi har gjort i det siste.

 


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 sep 11, 21:05

Fy fader for en viktig kamp i morgen. Selv om det er en del kamper igjen, ser jeg på kampen i morra som et være eller ikke være for å overleve i år. Særp for en sinnsyk ny giv med seier og vi kan legge Særp 10(!) bak oss hvis vi vinner. Herregud jeg er ille nervøs nå altså.

Med så mye tilfeldigheter(?) som det har vært i det siste for vi håpe ballen ruller vår vei i morra. Og for all del, vi er ikke for gode til å rykke ned....

Lykke til

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 sep 11, 21:17


Jeg tipper vi taper igjen og at Særpe-keeper blir kåret til banens beste spiller.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 sep 11, 21:44

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg tipper vi taper igjen og at Særpe-keeper blir kåret til banens beste spiller.

I morra vinner vi 2-1. Joachim Heier evt Magnus Hjulstad blir kåret til kampens beste spiller. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 sep 11, 21:47

Opprinnelig postet av Arte et labore

Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg er så forbanna lei det elendige småspillet på siste tredjedel av banen, og da særlig de siste tjue meterne fra mål.

Er vel eneste Tveter som ikke nøler et sekund med å skyte om han ser muligheten.

Ja. Til og med Borges og Hussain tør ikke å skyte ballen mot mål. Begge disse har gode skuddføtter, men er overnervøse når de kommer på 16 meter fra mål.

Skuffende.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 25 sep 11, 22:44

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 sep 11, 09:08

Opprinnelig postet av RG

Det må være rom for negativitet når produktet du betaler for og gå og se på er dårlig.

NEI, spillere,trenere, støtteapperat O.L blir ikke bedre av negativitet...

Herre min hatt, hvor mye jeg hater alt snakket om "produktet". Det er konkurranseidrett, for pokker! I hvilken annen bransje enn i lagidrett jobber konkurrentene for å ødelegge ditt eget produkt, ved å takle spillerne dine, ta fra dem ballen, og score mål mot dem?

Jeg har aldri vært noen "mot den moderne fotballen"-fanatiker, men dette med å snakke om at prestasjoner på banen er et produkt, og at jeg som betalende tilskuer er en kunde, det gjør meg matt. Hva blir det neste? Be om penga tilbake når hjemmelaget taper? Det var jo ikke tap vi hadde betalt for?

[/rant]

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 26 sep 11, 09:19
Endret: 26 sep 11, 09:32
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av Tøfflus
Herre min hatt, hvor mye jeg hater alt snakket om "produktet". Det er konkurranseidrett, for pokker! I hvilken annen bransje enn i lagidrett jobber konkurrentene for å ødelegge ditt eget produkt, ved å takle spillerne dine, ta fra dem ballen, og score mål mot dem?

 

Fått veldig sansen for ola bernhus i aftenposten i det siste.. Skrevet mye i det siste rundt negativiteten osv.. Nå sist etter lsk-vif som det var bare negativt rundt - "kun" 8000 tilskuere, bare taklinger, lite spill osv..

Som han skrev - han hadde gått på åråsen siden han var født; elsket det som barn og syns det var like moro nå.. Der "ekspertene" så en lang måking fra kippe, så han en heltemodig inngrepen og en last minute tackle som reddet laget sitt (og en del andre eksempler)

Mener han oppsummerte med "jaja, så var det bare 8000 da, men han skulle være sistemann ut porten..

Mod: Fikset sitering.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 sep 11, 09:30

For mange av oss som går på kamp handler det heldigvis fortsatt om dette. Vi vet at Tippeligaen ikke er kremen av iskrem, men vi går på kamp fordi vi ønsker at laget fra vår hjemby skal vinne. Som en bekjent av meg på NTNU (Godset-fan) sa en gang: Tippeligaen er ingen god liga, men det er vår liga.

Jeg kan forstå at TV-selskapene betrakter en kamp som et produkt, men for meg vil det enkelt og greit være en fotballkamp. Produktet er heller rammene arrangøren legger rundt kampen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 09:49


Jeg har en pen rød og hvit utsikt her jeg sitter og ser på Sagahuset - nå er det virkelig kampdag. Nervøs nå altså!

Noen som vet hvor mange FFK-ere som har sikret seg billett?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 11, 13:28

Helt grusomt nervøs i dag. Har ingen god følelse, men samtidig er den ikke like dårlig som den var før Brann kampen. Kanskje ting snur i dag? Det hadde vært deilig å nærmest sende Sarp ned med seier over de i dag. Tipper det blir en jevn kamp med store sjanser begge veier.

Med tap i dag tror jeg det blir en helt jævlig nervepirrende sesonginnspurt.

---------------------------

Alltid FFK!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 sep 11, 13:58

Spent, men forventer tap. Uten å fortvile av den grunn fordi:

- Sarp og Start har igjen et tøft kamprogram

- Det har Sogndal også

- LSK  er helt på trynet om dagen og vil neppe få veldig mye fler poeng. To seire og to uavgjort, og de kan være bak oss

- to seire så har vi 30 poeng

-poeng(uavgjort) mot Sogndal, Sarp og Start vil være veldig mye bedre enn tap, og sannsynligvis godt nok for oss

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 sep 11, 15:22

Opprinnelig postet av JonFT

Helt grusomt nervøs i dag. Har ingen god følelse, men samtidig er den ikke like dårlig som den var før Brann kampen. Kanskje ting snur i dag?

Sitter i akkurat samme situasjon her faktisk. Var mer optimistisk utad før Brann-kampen, men hadde en dårlig følelse i magen. Nå derimot, føler jeg at jeg kun er ivrig til å komme i gang. Må være et bra tegn!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 sep 11, 17:49
Masalin
Landgren, Horn, Durè, Thomassen
Askar, Hussain, Jabbie, Hansen
Borges, Elyounoussi
 
Landgren på høyreback?
 
Gleder meg til kampstart nå.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 sep 11, 17:49
Endret: 26 sep 11, 17:51
Endret av: Knuty

Hussain inn på midten igjen, Tarik tilbake på topp og Landgren på høyreback. Dagens 11'er er klar:

                     Masalin

Landgren, Horn, Dure, Thomassen
 
Askar, Hussain, Jabbie, Hansen
 
             Borges, Elyounoussi
 
Benk: Kristiansen, Ophaug, Martinsen, Ramberg, Ruud Tveter, Rafn, Keene.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 sep 11, 18:06

Kjempespenende forsvars firer,med Landgren som back....og....Tarik/Borges tilbake sammen på topp.....dette er nok den beste konselasjonen vi har på topp......Keene jobber og sliter,men virker 'rusten'....jeg har en god følelse nå......blir faktisk seier idagWink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 11, 18:12

Keene rusten? Syntes Borges virker mer rusten om dagen..

Mitt tips: Sarpsborg - Fredrikstad: 3 - 0

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24