Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Aune rett mann

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 27 sep 11, 11:47

Sikkert mange som er glad i Aune, men jeg tror likevel at FFK med en annen trener kunne prestert langt bedre på banen, og en trenger ikke være geni erklært for å sette inn Hussein igjen på midten og Tarik og Celso på topp. Dette har jo vært den beste løsningen hele tiden, men mannskapet vi har. Skal vi endre til en gjennombruddshissig spiss må vi jo også endre systemet slik at noen kan tre gjennom pasninger....

Slik jeg ser det, så har jo FFK bare en spiller som slår stikkpasninger og det er Hussein.... uansett AUNE er sikkert god på sitt, men FFK hadde vært bedre med en annen trener...

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 sep 11, 12:02


Til Aune! Takk for igår - stå på.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 27 sep 11, 12:16

Opprinnelig postet av Marensius

Sikkert mange som er glad i Aune, men jeg tror likevel at FFK med en annen trener kunne prestert langt bedre på banen, og en trenger ikke være geni erklært for å sette inn Hussein igjen på midten og Tarik og Celso på topp. Dette har jo vært den beste løsningen hele tiden, men mannskapet vi har. Skal vi endre til en gjennombruddshissig spiss må vi jo også endre systemet slik at noen kan tre gjennom pasninger....

Slik jeg ser det, så har jo FFK bare en spiller som slår stikkpasninger og det er Hussein.... uansett AUNE er sikkert god på sitt, men FFK hadde vært bedre med en annen trener...

 

 

Det er klart at det er mange trenere i verden som er bedre enn Aune. Spørsmålet er da om de er den rette mannen for klubben med tanke på utvikling av laget (som nå med unge spillere som trenger tid), pris (moroa skal betales) og tilgjengelighet. Aune er ingen dyr mann for klubben pluss at han har hjertet på rett plass. I tillegg virker det som han har spillergruppa bak seg og man skal ikke veldig langt tilbake i tid før man prøvde seg med dyrkjøpte kortsiktige løsninger som omtrent knekte ryggen på klubben.

Slik ståa er nå så tror jeg Aune er rett mann for klubben pga økonomi og ikke minst at han ser ut til å klare sesongens mål sett over ett.

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 sep 11, 20:46

Hvem ønsker vi som assistent trener neste år da?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 sep 11, 20:56

Ophaug? De sier jo at han skal være med videre i klubben, muligens som trener. Kan brått bli han da? Skulle gjerne hatt en ekstern men har ikke oversikt over hvem som er flinke der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 sep 11, 21:12
Eggen som ass. :)

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 sep 11, 22:35


Jeg ønsker Roar Johansen


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 sep 11, 23:26

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg ønsker Roar Johansen

her klager mange på at Aune er for god kompis med spillerene også vill du ha en som er enda værre på det???Tongue out


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 sep 11, 03:00

Opprinnelig postet av Rey

Ophaug? De sier jo at han skal være med videre i klubben, muligens som trener. Kan brått bli han da?

Guttelaget? Ambassadør ala Trondsen?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 sep 11, 08:09

Men er det klart at det blir guttelag til året? De måtte få på plass både trenings og garderobefasiliteter først og det er vel ikke klart på Merkur enda.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 sep 11, 08:27


Jeg har aldri klaget på at Aune er for kompis med gutta, men mange andre har gjort det. Roar Johansen har en fotballfilosofi som passer oss godt, og han er flink til å få mye ut av laget sitt. At han i tillegg oppfører seg bra og er helt motsatt av Tom Nordlie kan vel ikke tale mot han?

 

 


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 sep 11, 09:55

Kan det være at Ramberg blir spillende assistent trener neste år? Det tror jeg vil skje.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 sep 11, 10:59

hva med Dagfinn enerly 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 sep 11, 11:02


Jeg ser det forelsås Ramberg, Enerly og Opphaug. Har noen av dem trenerutdannelse eller trenererfaring?

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 sep 11, 11:05

Ophaug har tatt trenerutdannelse. Hvor høyt opp aner jeg ikke. I tillegg har han vært lagleder for FFK2 på enkelte kamper (muligens bare en)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 sep 11, 11:12


Da er jo han på vei, men kanskje han burde starte med juniorlag og lign før han går rett inn i en svært krevende jobb som Amundsens etterfølger.?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 sep 11, 11:16

Jeg tror Amundsen har vært en meget viktig støttespiller for Aune og tror det blir vanskelige sko å fylle. Jeg regner dog med at Aune selv er klar over hva han føler han trenger av kvalitet ved sin side.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 sep 11, 11:48


Kan umulig se for meg at Ophaug liksom skal revolusjonere FFK. Skal man først ha trener, så får man skaffe en _trener_ da, ellers blir det for dumt å bytte ut Aune.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 sep 11, 11:51

Nå er det jo ikke snakk om å bytte ut Aune heller.

Det snakkes om ny assistenttrener til Aune.

Ophaug og Ramberg blir sikkert fine å ha til å trene gutte- og juniorspillere etterhvert.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 30 sep 11, 14:03

Opprinnelig postet av Erikk


Jeg har aldri klaget på at Aune er for kompis med gutta, men mange andre har gjort det. Roar Johansen har en fotballfilosofi som passer oss godt, og han er flink til å få mye ut av laget sitt. At han i tillegg oppfører seg bra og er helt motsatt av Tom Nordlie kan vel ikke tale mot han?

 

 

Jeg har ikkke noe tro på at han kan gjøre FFK bedre, håper da heller på Ramberg eller Ophaug.

Jeg syns ha er for dårlig taktisk, se på innkjøpene de hadde i  sommer vinduet? han forstod ikke at de trengte forsvars spillere selv om de har TL dårligste forsvar, har også hørt spillerene der opp kommer og går når de vill på trenning og det blir vist godtatt av treneren OSV



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24