Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor ble det av Supras i dag?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 23 mai 13, 16:47

Opprinnelig postet av danan

 Vel plankekæll, keiko og Erikk… Er det vi eller dere som fremstår som de som prøver på beste mulige måte å skape uro og splittelser på FFK-tribunen med de utsagnende der?

Du må skjønne at det er lettere å sitte på sine egne tuer og klage enn å faktisk bidra med noe selv. All ære til alle dere som prøver å skape noe rundt supporterlivet i Fredrikstad, det være seg Supras, Plankehævven, BRH, Holygans m.fl. Det vil alltid være noen som vil rakke ned på dere og pirke på hver eneste lille ting, la dere for all del ikke knekke av den usaklige kritikken på dette forumet.

---------------------------

Lord of the Wing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 13, 19:53

dere har bare ett problem supras. det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 mai 13, 20:15

Opprinnelig postet av keiko99

dere har bare ett problem supras. det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer

Nå må vi ikke overdrive heller. Hvorfor skulle FFK få problemer av at Supras gjør guttestreker mot en tilsvarende gjeng i Sarpsborg? Folk flest har da vett til å skille mellom fotballklubben og en relativt liten gruppering supportere.

At det er barnslig å rappe et banner, er jeg enig i, men det er ikke en alvorlig sak i det hele tatt.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 24 mai 13, 21:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

At det er barnslig å rappe et banner, er jeg enig i, men det er ikke en alvorlig sak i det hele tatt.

Nei det er nok ikke noe stor sak ,men hvis det blir sånn at sarpingene skal hevne det osv. Så kan det fort eskalere.

Det er tross alt lidenskaplige ultras det er snakk om.  

 


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 26 mai 13, 16:26

Opprinnelig postet av keiko99

det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer


Her må du gjerne utdype hvilke kostnader som kan påløpe FFK. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24