Husk meg
Brukernavn
Passord

Klaging blant egen supportere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 aug 11, 23:44

Under dagens kamp mot Stabukk satt det tre-fire idioter bak meg på tribunen. Under vår nasjonalsang skravla de være en værst. Og under kampen klarte de slenge dritt om Ramberg og han spilte ikke en gang. Hver gang FFK gjorde noe bra hold de kjeft men den miste tabbe så klaga de. Og hvis jabbi gjorde noe bra klappa de ikke for det, da sa de heller der hadde Ramberg garantert dummet seg ut. Hvordan i hælvete er det mulig å være så negativ og sytete at man kjefter og smeller på spillere som ikke er på banen en gang. De tok heldigvis hintet gradvis når jeg og flere kom med høylytte kommentarer rettet mot de. Så de kom aldri tilbake til andre omgang og bra er det.


Men har folk noen forslg for hvordan vi skal bli kvitt sann rasshø permanent?l for jeg vil gå så langt å kalle de rasshøl.

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 aug 11, 23:57
Og du lot deg rive med og kommenterte de, isteden for og synge og klappe for laget i ditt hjerte. Sånn vil det altid være på en fotball kamp. Rasshøl er det overalt.

---------------------------

Heia FFK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 aug 11, 00:02

Opprinnelig postet av Lex
Og du lot deg rive med og kommenterte de, isteden for og synge og klappe for laget i ditt hjerte. Sånn vil det altid være på en fotball kamp. Rasshøl er det overalt.

Nupp jeg klappa og var med på heiaropa, men dette var på hovedtrobunen. Så når de ikke var noe rop eller klapping ble det slengte kommentarer mot de. Ok at man alltid vil finne noen. Men synes virkelig toppet seg når de klager på en som ikke er i troppen en gang. Det er bare for dumt

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 11, 00:24

Opprinnelig postet av mysthical
Men har folk noen forslg for hvordan vi skal bli kvitt sann rasshø permanent?l for jeg vil gå så langt å kalle de rasshøl.

Det vel bare å gjøre som du og andre gjorde, bare mye sterkere. Om et tjuetalls supportere rundt dem reiser seg opp og ber dem til ¤&¤&%¤ holde kjeft angående klaging eller forlate stadion så blir de så ynkelig små at de ikke tar sjansen på å komme tilbake om de får samme opplevelse flere ganger.

Er det noe den unge troppen trenger aller minst er sure grinebitere som skal fortelle hele verden hvor god peiling på fotball de egentlig har, og som ord for ord beviser det motsatte.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3