Husk meg
Brukernavn
Passord

Supporterne bør kreve mer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 18 feb 04, 11:45
Dette har blit en kjepphest i flere innlegg meg. Innkjøpene så langt holder ikke mål, og vi som supportere må kreve mer. Vi er både med og finansierer klubben og er svært opptatt av at FFK skal klare seg i Eliteserien. Vi bidrar derfor både med engasjement og penger. Begge er noe klubben ikke klarer seg uten. Jeg uttaler meg naturlig nok på vegne av meg selv, men regner med at mange er med meg på at innkjøpene så langt ikke er bra nok - verken sammenlignet med hva andre klubber FFK bør sammenlige seg med og hva sm har bitt sagt fra klubbens ledelse. Hverken amerikansk eller finsk serie er bedre enn den norske og spillerne har ingen meritter å vise til. FFK ble nummer to i førstedivisjon og stallen har ikke blitt nevneverdig forsterket siden da. Jeg begynner å bli trøtt av de som tror at Eggen og Tor Trondsen er garantier for videre eliteseriespill. Vi trenger en bred og bedre stall enn det vi har i dag. Og det kan vi kreve.

---------------------------

TH


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 18 feb 04, 12:29
Hei

Den beste måten supporterne kan si sin mening på er å møte opp på generalforsamlingen.

Den avholdes neste torsdag.

Et krav er selvsagt at man er medlem av FFK.

Hvis man er misfornøyd er dette det beste stedet å ta det opp på.

mvh
pål Johansen


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3