Husk meg
Brukernavn
Passord

5. runde NM: FFK - Molde, søndag 14. august kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 11, 09:23

Opprinnelig postet av Haarek


Kjøper alltid billetene mine på billettservice,synes ikke det er noe problem,får tilsendt mail hvor det bare er å skrive ut billetten.

Å kjøpe billetter på vanlig måte via billettservice klarer nok de fleste. Men opplegget med å logge inn for å benytte forkjøpsretten som sesonginnehaver var veldig lite brukervennlig satt opp. Selv hadde jeg ingen store problemer, men mindre datakyndige mennesker vil nok få store problemer med å få gjennomført kjøpet uten hjelp fra noen.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 13 aug 11, 18:49


Noen som vet hvor mye billetter som er solgt til imorgen?

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 aug 11, 20:38

Thomas Torjusen kunne melde om kun ca 3500 solgte billetter når jeg var innom administrasjonen i går ca kl 15.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 aug 11, 21:42

3500 billetter solgt? Det er jo helt tragisk.Nå for folk ta turen til stadion imorgen og heie frem guttaSmile

 

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 aug 11, 09:24

Hva tror folk om laget... Masalin i mål? Forskjellen mellom han og Staw er ikke så stor at cupkeepern bør benkes. Håper Myrie og Landgren har fått opp kondisen og at begge starter, eller iallefall at de spiller en omgang. Dette er kanskje kampen for å hvile Hansen og la Rafn spille på venstre?

Regner ikke med at Solskjær vil toppe laget, heller hvile noen senrale spillere.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 aug 11, 09:52

Dette er ikke kampen for å hvile noen spillere. Det er jo evigheter til neste kamp: 7 dager for FFK og 8 for Molde!

Startelleveren bør toppes!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 aug 11, 10:12
Opprinnelig postet av kjell-H

3500 billetter solgt? Det er jo helt tragisk.Nå for folk ta turen til stadion imorgen og heie frem guttaSmile

 

4200 solgt kl 24 i går står det på Facebook. Man sparer ikke spillere når det drar seg til i cupen. Men jeg er redd Molde blir for sterke. De scorer på sjangsene sine, det gjør ikke vi.

---------------------------

Heia FFK


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 14 aug 11, 12:00

Her er forøvrig linken til Nett-TV for oss som ikke kommer oss på kamp. NRK Nett-TV


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 aug 11, 12:53

Opprinnelig postet av summarius

Her er forøvrig linken til Nett-TV for oss som ikke kommer oss på kamp. NRK Nett-TV

Kampen sendes på NRK1 også.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 aug 11, 13:01
Ryktes om Ramberg på benken? Nye svensken og Hussain på midt. Spennende og se hvor god han svensken er. Har store forhåpninger til den nye backen også. Hva tror dere da folkens, blir det semi på oss?

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 aug 11, 13:01

Hvis vi evt skulle klare å gå til finale? Når er den finalen? Jeg drar til usa 19oktober og blir borte i 1mnd.Med min flaks så er sikkert den når jeg er borte.Hehe

Håper på dette laget idag:

                              Staw

         Askar,Raio,Horn,Thommasen

         Valencia,Ramberg,Husain,Hansen

                              Borges

                             Tarik

 

Håper på 4411    med borges mellom midbane og spiss og tarik ligge oppe å lukte på hver sjangse som byr seg idag!

Landgren er kanskje klar til fight med idag tror jeg vi skal gå for rutinen til Ramberg så får vi hel se åssen kampen utvikler seg! Hva mener dere?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 aug 11, 13:04

Opprinnelig postet av kjell-H

Hvis vi evt skulle klare å gå til finale? Når er den finalen? Jeg drar til usa 19oktober og blir borte i 1mnd.Med min flaks så er sikkert den når jeg er borte.Hehe

Finalen spilles 6. november.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 aug 11, 13:12

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Hvis vi evt skulle klare å gå til finale? Når er den finalen? Jeg drar til usa 19oktober og blir borte i 1mnd.Med min flaks så er sikkert den når jeg er borte.Hehe

Finalen spilles 6. november.

Hehe.Jaja da får jeg prøve å få sett den på nette el noe selv om tidsforskjellen er mye herfra til usaSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 aug 11, 13:15

Tipper på:

Staw

Askar   Piiroja   Horn   Thomassen

Valencia   Hussain   Landgren   Hansen

Elyounoussi   Borges

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 aug 11, 13:16
Massalin. Myrie. Horn. Martinsen. Askar. Valencia. Hussain. Landgren. Hansen. Tarik. Borges. Martinsen foretrekkes foran Raio for spissene til Molde er raske. Landgren må være god slik som Jokke tordnet da han ikke var klar sist kamp. Thomassen trenger litt konkuranse da han ikke har vært seg selv på lang tid. Massalin fortjener og stå siden han har vært fantastisk hittil i cup'en. Lasse trenger også konkuranse selv om han har vært ok.

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 aug 11, 13:29

Jeg synes thomassen ikke har spilt sitt beste i år desverre.Jeg savner den tiden Kvisvik var forand thomassen på banen.Da var thomassen virkelig rå på banen. Men satser på at han finner god formen snart igjen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 aug 11, 13:30

Noen som har sett Myrie og Landgren på siste treningene? Er de klare for å starte?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 aug 11, 15:00

han er jo egentlig midtbane da. har savnet et ren venstre bekk siden wallace forsvant

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 aug 11, 15:06

Overaskende 11'er...med Martinsen istedenfor Piroja...og Landgren istedenfor Ramberg.

 

Er Piroja iferd med å benkes,fordi han ikke vil skrive kontrakt,eller er han skadet?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 aug 11, 15:08

Mest sannsynlig fordi Molde er et spillende lag og det passer ikke akkurat Piiroja veldig godt.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24