Husk meg
Brukernavn
Passord

14 Runde: Sogndal-Fredrikstad 26.06.2011

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 jun 11, 13:41
Endret: 26 jun 11, 13:44
Endret av: Knuty

Hører at Hussain skal inn for Ramberg likevel. Uvisst av hvilken grunn, trolig skade.


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jun 11, 13:46

Endring på FFKs lag:

Etzaz spiller istedenfor Ramberg.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 13:48

Meget ung midtbane igjen ja.

Jeg ville nok heller hatt Borges på midten sammen med Jabbie, og Ruud Tveter på topp. Men det blir uansett spennende å se åssen dette går.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 13:48

Opprinnelig postet av Knuty

Hører at Hussain skal inn for Ramberg likevel. Uvisst av hvilken grunn, trolig skade.

Ankelskade ja.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 jun 11, 13:58

Opprinnelig postet av Tøfflus

Tragisk? Det får være måte på drama. Forøvrig ser jeg det som et større problem at Valencia fortsatt er skadet.  Hansen har knapt spilt en eneste god kamp fra start. Rafn hadde et flott forarbeid til 1-1-målet mot Odd, men det er ikke ofte han tør å prøve på akkurat det han fikk til der.

Engasjemang kaller vi det. Regner med at du ikke vil utestenge meg fra forumet fordi jeg er engasjert?

Et debattforum blir lite engasjerende uten drama og sterke synspunkter. Tror det hadde vært mange flere på dette forumet om det ikke vært for bedrevitere som deg, Tøfflus. En kan ikke bare være positiv til spillere,  trenere og FFK som helhet.....kritikk og sterke følelser for klubben og spillerene hører også til på et forum.

Rettferdighet og et ønske om at FFK skal vinne får meg til å utbryte "TRAGISK"!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 14:20

Nå må snart Thomassen slutte å ta frispark før dommerne blåser.

Skulle hatt gult kort igjen!

0-1 Tarik Elyounoussi!!!!! Målgivende pasning Etzaz Hussain!!

Fantastiske prestasjoner av både Tarik, Etzaz og ikke minst Celso Borges!

Kom igjen nå!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 14:29

Sogndals beste spiller, Even Hovland går ut. Inn kommer spissen Espen Olsen.

Det gjør ingenting.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 14:44

Nå har vi rett og slett flaks som leder. 

Lasse Staw har gjort to strålende redninger, og holder FFK inne i kampen. I tillegg burde muligens Sogndal hatt straffe på en hands inne i FFK-feltet.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 26 jun 11, 14:55
Jeg savner en høyrekant. Hansen har vært så og si usynlig i 1. omg. Hadde kanskje vært bedre og satt Tarik der og Tveter inn på topp.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 26 jun 11, 14:56

Synes personlig Piiroja gjør en god jobb. Den mannen må da få forlenget kontrakten sin!!!

Vi leder, akkurat nå er det egentlig det viktigste. Om vi spiller bra er ikke så viktig.... Det får vi ta etter kampen. Personlig synes jeg 3 poeng bør være en prioritet nå.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 26 jun 11, 15:42

Finnes det en spiller med dårligere touch en Jabbie? 

Herregud, de ballene flyr veggimellom hver jævla gang han skal ta de i mot. 

---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 jun 11, 15:53

Meget velsmakende seier. Tar vi nå fire-seks poeng på de to hjemmekampene før spillepausen, så ligger vi godt til.

Jaggu flaks at sarpingen satte den kjempesjansen over etter 88 minutter ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 jun 11, 15:55
Endret: 26 jun 11, 15:59
Endret av: Knuty

Ekstremt viktig seier - i en lite velspilt kamp. Flere relativt dårlige prestasjoner i dag, men i dag var poengene det viktigste.

Også gledelig at samtlige holdt seg unna gule kort i dag.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 jun 11, 15:56
Dette var helt fantastik :-) Vi vant den viktige bunnkampen borte, uten kort, uten skader, taper de andre bunnlagene blir dettte en KONGE-søndag.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 16:01

Opprinnelig postet av FFK Pride

Finnes det en spiller med dårligere touch en Jabbie? 

Herregud, de ballene flyr veggimellom hver jævla gang han skal ta de i mot. 

Sikkert ikke.

Vi har jo verdens dårligste spillere i alle ledd ifølge flere.

Hva med å fokusere på noe annet? Banen var jo like hard som et tørt potetjorde. Ballene spratt jo i øst og i vest, og det var ikke spillernes feil. Kaktus til banemannen i Sogndal.

Jabbie gjør forøvrig en meget god kamp. La gå at enkelte touch gikk både hit og både dit, men han var utrolig viktig for laget i dag med sin oppofrende stil og sine mange ballvinninger.

Innsatsen var fantastisk i dag, prestasjonene var ikke så bra. Men en herlig lagseier var det!! Smile


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 26 jun 11, 16:05

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av FFK Pride

Finnes det en spiller med dårligere touch en Jabbie? 

Herregud, de ballene flyr veggimellom hver jævla gang han skal ta de i mot. 

Sikkert ikke.

Vi har jo verdens dårligste spillere i alle ledd ifølge flere.

Hva med å fokusere på noe annet? Banen var jo like hard som et tørt potetjorde. Ballene spratt jo i øst og i vest, og det var ikke spillernes feil. Kaktus til banemannen i Sogndal.

Jabbie gjør forøvrig en meget god kamp. La gå at enkelte touch gikk både hit og både dit, men han var utrolig viktig for laget i dag med sin oppofrende stil og sine mange ballvinninger.

Innsatsen var fantastisk i dag, prestasjonene var ikke så bra. Men en herlig lagseier var det!! Smile

100% enig

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 jun 11, 16:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Sikkert ikke.

Vi har jo verdens dårligste spillere i alle ledd ifølge flere.

Hva med å fokusere på noe annet? Banen var jo like hard som et tørt potetjorde. Ballene spratt jo i øst og i vest, og det var ikke spillernes feil. Kaktus til banemannen i Sogndal.

Jabbie gjør forøvrig en meget god kamp. La gå at enkelte touch gikk både hit og både dit, men han var utrolig viktig for laget i dag med sin oppofrende stil og sine mange ballvinninger.

Innsatsen var fantastisk i dag, prestasjonene var ikke så bra. Men en herlig lagseier var det!! Smile

Halleluja og amen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 26 jun 11, 16:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av FFK Pride

Finnes det en spiller med dårligere touch en Jabbie? 

Herregud, de ballene flyr veggimellom hver jævla gang han skal ta de i mot. 

Sikkert ikke.

Vi har jo verdens dårligste spillere i alle ledd ifølge flere.

Hva med å fokusere på noe annet? Banen var jo like hard som et tørt potetjorde. Ballene spratt jo i øst og i vest, og det var ikke spillernes feil. Kaktus til banemannen i Sogndal.

Jabbie gjør forøvrig en meget god kamp. La gå at enkelte touch gikk både hit og både dit, men han var utrolig viktig for laget i dag med sin oppofrende stil og sine mange ballvinninger.

Innsatsen var fantastisk i dag, prestasjonene var ikke så bra. Men en herlig lagseier var det!! Smile

Jeg er ikke en av dem som klager i det uendelige over spillerne våre, men det må vel være lov å stille et spørsmål ved touchen til Jabbie? Den er veldig ofte langt under pari.

Forøvrig herlig innsats i dag, og selv om spillet ikke var blendene i 90 minutter i dag, så er det flott å se tendenser igjen.

---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 26 jun 11, 16:13

Opprinnelig postet av FFK Pride

Jeg er ikke en av dem som klager i det uendelige over spillerne våre, men det må vel være lov å stille et spørsmål ved touchen til Jabbie? Den er veldig ofte langt under pari.

Neida, jeg mener heller ikke at du er den verste i klassen der. Var ikke akkurat sånn ment.

Jabbie er 18 år, han vil variere også resten av sesongen. Akkurat nærteknikken er noe han må jobbe mer med, men det regner jeg også med at han gjør. Alt annet (minus tempo) er han meget god på, og vi har her en spiller som vil bli enorm i Tippeligaen allerede neste år tror jeg.

Hva som er pari når det gjelder touchen til Jabbie er jeg ikke sikker på. Sikkert omtrent som i dag. Smile


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 jun 11, 16:49

Ingen gule kort i dag? Helt utrolig! Laughing



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3