Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen 2011 - 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jun 11, 17:43

Hva tror dere om Stjernen i år? Ny trener på plass, og nye spillere.. Blomman er i forhandlinger med Stjernen, mens Gørransson fra Sparta er på vei..

De har også hentet en ung gutt ved navn Hampus Gustavsson som virker spennende..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 16 sep 11, 08:34


Virket som om det var helt kanonbra stemning i Stjernenhallen igår - fikk nesten lyst til å dra på en kamp selv, selvom jeg kan null om ishockey, og sliter med å se hvor pucken er.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 sep 11, 09:45


Det var jo lovende med seier i første kamp, det virker også som det er litt mer tenning i hele klubben nå enn det har vært de siste par årene?  Men det sportslige nivået kjenner vi nok ikke før det har gått noen kamper.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 24 sep 11, 18:28
Endret: 24 sep 11, 18:34
Endret av: Ramp

Stjernen slo Frisk 4-2 i dag. Folk bør kjenne sin besøkelsestid i Stjernehallen, de var svært nær en trepoenger mot Storhamar på Torsdag også, men en scoring syv sekunder før slutt førte til at det ble ett i stedet for tre. Herlig innsats og tæl.

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 01 okt 11, 04:07


Kom dere på kamp når dere kan. Hockey er fantastisk underholdning, og best i hallen! :)

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 01 okt 11, 09:54

Opprinnelig postet av FleXUS


Kom dere på kamp når dere kan. Hockey er fantastisk underholdning, og best i hallen! :)

Kan dessverre ikke si meg enig i det etter å ha vært i Stjernehallen på torsdag! Smile


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 05 okt 11, 03:37


Synes gutta legger ned mye innsats. Mangler kanskje de helt store stjernene, men mye tyder på at Stjernen vil plukke mer og mer poeng utover. "Overkjøringen" av serieleder Stavanger i dag må tolkes positivt selvom laget brenner mye sjanser(og taper).

Spennende lag med mye unge gutter. Mye fremtid i laget.

Laget fortjener publikum i hallen.

Håper å se hallen fylles utover i sesongen!

 

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 nov 11, 13:26

I morra er det lokalderby mot smurfene i låven. Det er noen sesonger siden jeg har vært positiv før en kamp mot Pæddene, men jeg har litt godfølelse nå. Som Espen skriver i hockeybloggen kommer Sparta med kniven på strupen. De har presset på seg, og liker ikke spesielt godt å spille i Stjernehallen. Finner guttane fram krigertrynene og vinnerskallene som de har vist bl.a mot Storhamar, og nettopp Sparta, Lillehammer og Rosenborg borte, kan dette bli en flott hockeymatch. Jeg tror og håper på seier morra, og er dritergerlig for at jeg ikke får gått!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 nov 11, 08:51

Irriterende at det blir tap når jeg for en gangs skyld somler meg til hallen, men veldig overrasket er jeg ikke. Det er utvilsomt kvalitetsforskjell på lagene fremdeles.


Kampen var nok artig for evt. nøytrale fram til Sparta fikk 5-2. Stjernen hang greit med en stund, men den ekstra gnisten manglet - den som skal til for å slå et lag som i utgangspunktet er bedre. I tillegg hadde vel ikke Pål The Wall sin beste dag på jobben. Han kunne fint ha tatt et par av målene.

Ellers var vel episodene på slutten av kampen godt nok bevis for at hockeyfolket liker litt slåssing. Alle de fire som ble sendt i garderoben noen minutter før slutt, fikk applaus av egne fans Cool 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 20 des 11, 18:45

Stjernen tar i mot Vålerenga 30. desember klokken 18:30.
Håper at folk tar seg turen til Stjernehallen da.
Fyll opp feltet med syngende supportere her også. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 mar 12, 22:21

Da blir det Lørenskog i kvartfinalene i sluttspillet. Stjernens sterke avslutning på sesongen, med fem seire på de siste seks kampene (inkludert mot seriemester Stavanger) var nok avgjørende for at Stavanger heller valgte Rosenborg som sin kvartfinalemotstander. Med tanke på de trange tidene økonomisk og mye skader i sesongens første to måneder må vel innsatsen i serien sett under ett være godkjent.

Det er vel opplagt at mulighetene i kvartfinalene er bedre mot Lørenskog enn de ville vært mot Stavanger. Like fullt må jeg si at en semifinale vil være en prestasjon godt over forventning.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24