Husk meg
Brukernavn
Passord

Dassrull med Sarpsborg 08

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 11
Innlegg: 3

Lagt til: 13 jun 11, 22:06
Endret: 13 jun 11, 22:25
Endret av: oren

Aner ikke om noen har hørt om dette forslaget før, men hadde det ikke vært litt fint å hatt en dassrull hjemme med Sarpsborg 08 logoen på i blått og hvitt? 

Kunne vært en reserve om man går tom for dasspapir hjemme, og også ha en ekstra fornøyelse under do-besøket.

-

Kom gjerne med innspill.

---------------------------

Fredrikstad FK


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 13 jun 11, 23:22

Hadde jeg kjøpt i massevis! Skulle jeg jaggu tatt med på jobben også. Få igang produksjonen!!!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


oren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 11
Innlegg: 3

Lagt til: 15 jun 11, 17:51

Ja, skulle lagt det inn på offentlige toaletter i Sarpsborg ;)

 

Hvem bør man kontakte for å få igang en produksjon som dette tro..? Jeg har ikke peiling i allefall. Undecided

---------------------------

Fredrikstad FK


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 16 jun 11, 10:34
Opprinnelig postet av oren

Ja, skulle lagt det inn på offentlige toaletter i Sarpsborg ;)

 

Hvem bør man kontakte for å få igang en produksjon som dette tro..? Jeg har ikke peiling i allefall. Undecided

Neimen nå må du følge med. Hovedsponsoren deres er jo dassrull kongen, han Terje vel. Hermetikk, alt du ikke trenger for 10 kroner og dassruller. Det er Europris det.

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 16 jun 11, 10:48
Endret: 16 jun 11, 10:48
Endret av: shaggy
Hmm! Er Terje vår hovedsponsor!!!??? Da har det skjedd noe i natt som jeg ikke har fått med meg...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 16 jun 11, 16:25
Endret: 16 jun 11, 16:56
Endret av: RG

Opprinnelig postet av sarpen
Opprinnelig postet av oren

Ja, skulle lagt det inn på offentlige toaletter i Sarpsborg ;)

 

Hvem bør man kontakte for å få igang en produksjon som dette tro..? Jeg har ikke peiling i allefall. Undecided

Neimen nå må du følge med. Hovedsponsoren deres er jo dassrull kongen, han Terje vel. Hermetikk, alt du ikke trenger for 10 kroner og dassruller. Det er Europris det.

Det er tydelig dere der oppe ved fossen har flere mangler, hjerneceller som ikke oppfatter at det er en ny hovedsponsor på plass og at Hr Høyili ikke har vært delaktig i FFK det siste året !!! jeg kunne godt tenkt meg en dass rull med sarpelogoen på og tørka meg i ræva med, for det er så mye den klubben betyr... Men det er vel nok produksjon av  Hasjborg logoen i stedet tenker jeg som finansierte det flyet dere fikk til og fly over byen, kanskje det var Roberts selv som sponset det også, hva vet jeg ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 jun 11, 18:12
Jeg hadde ikke tørket meg i ræva med 08 logo om jeg hadde fått penger for det. Ræva mi fortjener mye bedre ;)

---------------------------

Heia FFK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 jun 11, 19:08

Opprinnelig postet av Lex
Jeg hadde ikke tørket meg i ræva med 08 logo om jeg hadde fått penger for det. Ræva mi fortjener mye bedre ;)

Dagens beste. må også si meg helt helt enig :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


oren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jun 11
Innlegg: 3

Lagt til: 16 jun 11, 23:19

Vel, kan vel si det sånn at det ville vært mer moro om en Sarpsborg supporter hadde gjort det, ikke kun ment for oss FFK supportere ;)

 

Tar man ut alle dassrullene som står på toalettet, og setter inn et par Sarpsborg08-ruller, så har vel ikke sarpingene noe annet valg enn å tørke seg i ræva med det møkkete blå/hvite papiret.

---------------------------

Fredrikstad FK


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jun 11, 10:15
Opprinnelig postet av Lex
Jeg hadde ikke tørket meg i ræva med 08 logo om jeg hadde fått penger for det. Ræva mi fortjener mye bedre ;)
Enig. Er du uheldig med kvaliteten på papir/trykksverte, sitter du igjen med et speilbilde av Sarpsborg 08 i baken...

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 11, 13:08

Opprinnelig postet av oren
Aner ikke om noen har hørt om dette forslaget før, men hadde det ikke vært litt fint å hatt en dassrull hjemme med Sarpsborg 08 logoen på i blått og hvitt?

Hvem tørker seg med besuldet dasspapir egentlig? En med smurfelogo grenser til brukt dasspapir, og er det noe jeg aldri kommer til å bruke så er det brukt dasspapir.

En vannfast klistemerke med smurfelogo nedi dassen hadde kanskje vært noe. Hadde ikke PH-puben noe lignende?


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 jun 11, 23:04

Opprinnelig postet av Arte et labore

En vannfast klistemerke med smurfelogo nedi dassen hadde kanskje vært noe. Hadde ikke PH-puben noe lignende?

Det var plakaten av Thioune i sarpedrakt plassert på (eller i?) dass, og pæddeflagg som dørmatte =)

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3