Husk meg
Brukernavn
Passord

11. serierunde: Slaget om Østfold, man. 13. juni kl 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 jun 11, 19:31

Laget akkurat som forventet:

                      Staw

Gamboa, Raio, Horn, Thomassen

Askar, Jabbie, Ramberg, Hansen

                Tarik, Tveter

Benk: Masalin, Martinsen, Ophaug, Elvestad, Hussain, Rafn, Mulac.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 jun 11, 20:39

Hvis det mot formodning er noen som lurer, så kan jeg opplyse om at Maxs web-TV fungerer helt utmerket fra Oregon, USA. Laughing

---------------------------

Hater hat!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 13 jun 11, 21:14

Hva i alle dager er det Ramberg driver med? Han er jo bare i veien..


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 jun 11, 21:24

Faen!!!

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 jun 11, 21:33

Jeg er ikke noe hypp på å bli ydmyka av Sarp enda en gang. Kanskje godt jeg er laaaaangt hjemmefra. Da har jeg en god unnskyldning for å la være å svare på SMSer fra hovne sarpinger etter kampen òg...

Det er jo fortsatt tid nok for guttæne til å putte et par mål, men jeg ser det liksom ikke helt for meg at det skal skje, må jeg innrømme. Cry

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 jun 11, 21:47

HERRRRRRRLIG!!!!!

Der var vi forhåpentligvis redda fra den TOTALE ydmykelse, i hvert fall!

Edit: Kjempemiss av Amin og en centimeter offside fra Tarik... F*** så surt. Kampen kunne brått snudd 180 grader rundt, der! Men det er fortsatt et minutt eller så å gjøre det på... Wink

---------------------------

Hater hat!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 jun 11, 21:57

Da ble altså konklusjonen som sagt "Redda fra den totale ydmykelse", og jeg slipper gudskjelov å gratulere Sarp. Nå satser jeg på at gutta revansjerer den halve ydmykelsen til høsten og øser ut en haug med mål på Pæddekummen stadion.

---------------------------

Hater hat!


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jun 11, 22:35

Jeg er helt ødelagt. Fy faen. Gud bedre for et drama.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 jun 11, 22:37

Jeg har vært fan av Jabbie tidligere, men i dag er det den sentrale midtbanen som svikter oss. Ramberg er helt på tryne, skaper ingenting offside og slår enkle pasninger i hytt og pine.

Med Hussain fra start i dag hadde vi vunnet. Hvis ikke han får sjansen snart nå skjønner jeg ingenting.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 jun 11, 22:53
Endret: 13 jun 11, 22:54
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av solano2

Jeg har vært fan av Jabbie tidligere, men i dag er det den sentrale midtbanen som svikter oss. Ramberg er helt på tryne, skaper ingenting offside og slår enkle pasninger i hytt og pine.

Med Hussain fra start i dag hadde vi vunnet. Hvis ikke han får sjansen snart nå skjønner jeg ingenting.

 

Etzaz var god etter han kom på, slår gode pasninger og har hodet til å tørre å prøve vanskelige manøvre i en slik tett kamp som dette ble på slutten. Dømrade surt at ikke vi tok en fortjent seier i dag!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 13 jun 11, 23:11

Det jeg tror irriterer meg mest i dag er det gule kortet til Thomassen. Makan til unødvendig kort. Kan ikke skjønne hva han tenker på der.

Av positive ting å ta med seg videre er innhoppene til både Rafn og Hussain som kom inn for svake Hansen og Ramberg. Ruud Tveter gjør også en bra kamp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 jun 11, 23:48

Merkelig at vi aldrig klarer å slå det særpe laget når det gjelder!Det irriterer meg mest.

Var alt for mye slurving ute på banen idag desverre.Men vi kommer sterkere tilbake!

Det som må virkelig jobbes med er sentralmidtbanen våres.Alt rener tvert igjennom desverre.

Og det å slå en 5meters pasninger bør man klare på dette nivået!

Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jun 11, 01:21

Jeg trur at vi lider litt av det samme som Vif mot Lyn. Nå har vi da greid 2 uavgjorte kamper, så det må bli en seier en gang Wink

Men jeg syns ikke at lillebror ville det det mer, men faen de hadde med seg en dommer. Greit nok at de skulle kansje hatt en straffe, men syns han gjorde veldig mye rart den dommeren.

Jeg må bare spørre: er det bare meg eller skulle Hoås hatt gult kort når han lå oppå Raio i over 1 min? Og når han reiser seg opp, så bare gliser han? FY  JEG var sur!!!

Misliker den jævelen så ille mye. Og som han la seg ned hele tiden??? Folk snakker om at Tarik legger seg???

Nei godt den fyren ikke er i klubben vår lenger.

Men de to annulerte målene, var de riktige??

 


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 14 jun 11, 01:46

Opprinnelig postet av Plankehue

Men de to annulerte målene, var de riktige??

Den første skulle ikke vært annulert, naboen min som er dommer på høyt nivå skjønte ingenting, den siste var en korrekt idømt offside, men marginal.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jun 11, 01:56

Takk Wink


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 11, 02:12

Stay tuned, i morgen kommer det en grundig, taktisk analyse av kampen!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 14 jun 11, 02:16
Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Plankehue

Men de to annulerte målene, var de riktige??

Den første skulle ikke vært annulert, naboen min som er dommer på høyt nivå skjønte ingenting, den siste var en korrekt idømt offside, men marginal.

Dommeren ga klart beskjed om at frisparket ikke skulle tas før han blåste,Thomassen tok frisparket mens han holdt på med å be sarpespillere flytte muren,derfor måtte det taes på nytt og Thomassen fikk gult kort.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 jun 11, 08:02
Av den modningen hos Edvardsen så jeg ingenting. For et markeringsbehov han har, stakkars lille mann. Er en kamp vi skulle vunnet, helt klart. Og hører man en Sarping til som kaller Tarik for skuespiller, så sier man bare Wiig. Han holdt på å legge seg ned bare fordi han fikk en ball i ansiktet. Skal vedde på at han trodde det var en hånd og skulle grine til seg litt sympati. Positive innskudd var jo helt klart starten, med bra aggressivitet. Også likte jeg Etzat! Synes han gjorde det bra!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 jun 11, 08:26
Endret: 14 jun 11, 08:26
Endret av: foyn
1. FFK vinner sjansestatistikken klart og er nærmest seier, men Edvartsen er FFK's viktigste mann de første 45 minutter. Sist gang jeg sjekket var det tillatt å ha en god keeper, mens klippinger bakfra som siste mann gir vanligvis straffe og rødt kort 2. FFK får dessverre valse over 08 siste 15 minuttene grunent pusteproblemene til Jørgensen. Dere må gjerne mene at det skyldes Hussains innhopp, men Jocke hadde hatt han i lomma på samme måte som han hadde ramberg/jabbie. Så er det muligens på tide med en realitetssjekk for Aune. Han skal ikke ha skylda for nordli-kampen, men nå står det 0-2-2 og 2-7 på fire matcher. I følge ffk's trenere har man dominert hver eneste kamp og det er kun flaks hver eneste gang. Kanskje man skulle ta en kikk på eget lag og f.eks se at når man bruker piroja som ballfordeler og trenerkompisen som sentral midtbane, så blir det vanskelig.. Dere får glede dere til paddeborg til høsten.. Hyggelig å hilse på det blå-hvite spøkelset igjen hehe

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 jun 11, 08:26

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Plankehue

Men de to annulerte målene, var de riktige??

Den første skulle ikke vært annulert, naboen min som er dommer på høyt nivå skjønte ingenting, den siste var en korrekt idømt offside, men marginal.


Hehe, og han naboen din dømmer ikke på høyt nivå regner jeg med.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3